E-przesyłka w Poczcie Polskiej
REKLAMA
REKLAMA
Usługa E-PRZESYŁKA polega na przyjęciu, przemieszczeniu oraz doręczeniu przesyłki rejestrowanej tylko poprzez jej wydanie w wyznaczonej placówce pocztowej wskazanej przez nadawcę. Wydanie paczki nastąpi po wcześniejszym powiadomieniu adresata o możliwości i miejscu jej odbioru pocztą elektroniczną albo przez SMS.
REKLAMA
Za dodatkową opłatą Poczta Polska oferuje nadawcy E-PRZESYŁKI możliwość skorzystania z następujących świadczeń:
- traktowanie przesyłki jako przesyłki z zadeklarowaną wartością,
- potwierdzenie wydania albo zwrotu przesyłki: SMS-em lub pocztą elektroniczną,
- ostrożnie,
- sprawdzenie zawartości przesyłki przez odbiorcę wraz z uzyskaniem dowodu tego sprawdzenia (usługa realizowana wyłącznie dla przesyłki pobranie).
E- PRZESYŁKA daje klientowi wiele możliwości wyboru i jest atrakcyjna cenowo. Na przykład E-PRZESYŁKĘ standard ważącą do 1kg będzie można wysłać już za 7 zł, natomiast E-PRZESYŁKĘ pobranie ważącą do 1kg już za 10 zł - mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej S.A. - Dzięki niższym kosztom mogliśmy zaoferować klientom niższą cenę.
Obecnie firma świadczy nową usługę już w 990 placówkach pocztowych. W lutym usługa E-PRZESYŁKA ma być dostępna w kolejnych 150.
REKLAMA
REKLAMA