REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Wybieramy aparat fotograficzny dla firmy – na co zwracać uwagę?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Planując kupno aparatu kompaktowego stoimy przed wyborem dziesiątek najróżniejszych modeli. Fot. Samsung
Planując kupno aparatu kompaktowego stoimy przed wyborem dziesiątek najróżniejszych modeli. Fot. Samsung

REKLAMA

REKLAMA

Planując kupno aparatu kompaktowego stoimy przed wyborem dziesiątek najróżniejszych modeli. Większość różni się między sobą ceną i jakością wykonania oferując praktycznie to samo. Są jednak modele, które wyróżniają się na tle konkurencji i właśnie na nie warto zwrócić uwagę. Właściwe określenie potrzeb pozwoli nam precyzyjnie wybrać odpowiedni model. Przed kupnem warto również poznać cechy charakterystyczne aparatów kompaktowych, aby mieć pojęcie o tym, co widnieje na opakowaniu w broszurce reklamowej lub na etykiecie przy cenie. Pamiętajmy, że nie istnieje zasada, w myśl której kompaktowe aparaty cyfrowe z danego przedziału cenowego powinny mieć określone cechy budowy czy parametry techniczne. W każdej kategorii cenowej można znaleźć coś dla siebie.

Aparaty kompaktowe można podzielić na kilka głównych grup charakteryzujących się różnorodną budową, zastosowaniem i jakością. Oczywiście najpowszechniejszą grupą są proste kieszonkowe modele lub ich szczególna odmiana - aparaty typu slim, które wyróżniają się bardzo zwartą i kompaktową konstrukcją. Tego typu aparaty można bez problemu schować w kieszeni. Aparaty tego typu cieszą się coraz większą popularnością, choć nie oferują zbyt zaawansowanych funkcji i wysokiej jakości zdjęć.

REKLAMA

Zobacz również: Czy półprofesjonalna kamera HD przyda się w firmie?

REKLAMA

Nieco mniej liczną, ale równie chętnie kupowaną w naszym kraju grupą są aparaty kompaktowe z dużym zoomem optycznym. Na rynek zaczęły powracać kompaktowe aparaty cyfrowe dla wymagających fotoamatorów lub profesjonalistów, którzy nie zawsze mogą lub chcą korzystać z dużych i ciężkich lustrzanek. Aparaty kompaktowe z dużym zoomem optycznym i dużą rozdzielczością w niektórych przypadkach mogą zastąpić ciężkie i nieporęczne lustrzanki. Jeśli ktoś nie potrzebuje nadzwyczajnej jakości, a zależy mu na sporym zoomie i rozdzielczości, ta grupa aparatów będzie najlepszą alternatywą.

Szperając w ofertach producentów z pewnością natkniemy się na kilka nietypowych modeli aparatów odpornych na zgniecenie czy zabrudzenie, przystosowanych do wykonywania zdjęć pod wodą bez specjalnej poliwęglanowej obudowy etc. Są to ciekawe propozycje dla osób, które obawiają się o swój sprzęt, a ze względu na specyficzne warunki pracy nie mogą go odpowiednio zabezpieczyć. Taki odporny aparat zapewni nam komfort użytkowania i czyste sumienie, gdy aparat wyląduje w błocie. Tak czy inaczej, kupując aparat kompaktowy do firmy z pewnością znajdziemy na rynku coś odpowiedniego w każdej grupie cenowej

Zobacz również: Jak zmienić dysk twardy w laptopie?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Rząd opóźnia obowiązek raportowania ESG. Raportowanie dopiero od 2028 i 2029 r. [projekt ustawy przyjęty przez Radę Ministrów]

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy odraczający o dwa lata obowiązek raportowania ESG dla firm. Nowe przepisy mają ograniczyć biurokratyczne obciążenia i dać przedsiębiorcom więcej czasu na dostosowanie się do unijnych regulacji.

Jak założyć klub fitness lub siłownię? [Poradnik eksperta]

Obecnie w Polsce działa ponad trzy tysiące siłowni i klubów fitness, z czego przeważająca większość funkcjonuje w ramach większych sieci. Dbanie o zdrowie i kondycję fizyczną stało się globalnym i nieprzemijającym trendem, co można zawdzięczać m.in. influencerom z branży fitness (trenerom i instruktorom).

Dlaczego Polacy nie ufają zagranicznym sklepom online? [Raport]

Zagraniczne firmy napotykają na poważną barierę na polskim rynku e-commerce – brak zaufania. Aż 2/3 Polaków unika zakupów w zagranicznych e-sklepach z obawy o zwroty, reklamacje i autentyczność produktów. Kluczową rolę w decyzjach zakupowych odgrywają opinie innych klientów. Pokonanie tej nieufności to klucz do sukcesu w polskim e-handlu.

Rząd podwyższy w 2026 r. płacę minimalną tylko o wskaźnik inflacji - przedsiębiorcy chwalą takie rozwiązanie, dlaczego

Płaca minimalna w 2026 roku wzrośnie o 140 złotych brutto do kwoty 4806 złotych. To mniejszy wzrost niż w minionych latach, ale przedsiębiorcy przyznają, że jest to kompromis pomiędzy możliwościami przedsiębiorców, a oczekiwaniami pracowników.

REKLAMA

Szczęście i spełnienie może iść w parze

Rozmowa z dr Mary E. Anderson, autorką książki „Radość osiągania” – o tym, jak być szczęśliwym wysoko efektywnym człowiekiem.

Ludzie wciąż listy piszą, ale polecone wysyłają głównie urzędy. Rynek pocztowy w Polsce ma się dobrze

Jednak główną siłą napędową pozostają wciąż usługi kurierskie, które odpowiadają za 73,3 proc. wartości rynku i 56,5 proc. jego wolumenu. Mimo dominacji tego segmentu, istotną rolę wciąż odgrywają przesyłki listowe.

Miód podrożeje, bo prawo wymaga zmiany etykiet na słoikach a to kosztuje

Równo za rok na sklepowych półkach pojawią się nowe etykiety miodu, wynikające z przyjętej unijnej dyrektywy. Wprowadzają one niepozorną, ale mogącą narobić sporo zamieszania zmianę. Jednocześnie nielegalny handel miodem rozwija się niemal bez nadzoru.

Rolnicy radzą sobie dużo lepiej z długami niż firmy przetwarzające plony ich pracy

Polska żywność ma się dobrze, ale kondycja finansowa branży już mniej. Sektor rolno-spożywczy musi oddać wierzycielom 760,6 mln zł, a wiarygodność płatnicza przetwórców i dostawców staje się coraz większym problemem. Nie dotyczy to rolników, którzy na ogół są wiarygodni finansowo.

REKLAMA

Małe firmy z dużymi obawami przed kolejnym wysokim wzrostem płacy minimalnej

Duże wzrosty płacy minimalnej w ostatnich latach hamują wzrost małych i średnich firm. Poza bezpośrednim obciążeniem kosztami pracowniczymi oznaczają dla przedsiębiorców skokowy wzrost koszt w postaci coraz wyższych składek ZUS.

Umowa z influencerem krok po kroku

Szybki rozwój marketingu internetowego otworzył przed markami i twórcami zupełnie nowe perspektywy współpracy. W dobie cyfrowej rewolucji, influencerzy stali się kluczowymi partnerami w promocji produktów i usług, oferując unikatowy sposób docierania do odbiorców (potencjalnych klientów marek). Współpraca z twórcami, choć niezwykle efektywna, wiąże się jednak z szeregiem wyzwań prawnych, które wymagają szczególnej uwagi. Odpowiednie uregulowanie wzajemnych praw i obowiązków jest fundamentem sukcesu i bezpieczeństwa obu stron, minimalizując ryzyko sporów i nieporozumień.

REKLAMA