REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Zakład pogrzebowy – reklama

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Milewski Marcin
Zakład pogrzebowy - reklama
Zakład pogrzebowy - reklama

REKLAMA

REKLAMA

Planujesz otworzyć zakład pogrzebowy? Dowiedz się w jaki sposób skutecznie reklamować usługi pogrzebowe.

Obecność branży pogrzebowej na rynku reklamy zmaga się od zawsze z zarzutami naruszania etyki. Dla przedsiębiorcy reklama to sposób na zaistnienie wśród potencjalnych klientów. W jaki sposób reklamować zakład pogrzebowy, aby działania marketingowe okazały się skuteczne, jednocześnie nie naruszając granicy wyznaczonej przez sytuację grona odbiorców?

REKLAMA

Reklama w internecie

Najlepiej zacząć od reklamy internetowej, która gwałtownie zyskuje na popularności. Z sieci korzysta już prawie 60 proc. Polaków. Warto dotrzeć do grupy, która w niespodziewanych sytuacjach informacji szuka w Internecie.

Reklama internetowa może przybrać kilka form:

  1. Kampania linków sponsorowanych
  2. Reklama w serwisie internetowym o tematyce związanej z przedmiotem prowadzonej działalności
  3. Własna strona internetowa firmy

Kampania linków sponsorowanych polega na umieszczeniu płatnych linków do wskazanej strony internetowej na innych stronach (w tym również stronie wyszukiwarki). Reklama taka jest o tyle przyjazna przedsiębiorcy, że to od niego zależy ile środków planuje w danym okresie przeznaczyć na promocję.

Polecamy: Zakład pogrzebowy – pomysł na biznes

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Lokalna gazeta

Nie można zapomnieć o tradycyjnej i nadal popularnej reklamie w prasie o zasięgu krajowym lub lokalnym. Przedsiębiorcy prowadzący zakłady pogrzebowe najczęściej promują swoje usługi na stronach towarzyszących nekrologom.

Szpital

Reklama zakładu pogrzebowego w szpitalu budzi kontrowersje. Warto jednak pamiętać, że nie musi przybierać agresywnej formy umieszczania wizytówek na poduszkach pacjentów. W praktyce można porozumieć się z dyrektorem i poprosić o pozwolenie na umieszczenie subtelnych ogłoszeń.

Polecamy: Od karawanu odliczysz pełny VAT

Kościół,  cmentarz i dom opieki

Czyli miejsca, w których można reklamowa usługi pogrzebowe dzięki prostym ogłoszeniom lub plakatom. Tak jak w przypadku szpitala, należy pamiętać o tym, aby reklama nie miała charakteru agresywnego.

Ty i pracownik

Grupa osób, która będzie zainteresowana skorzystaniem z usług pogrzebowych często poszukuje odpowiedzi na pytania związane z urlopem okolicznościowym  z powodu śmierci bliskiej osoby, zasiłkiem pogrzebowym i zasadami spełniania innych formalności. Bądź ekspertem i pomagaj klientom. Budowanie zaufania i dobrych relacji z klientem to najlepsza forma reklamy.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Raport Strong Women in IT: zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Ruszył nabór do raportu Strong Women in IT 2025. Jest to raport mający na celu przybliżenie osiągnięć kobiet w branży technologicznej oraz w działach IT-Tech innych branż. Zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Gdy ogień nie jest przypadkiem. Pożary w punktach handlowo-usługowych

Od stycznia do początku maja 2025 roku straż pożarna odnotowała 306 pożarów w obiektach handlowo-usługowych, z czego aż 18 to celowe podpalenia. Potwierdzony przypadek sabotażu, który doprowadził do pożaru hali Marywilska 44, pokazuje, że bezpieczeństwo pożarowe staje się kluczowym wyzwaniem dla tej branży.

Przedsiębiorcy zyskają nowe narzędzia do analizy rynku. Współpraca GUS i Rzecznika MŚP

Nowe intuicyjne narzędzia analityczne, takie jak Dashboard Regon oraz Dashboard Koniunktura Gospodarcza, pozwolą firmom na skuteczne monitorowanie rynku i podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych.

Firma w Anglii w 2025 roku – czy to się nadal opłaca?

Rok 2025 to czas ogromnych wyzwań dla przedsiębiorców z Polski. Zmiany legislacyjne, niepewne otoczenie podatkowe, rosnąca liczba kontroli oraz nieprzewidywalność polityczna sprawiają, że coraz więcej firm poszukuje bezpiecznych alternatyw dla prowadzenia działalności. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków pozostaje Wielka Brytania. Mimo Brexitu, inflacji i globalnych zmian gospodarczych, firma w Anglii to nadal bardzo atrakcyjna opcja dla polskich przedsiębiorców.

REKLAMA

Windykacja należności krok po kroku [3 etapy]

Niezapłacone faktury to codzienność, z jaką muszą się mierzyć w swej działalności przedsiębiorcy. Postępowanie windykacyjne obejmuje szereg działań mających na celu ich odzyskanie. Kluczową rolę odgrywa w nim czas. Sprawne rozpoczęcie czynności windykacyjnych zwiększa szanse na skuteczne odzyskanie należności. Windykację możemy podzielić na trzy etapy: przedsądowy, sądowy i egzekucyjny.

Roczne rozliczenie składki zdrowotnej. 20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców

20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców. Chodzi o rozliczenie składki zdrowotnej. Kto musi złożyć dokumenty dotyczące rocznego rozliczenia składki na ubezpieczenie zdrowotne za 2024 r.? Co w przypadku nadpłaty składki zdrowotnej?

Klienci nie płacą za komórki i Internet, operatorzy telekomunikacyjni sami popadają w długi

Na koniec marca w rejestrze widniało niemal 300 tys. osób i firm z przeterminowanymi zobowiązaniami wynikającymi z umów telekomunikacyjnych - zapłata za komórki i Internet. Łączna wartość tych zaległości przekroczyła 1,4 mld zł. Największe obciążenia koncentrują się w stolicy – mieszkańcy Warszawy zalegają z płatnościami na blisko 130 mln zł, w czołówce jest też Kraków, Poznań i Łódź.

Leasing: szykowana jest zmiana przepisów, która dodatkowo ułatwi korzystanie z tej formy finansowania

Branża leasingowa znajduje się obecnie w przededniu zmian legislacyjnych, które jeszcze bardziej ułatwią zawieranie umów. Dziś, by umowa leasingu była ważna, wymagana jest forma pisemna, a więc klient musi złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpisać dokument fizycznie. To jednak już niebawem może się zmienić.

REKLAMA

Spółka cywilna – kto jest odpowiedzialny za zobowiązania, kogo pozwać?

Spółka cywilna jest stosunkowo często spotykaną w praktyce formą prowadzenia działalności gospodarczej. Warto wiedzieć, że taka spółka nie ma osobowości prawnej i tak naprawdę nie jest generalnie żadnym samodzielnym podmiotem prawa. Jedynie niektóre ustawy (np. ustawy podatkowe) nadają spółce cywilnej przymiot podmiotu praw i obowiązków. W jaki sposób można pozwać kontrahenta, który prowadzi działalność w formie spółki cywilnej?

Polskie sklepy internetowe nie wykorzystują możliwości sprzedaży produktów w innych krajach - do zyskania jest wiele

43% sklepów internetowych nie prowadzi sprzedaży zagranicznej, a 40% posiada wyłącznie polską wersję językową. Tracą przez to ogromną możliwość rozwoju, bo w przypadku firm e-handlowych stawiających na globalizację z obrotów poza krajem zyskuje się średnio o 25% wyższe przychody.

REKLAMA