| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Reklama w Internecie > MARKETING WIRUSOWY – jak planować, czego unikać…

MARKETING WIRUSOWY – jak planować, czego unikać…

Bardzo duża popularność, jaką cieszy się marketing wirusowy (viral marketing) spowodowana jest tym, że jest to jedna z najskuteczniejszych, jak również najszybszych oraz najtańszych form dotarcia do klienta, jak i zaistnienia w świadomości lokalnej czy też szerszej społeczności.


◀ powrót do artykułu

Marketing wirusowy

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

TomTom

Założona w 1991 firma TomTom (AEX:TOM2) jest wiodącym na świecie dostawcą produktów i usług lokalizacyjnych i nawigacyjnych ukierunkowanym na dostarczenie wszystkim kierowcom najlepszych na świecie rozwiązań nawigacyjnych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »