REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Top 10 serwisów społecznościowych

Łukasz Plewa

REKLAMA

REKLAMA

Nasza-klasa ma 11 mln użytkowników. W Polsce bije kolejne rekordy odsłon ale na świecie są serwisy, mające tyle użytkowników z jednego miasta. Szokujące ale prawdziwe.

10. Flixster 63 000 000 użytkowników

REKLAMA

Serwis skupia miłośników filmów. Jak się pewnie domyślacie można oceniać filmy i pisać własne recenzje, oprócz tego porównywać swój gust z innymi użytkownikami czy przyjaciółmi. Serwis umożliwia również za darmo oglądanie filmów online. Co ciekawe przy serwisie pracuje jedynie 23 pracowników.

9. Orkut 67 000 000 użytkowników

Serwis społecznościowy należący do Google. Nie zdobył większej popularności wśród innych krajów niż Brazylia i Indie, a z racji że są to państwa o dość sporej liczbie ludności liczba zarejestrowanych użytkowników nie powinna dziwić. Jest to typowa społecznościówka, której celem jest poznawanie przyjaciół w sieci.

8. Tagged 70 000 000 użytkowników

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Serwis pierwotnie przeznaczony dla studentów i uczniów szkół średnich, jednak dostępny jest w tej chwili dla każdego chętnego internauty. Tak jak i w innych tego typu serwisach możemy dodawać zdjęcia, oglądać filmy, wysyłać wiadomości, dawać prezenty innym użytkownikom etc. Serwis od początku istnienia należy do założycieli.

7. Hi5 80 000 000 użytkowników

Jedna z najpopularniejszych stron w Internecie, a zarazem społecznościówka podobna funkcjonalnością do MySpace (umożliwia dodanie odtwarzacza muzyki do swojego profilu). Popularność zdobyła w Indiach, Portugalii, Mongolii, Tajlandii, Rumunii, Afryce i Ameryce Łacińskiej.

6. Friendster 90 000 000 użytkowników

Kiedyś bardzo popularna społecznościówka w USA i Europie Zachodniej, obecnie furorę robi w południowo-wschodniej Azji (Filipiny, Malezja, Singapur, Chiny). Z serwisu może skorzystać około 70% ludzi na świecie, dzięki wielu wersjom językowym, a także wsparciu czcionek azjatyckich.

5. Habbo 117 000 000 użytkowników

Serwis przeznaczony dla nastolatków dostępny w wielu wersjach językowych (i zarazem pod różnymi domenami). Zabawa w wirtualny hotel, tworzenie avatarów, gry, chat poznawanie przyjaciół może być bardzo atrakcyjna dla dzieci i nastolatków. Moim zdaniem jest to bardzo ciekawy serwis.

4. Windows Live Spaces 120 000 000 użytkowników

Każdy chyba zna tę stronę, na której możemy prowadzić własnego bloga, dzielić się zdjęciami, poznawać przyjaciół etc. Ta imponująca liczba użytkowników jest z pewnością zasługą systemu operacyjnego Windows

3. Facebook 200 000 000 użytkowników

Serwis społecznościowy, który chyba każdy internauta na świecie kojarzy i zna i może choć raz był na jego głównej stronie. Co ciekawe do obsługi tak imponującej liczby kont potrzeba aż 700 pracowników. Facebook walczy w tej chwili o drugą pozycję z serwisem MySpace, który jest od niego starszy o rok. Serwis dostępny w imponującej liczbie języków.

2. MySpace 260 000 000 użytkowników

Serwis zatrudnia 1600 osób i stara się zdominować rynek w wielu krajach na świecie. W Polsce się to nie udało i z powodu kryzysu gospodarczego zamknięto polski oddział MySpace. Przy tak dużych serwisach społecznościowych ciężko jest powiedzieć ile tak naprawdę kont jest aktywnych, a ile z nich to konta służące do rozsyłania spamu.

1. QQ 350 000 000 użytkowników

REKLAMA

Może niektórych zaskoczyło miejsce pierwsze, ale jednak tu znajduje się chiński serwis skupiający aż 350 mln użytkowników. Co ciekawe przy założeniu, że wszyscy Chińczycy mający dostęp do Internetu mają tam konto brakuje jeszcze kilkudziesięciu milionów do tej imponującej liczby. Pokazuje to chyba jednoznacznie, że takie serwisy jak Facebook czy MySpace, o których słyszymy każdego dnia nie mają żadnych szans na rynku azjatyckim z tym gigantem.

Jak widać nasze zestawienie otwiera serwis mający ponad 60 milionów użytkowników (więcej niż mieszkańców Polski). Nasz największy rodzimy serwis - Nasza-Klasa zajmie miejsce z pewnością w pierwszej dwusetce na świecie.

Źródło: Vbeta

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA