REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Zakład pogrzebowy – reklama

Milewski Marcin
Zakład pogrzebowy - reklama
Zakład pogrzebowy - reklama

REKLAMA

REKLAMA

Planujesz otworzyć zakład pogrzebowy? Dowiedz się w jaki sposób skutecznie reklamować usługi pogrzebowe.

Obecność branży pogrzebowej na rynku reklamy zmaga się od zawsze z zarzutami naruszania etyki. Dla przedsiębiorcy reklama to sposób na zaistnienie wśród potencjalnych klientów. W jaki sposób reklamować zakład pogrzebowy, aby działania marketingowe okazały się skuteczne, jednocześnie nie naruszając granicy wyznaczonej przez sytuację grona odbiorców?

REKLAMA

Reklama w internecie

Najlepiej zacząć od reklamy internetowej, która gwałtownie zyskuje na popularności. Z sieci korzysta już prawie 60 proc. Polaków. Warto dotrzeć do grupy, która w niespodziewanych sytuacjach informacji szuka w Internecie.

Reklama internetowa może przybrać kilka form:

  1. Kampania linków sponsorowanych
  2. Reklama w serwisie internetowym o tematyce związanej z przedmiotem prowadzonej działalności
  3. Własna strona internetowa firmy

Kampania linków sponsorowanych polega na umieszczeniu płatnych linków do wskazanej strony internetowej na innych stronach (w tym również stronie wyszukiwarki). Reklama taka jest o tyle przyjazna przedsiębiorcy, że to od niego zależy ile środków planuje w danym okresie przeznaczyć na promocję.

Polecamy: Zakład pogrzebowy – pomysł na biznes

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Lokalna gazeta

Nie można zapomnieć o tradycyjnej i nadal popularnej reklamie w prasie o zasięgu krajowym lub lokalnym. Przedsiębiorcy prowadzący zakłady pogrzebowe najczęściej promują swoje usługi na stronach towarzyszących nekrologom.

Szpital

Reklama zakładu pogrzebowego w szpitalu budzi kontrowersje. Warto jednak pamiętać, że nie musi przybierać agresywnej formy umieszczania wizytówek na poduszkach pacjentów. W praktyce można porozumieć się z dyrektorem i poprosić o pozwolenie na umieszczenie subtelnych ogłoszeń.

Polecamy: Od karawanu odliczysz pełny VAT

Kościół,  cmentarz i dom opieki

Czyli miejsca, w których można reklamowa usługi pogrzebowe dzięki prostym ogłoszeniom lub plakatom. Tak jak w przypadku szpitala, należy pamiętać o tym, aby reklama nie miała charakteru agresywnego.

Ty i pracownik

Grupa osób, która będzie zainteresowana skorzystaniem z usług pogrzebowych często poszukuje odpowiedzi na pytania związane z urlopem okolicznościowym  z powodu śmierci bliskiej osoby, zasiłkiem pogrzebowym i zasadami spełniania innych formalności. Bądź ekspertem i pomagaj klientom. Budowanie zaufania i dobrych relacji z klientem to najlepsza forma reklamy.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    REKLAMA

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    Kończy się najostrzejsza zima od 50 lat. Prawie 5 mln zwierząt hodowlanych zginęło z głodu w Mongolii

    Dobiegająca końca zima w Mongolii, najostrzejsza od pół wieku, doprowadziła do śmierci niemal 5 mln kóz, owiec i koni, które nie są w stanie dotrzeć do pożywienia. To duży cios w gospodarkę kraju zamieszkanego przez ok. 3,3 mln ludzi, z których ok. 300 tys. utrzymuje się z hodowli zwierząt - podkreśliło Radio Swoboda.

    REKLAMA