REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Czy w 2020 roku czeka nas rewolucja w branży motoryzacyjnej?

Czy w 2020 roku czeka nas rewolucja w branży motoryzacyjnej? /fot. Shutterstock
Czy w 2020 roku czeka nas rewolucja w branży motoryzacyjnej? /fot. Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Rok 2020 będzie trudny dla branży motoryzacyjnej, głównie za sprawą radykalnych zmian norm emisji CO2 przyjętych wiosną 2019 roku przez Parlament Europejski. Samochody osobowe, które są głównym źródłem zanieczyszczeń, odpowiadają za ponad 60% wszystkich emisji CO2 z transportu drogowego w Europie. Celem nowych przepisów UE jest docelowo doprowadzenie do redukcji emisji CO2 z transportu o 60% do końca 2050 roku. W związku z tym emisja CO2 z nowych samochodów sprzedawanych w Unii Europejskiej musi gwałtownie spaść pomiędzy rokiem 2021 i 2030.

Po wprowadzeniu nowych norm, średnia emisja CO2 wszystkich nowych samochodów będzie musiała się zmieścić się w limicie 95 g/km w 2020 roku. Mimo, że limit spada drastycznie, ze 130 do 95 g/km, to jednak nie koniec zaostrzania norm CO2. Do 2030 r. średnie normy mają zostać obniżone aż o 37,5%, czyli do niespełna 60 g/km. Od 1 stycznia 2020 r. rejestracja „starych” silników będzie nadal możliwa, jednak zaczną obowiązywać kary finansowe za każdy gram powyżej średniej normy emisji. Dodatkowo nowe rozporządzenie UE przewiduje, że producenci samochodów będą monitorowani od 2021 roku, a za przekroczenia limitu będą nakładane kary.

REKLAMA

Te zmiany rodzą wiele pytań w branży. Jak w tych okolicznościach efektywnie działać na rynku, jak przyciągać nowych klientów, jak utrzymać tych dotychczasowych i wreszcie, jak zadbać o stabilność firmy?

30 października br. w Warszawie podczas konferencji Forum Dealerów 2019 eksperci i praktycy postarają się znaleźć odpowiedzi na te pytania.

Dlaczego jeszcze warto zapisać się na Forum Dealerów 2019? Powodów jest wiele. Organizatorzy zapewniają:

  • opowiemy którzy producenci są obecnie najlepiej przygotowani na zmiany, a kto odczuje je najbardziej;
  • będziemy dyskutować o tym co grozi polskim dealerom w nowych realiach i czy są marki, które bardzo ucierpią;
  • pokażemy jak koncerny radzą sobie z problemem ograniczonej emisji;
  • podyskutujemy o autach elektrycznych, dieslach i hybrydach.

Zapraszamy już 30 października do udziału w Forum Dealerów 2019, program i rejestracja: http://ideoria.pl/szkolenia/forum-dealerow/

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA