REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

FLEET MARKET 2013 - V Ogólnopolskie Targi Branży Flotowej

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

V Ogólnopolskie Targi Branży Flotowej – FLEET MARKET 2013 w całości poświęcone procesom zakupu i zarządzania samochodem w firmie, odbędą się 19 listopada 2013r. (tj. we wtorek) w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Wystawcy branżowi przedstawią swoje flotowe nowości produktowe, a wiodące koncerny i importerzy zaprezentują najnowsze modele samochodów dedykowane dla firm.

 

REKLAMA

 

 


Firma Fleet Meetings (organizator targów Fleet Market i wydawca miesięcznika FLEET) organizuje od pięciu lat największe w Europie Środkowo - Wschodniej targi FLEET MARKET dla branży flotowej. Połączone są one z premierami samochodowymi na polskim rynku, prezentacją nowości flotowych, a także konstruktywną i nierzadko burzliwą debatą na tematy i zagadnienia newralgiczne w tej młodej i wciąż rozwijającej się na polskim rynku dziedzinie.


Nad tegorocznymi, jubileuszowymi targami Fleet Market, patronat honorowy objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego pod przewodnictwem Pana Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Meritum informacji o targach Fleet Market:

REKLAMA


1. Fleet Market to jedyne w Polsce i w Europie Środkowo - Wschodniej targi dla branży motoryzacyjno - flotowej oraz niezwykle ciekawa okazja do spotkania z całą branżą flotową, i to nie tylko wystawcami (ok. 200 stoisk), ale i decydentami flotowymi (ok. 3000 osób).


2. Na targach Fleet Market zaprezentowanych jest blisko 200 wystawców, w tym m.in.: importerzy i dealerzy samochodowi, koncerny paliwowe i oponiarskie, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy usług i produktów flotowych, szkoły jazdy i prezentacja szkoleń z bezpieczeństwa w ruchu drogowym, niezależne sieci serwisowe i dystrybutorzy części zamiennych oraz organizacje i stowarzyszenia motoryzacyjne.


3. Corocznie w targach bierze udział około 3000 gości, a wśród nich, m.in.: przedstawiciele kadry zarządzającej flotą samochodów służbowych w międzynarodowych i polskich firmach, fleet managerowie, dyrektorzy finansowi, kierownicy transportu, osoby mające wpływ na politykę samochodową, zakupową i finansową w firmach, właściciele firm,  przedstawiciele stowarzyszeń i związków branżowych, którzy mają przełożenie na ok. 2 mln  kierowców aut firmowych w Polsce.

REKLAMA


4. Podczas targów Fleet Market - organizowane są ogólnopolskie premiery samochodowe i prezentacja nowych produktów przeznaczonych dla flot samochodowych (m.in.: systemów bezpieczeństwa, kart paliwowych, ubezpieczeń, usług leasingowych i kredytowych, opon, akcesoriów i wyposażenia samochodów, rozwiązań IT optymalizujących zarządzanie flotami etc.).


5. Targi Fleet Market to także interesujące panele dyskusyjne i debata z liderami branży motoryzacyjnej i flotowej.  W tym roku temat wiodący targów FLEET MARET 2013 to: „Źródła finansowania samochodów firmowych a korzyści podatkowe dla przedsiębiorcy”. Podczas wykładów postaramy się przedstawić optymalne w obowiązującym obecnie środowisku prawno-podatkowym źródła finansowania samochodów firmowych.  Skupimy się także na czekających nas od 2014 roku zmianach w podatkach, głównie jeżeli chodzi o podatek VAT i ujednolicenie zapisów korzystania z samochodów służbowych prywatnie. Przedstawimy zalety podatkowe zakupu samochodów firmowych ze środków własnych. Odpowiemy na pytania kiedy i dlaczego opłacalny jest leasing operacyjny, kiedy leasing finansowy, a kiedy wynajem długoterminowy, średnioterminowy, a nawet krótkoterminowy. Przybliżymy koncepcję leasebacku, czyli leasingu zwrotnego. Specjaliści wyjaśnią, dla jakiej floty i w jakich warunkach opłacalny i dlaczego będzie full service leasing, service leasing czy fleet management, czyli samo zarządzanie pojazdami. Nie zabraknie także wątków dotyczących kredytów samochodowych, które są coraz popularniejsze wśród małych i średnich przedsiębiorców.


6. W trakcie trwania targów FLEET MARKET 2013 nastąpi także wręczenie: statuetek Fleet Leader 2013 - wyróżnień przyznawanych corocznie przez Magazyn Fleet osobom oraz firmom z branży flotowej za wyjątkowe osiągnięcia na tym rynku oraz Certyfikatów Długodystansowego Testu Flotowego.


FLEET MARKET - umożliwia:


- pozyskiwanie nowych klientów

- wzmocnienie kontaktów z obecnymi partnerami biznesowymi

- prezentację nowej oferty i promocję swoich produktów

- zapoznanie się z ofertą innych firm

- wdrożenie na rynek nowych produktów

- wymianę wrażeń, opinii i doświadczeń wśród przedstawicieli branży

- budowanie wizerunku firmy

- promocję firmy w mediach (m.in. w prasie i telewizji)

- udział w debacie prowadzonej przez ekspertów branży.


WYSTAWCY TARGÓW FLEET MARKET:


- importerzy i dealerzy samochodowi

- koncerny paliwowe

- koncerny oponiarskie

- niezależne sieci serwisowe i dystrybutorzy części zamiennych

- szkoły jazdy i szkolenia z bezpieczeństwa w ruchu drogowym

- organizacje/stowarzyszenia, media branżowe

-  kancelarie prawne

- dostawcy produktów i usług dla flot:


· leasing/CFM (car fleet management)

· ubezpieczenia

· wynajmem krótko- i długoterminowym pojazdów

· rozwiązania IT optymalizujące zarządzania flotą

· szacowanie wartości rezydualnej i remarketing

· producenci i dystrybutorzy urządzeń i oprogramowania dla flot samochodowych

· GPS i monitoring

· karty paliwowe

· opony i serwisy ogumienia

· serwisy samochodowe

· akcesoria/wyposażenie


UCZESTNICY/GOŚCIE TARGÓW FLEET MARKET:


Targi Fleet Market są dla wszystkich przedstawicieli firm (w tym z sektora małych i średnich przedsiębiorstw), które posiadają od 5 do 5000 samochodów firmowych, czyli:


- właściciele i prezesi firm

- fleet managerowie

- dyrektorzy finansowi

- dyrektorzy administracyjni

- kierownicy transportu

- księgowi

- dziennikarze niezależnych mediów

- przedstawiciele stowarzyszeń na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym

- przedstawiciele organizacji rządowych

- prawnicy.


UDZIAŁ W TARGACH JEST BEZPŁATNY*

(na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego) na: www.fleetmarket.pl!


* Dla wszystkich osób związanych z branżą flotową.


Więcej informacji na: www.fleetmarket.pl

 

 

 

KONTAKT DO ORGANIZATORA:


ORGANIZACJA TARGÓW

Małgorzata Mikołajczyk

małgorzata.mikolajczyk@fleet.com.pl
kom. +48 666 373 920
tel. + 48 (71) 750 18 58


DZIAŁANIA MARKETINGOWE I PR

Dominika Wejksznia

dominika.wejksznia@fleet.com.pl
kom. +48 668 400 633
tel. 48 (71) 339 79 03


REDAKCJA MAGAZYNU FLEET

Tomasz Siwiński

tomasz.siwinski@fleet.com.pl
kom.: +48 668 353 040
tel. +48 (71) 339 79 03

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA