REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Wybieramy aparat fotograficzny dla firmy – na co zwracać uwagę?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Planując kupno aparatu kompaktowego stoimy przed wyborem dziesiątek najróżniejszych modeli. Fot. Samsung
Planując kupno aparatu kompaktowego stoimy przed wyborem dziesiątek najróżniejszych modeli. Fot. Samsung

REKLAMA

REKLAMA

Planując kupno aparatu kompaktowego stoimy przed wyborem dziesiątek najróżniejszych modeli. Większość różni się między sobą ceną i jakością wykonania oferując praktycznie to samo. Są jednak modele, które wyróżniają się na tle konkurencji i właśnie na nie warto zwrócić uwagę. Właściwe określenie potrzeb pozwoli nam precyzyjnie wybrać odpowiedni model. Przed kupnem warto również poznać cechy charakterystyczne aparatów kompaktowych, aby mieć pojęcie o tym, co widnieje na opakowaniu w broszurce reklamowej lub na etykiecie przy cenie. Pamiętajmy, że nie istnieje zasada, w myśl której kompaktowe aparaty cyfrowe z danego przedziału cenowego powinny mieć określone cechy budowy czy parametry techniczne. W każdej kategorii cenowej można znaleźć coś dla siebie.

Aparaty kompaktowe można podzielić na kilka głównych grup charakteryzujących się różnorodną budową, zastosowaniem i jakością. Oczywiście najpowszechniejszą grupą są proste kieszonkowe modele lub ich szczególna odmiana - aparaty typu slim, które wyróżniają się bardzo zwartą i kompaktową konstrukcją. Tego typu aparaty można bez problemu schować w kieszeni. Aparaty tego typu cieszą się coraz większą popularnością, choć nie oferują zbyt zaawansowanych funkcji i wysokiej jakości zdjęć.

REKLAMA

Zobacz również: Czy półprofesjonalna kamera HD przyda się w firmie?

REKLAMA

Nieco mniej liczną, ale równie chętnie kupowaną w naszym kraju grupą są aparaty kompaktowe z dużym zoomem optycznym. Na rynek zaczęły powracać kompaktowe aparaty cyfrowe dla wymagających fotoamatorów lub profesjonalistów, którzy nie zawsze mogą lub chcą korzystać z dużych i ciężkich lustrzanek. Aparaty kompaktowe z dużym zoomem optycznym i dużą rozdzielczością w niektórych przypadkach mogą zastąpić ciężkie i nieporęczne lustrzanki. Jeśli ktoś nie potrzebuje nadzwyczajnej jakości, a zależy mu na sporym zoomie i rozdzielczości, ta grupa aparatów będzie najlepszą alternatywą.

Szperając w ofertach producentów z pewnością natkniemy się na kilka nietypowych modeli aparatów odpornych na zgniecenie czy zabrudzenie, przystosowanych do wykonywania zdjęć pod wodą bez specjalnej poliwęglanowej obudowy etc. Są to ciekawe propozycje dla osób, które obawiają się o swój sprzęt, a ze względu na specyficzne warunki pracy nie mogą go odpowiednio zabezpieczyć. Taki odporny aparat zapewni nam komfort użytkowania i czyste sumienie, gdy aparat wyląduje w błocie. Tak czy inaczej, kupując aparat kompaktowy do firmy z pewnością znajdziemy na rynku coś odpowiedniego w każdej grupie cenowej

Zobacz również: Jak zmienić dysk twardy w laptopie?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

REKLAMA

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

Kryzys się skończył, inflacja wyhamowała, a mimo to kradzieży sklepowych jest coraz więcej

Kradzieże w sklepach wciąż są dla branży handlowej wielkim problemem. Choć kryzys się skończył, inflacja wygasa, złodzieje nie rezygnują. Kradną nie tylko kosmetyki czy alkohole - na handel, ale nadal na dużą skalę przedmiotem kradzieży są artykuły spożywcze.

REKLAMA