REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak przygotować firmę na rewolucyjną transformację ZUS? [Webinarium 29 września]

Jak przygotować firmę na rewolucyjną transformację ZUS? [Webinarium 29 września]
Jak przygotować firmę na rewolucyjną transformację ZUS? [Webinarium 29 września]

REKLAMA

REKLAMA

29 września 2021 r. odbędzie się bezpłatne webinarium „Jak przygotować firmę na rewolucyjną transformację ZUS?”, podczas którego eksperci Fiabilis Consulting Group kompleksowo przedstawią nowe regulacje dotyczące ubezpieczeń społecznych i rozliczeń z ZUS. W trakcie webinarium omówione zostaną m.in. obecne i nadchodzące regulacje w kwestiach takich jak: nowe istotne terminy rozliczeń dla płatników składek, zasiłek chorobowy, składka wypadkowa czy postępowania kontrolne prowadzone przez ZUS. Portal infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Zmiany w ubezpieczeniach społecznych 2021

Rewolucyjne zmiany czekają wszystkie firmy w Polsce, które już od września 2021 roku wprowadzi: „Ustawa o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz niektórych innych ustaw” oraz „14 Programów Transformacji Systemu Zabezpieczenia Społecznego oraz ZUS na lata 2021-2023+”.
To działania, które mają na celu dokonać reformacji systemu ubezpieczeń społecznych i wprowadzić jednolite rozwiązania w zakresie świadczeń oraz usprawnienie funkcjonowania ZUS w rozliczeniach z płatnikami składek. Prezesów Firm, Dyrektorów Finansowych, Managerów i Dyrektorów HR, a także Managerów Pionów Kadrowo-Płacowych czekają ogromne i trudne wyzwania, które będą m.in:

REKLAMA

REKLAMA

  • wymagały modyfikacji systemów kadrowo-płacowych w firmach,
  • generowały dodatkowe koszty przy kolejnych etapach wprowadzania zmian,
  • wymagały przekazywania dużej ilości informacji do instytucji państwowych stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa.

Zarejestruj się na bezpłatne webinarium! Formularz rejestracyjny

Zapraszamy na webinarium pt. „Jak przygotować firmę na rewolucyjną transformację ZUS?”*, podczas którego eksperci Fiabilis Consulting Group kompleksowo przedstawią nowe regulacje i pomogą Państwu przygotować się do nich. Odpowiedzą na pytania:

  • jakie skutki finansowe przyniosą planowane zmiany?
  • jak optymalizować koszty nadchodzących zmian?
  • jak dzisiaj wykorzystać obowiązujące przepisy, żeby znaleźć dodatkowe środki finansowe dla firmy?
  • jak nowe regulacje wpłyną na obecne procesy kadrowo-płacowe?
  • jakie planowane są nowe terminy zgłoszeń i rozliczeń z ZUS-em?
  • jak już teraz usprawnić wewnętrzne procedury?
  • jak zmiany wpłyną na efektywność i jakość pracy działów HR?

TERMIN: 29 września 2021 r. w godz. 10.15-11.45.

REKLAMA

 Zarejestruj się na bezpłatne webinarium! Formularz rejestracyjny

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Ważne!
Osoby, które zarejestrują się na webinar otrzymają raport
„Fiabilis CG Social Security Insight 2021”, który kompleksowo omawia najważniejsze elementy zmian ze szczególnym naciskiem na ich wpływ na procesy kadrowo-płacowe i koszty wynagrodzeń w organizacjach.

PROWADZĄCY:

  • Sylwia Mitura-Lis – Head of Consulting | FIABILIS CONSULTING GROUP
  • Robert Łajewski – Business Development Manager | FIABILIS CONSULTING GROUP

AGENDA:

Część I: Co zmieni się w systemie ubezpieczeń społecznych w latach 2021 - 2023+?

  1. Nowe obowiązki dla płatników składek
  • zwiększona ilość informacji przekazywanych do ZUS
  • digitalizacja procesów
  • terminy przekazywania dokumentów do ZUS
  • dwustronna wymiana informacji
  1. Dodatkowe obowiązki ZUS
  • ustalenie prawa do świadczeń
  • ustalenie prawa do ubezpieczeń społecznych
  • automatyzacja w naliczaniu wysokości świadczeń
  • ograniczenie nadużyć w wypłatach świadczeń
  1. Zmiana procesów kadrowo-płacowych
  • zatrudnianie pracowników
  • rozliczanie wynagrodzeń
  • modyfikacja systemów kadrowo-płacowych
  • zarządzanie ryzykiem

Część II: Jak znaleźć dodatkowe środki finansowe w budżecie wynagrodzeń?

  1. Wyższe koszty funkcjonowania firm 
  • zmiana systemów kadrowo-płacowych
  • skrócony okres dokonywania korekt rozliczeniowych z ZUS
  • wzrost wynagrodzeń i nowe ryzyka finansowe  
  1.  Analityka budżetu wynagrodzeń a cele finansowe w organizacji
  • weryfikacja i aktualizacja obowiązujących procesów
  • rozwiązania poprawiające cash flow i P&L (case study)
  • dodatkowe środki finansowe

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Oferta biznesowa dla firm: Paczkomat® InPost jako klucz do szybkiej i wygodnej dostawy

Klienci kupują online przede wszystkim dla wygody, a szybka dostawa i odbiór to dziś standard. Punkty odbioru stały się naturalnym wyborem, a Paczkomat® InPost przewodzi w tej kategorii. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, oferta biznesowa InPost to prosty sposób na obniżenie kosztów i zwiększenie satysfakcji kupujących. Sprawdź, dlaczego warto i jak zrobić to dobrze.

Polskie banknoty w portfelach świata. Jak PWPW buduje swoją pozycję na globalnym rynku Gwatemala, Peru, Paragwaj [Gość Infor.pl]

Dla większości z nas to kraje widziane raczej na wakacyjnych zdjęciach niż w kontekście polskiego przemysłu. A jednak właśnie tam obywatele płacą banknotami wyprodukowanymi w > Polsce. I nie chodzi o druk, ale o pełną produkcję. O to, jak powstają > te banknoty i dlaczego świat tak chętnie zamawia je w Warszawie, > opowiadała Grażyna Rafalska, dyrektor Biura Sprzedaży Polskiej > Wytwórni Papierów Wartościowych.

Firma Dobrze Widziana 2025 i Medal Solidarności Społecznej – poznaliśmy tegorocznych laureatów

W czwartek, 27 listopada 2025 r. w Warsaw Presidential Hotel odbył się finał XVI edycji konkursu Firma Dobrze Widziana. Konkurs ten ma na celu promowanie firm członkowskich Business Centre Club, które realizują działania CSR oraz ESG. Wydarzenie odbyło się pod Honorowym Patronatem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej.

Główny Inspektorat Sanitarny: kontrola produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych [Podsumowanie]

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadził ogólnopolską kontrolę produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych stosowanych m.in. w konserwacji drewna oraz materiałów budowlanych. Oto podsumowanie akcji.

REKLAMA

Dłuższy termin na oświadczenie o korzystaniu z zamrożonej ceny prądu. Firmy z sektora MŚP będą miały czas do 30 czerwca 2026 r.

Rząd przyjął w środę [red. 26 listopada 2025 r.] projekt ustawy o przedłużeniu firmom z sektora MŚP do 30 czerwca 2026 r. czasu na złożenie swoim sprzedawcom energii elektrycznej, oświadczeń o korzystaniu z zamrożonych cen prądu w II połowie 2024 r.

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji. Dofinansowanie ponad 144,5 mln zł

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji - Komitet Monitorujący Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego podjął decyzje. Na projekty wpisujące się w ramy konkursowe przeznaczone zostanie dofinansowanie ponad 144,5 mln zł.

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. UE zaostrza przepisy. Mniej chemikaliów w składzie i cyfrowy paszport

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. W UE zaostrza się przepisy o bezpieczeństwie zabawek. Lista zakazanych w zabawkach chemikaliów się wydłuża. Dodatkowo Parlament Europejski wprowadza cyfrowy paszport ułatwiający kontrolę spełniania norm bezpieczeństwa przez zabawkę.

BCC Mixer ’25 – 25. edycja networkingowego spotkania przedsiębiorców już w ten czwartek

W najbliższy czwartek, 27 listopada 2025 roku w hotelu Warsaw Presidential Hotel rozpocznie się 25. edycja wydarzenia BCC Mixer, organizowanego przez Business Centre Club (BCC). BCC Mixer to jedno z większych ogólnopolskich wydarzeń networkingowych, które co roku gromadzi blisko 200 przedsiębiorców: prezesów, właścicieli firm, menedżerów oraz gości specjalnych.

REKLAMA

"Firma Dobrze Widziana" i medal Solidarności Społecznej – BCC wyróżnia tych, którzy realnie zmieniają świat

Zbliża się finał XVI edycji konkursu "Firma Dobrze Widziana" – ogólnopolskiego przedsięwzięcia Business Centre Club. W tym roku konkurs po raz pierwszy został połączony z wręczeniem Medalu Solidarności Społecznej – wyróżnienia przyznawanego osobom realnie zmieniającym rzeczywistość społeczną. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. Anna Dymna.

Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA