REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

FLEET MARKET 2013 - V Ogólnopolskie Targi Branży Flotowej

REKLAMA

V Ogólnopolskie Targi Branży Flotowej – FLEET MARKET 2013 w całości poświęcone procesom zakupu i zarządzania samochodem w firmie, odbędą się 19 listopada 2013r. (tj. we wtorek) w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Wystawcy branżowi przedstawią swoje flotowe nowości produktowe, a wiodące koncerny i importerzy zaprezentują najnowsze modele samochodów dedykowane dla firm.

 

REKLAMA

 

 


Firma Fleet Meetings (organizator targów Fleet Market i wydawca miesięcznika FLEET) organizuje od pięciu lat największe w Europie Środkowo - Wschodniej targi FLEET MARKET dla branży flotowej. Połączone są one z premierami samochodowymi na polskim rynku, prezentacją nowości flotowych, a także konstruktywną i nierzadko burzliwą debatą na tematy i zagadnienia newralgiczne w tej młodej i wciąż rozwijającej się na polskim rynku dziedzinie.


Nad tegorocznymi, jubileuszowymi targami Fleet Market, patronat honorowy objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego pod przewodnictwem Pana Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Meritum informacji o targach Fleet Market:

REKLAMA


1. Fleet Market to jedyne w Polsce i w Europie Środkowo - Wschodniej targi dla branży motoryzacyjno - flotowej oraz niezwykle ciekawa okazja do spotkania z całą branżą flotową, i to nie tylko wystawcami (ok. 200 stoisk), ale i decydentami flotowymi (ok. 3000 osób).


2. Na targach Fleet Market zaprezentowanych jest blisko 200 wystawców, w tym m.in.: importerzy i dealerzy samochodowi, koncerny paliwowe i oponiarskie, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy usług i produktów flotowych, szkoły jazdy i prezentacja szkoleń z bezpieczeństwa w ruchu drogowym, niezależne sieci serwisowe i dystrybutorzy części zamiennych oraz organizacje i stowarzyszenia motoryzacyjne.


3. Corocznie w targach bierze udział około 3000 gości, a wśród nich, m.in.: przedstawiciele kadry zarządzającej flotą samochodów służbowych w międzynarodowych i polskich firmach, fleet managerowie, dyrektorzy finansowi, kierownicy transportu, osoby mające wpływ na politykę samochodową, zakupową i finansową w firmach, właściciele firm,  przedstawiciele stowarzyszeń i związków branżowych, którzy mają przełożenie na ok. 2 mln  kierowców aut firmowych w Polsce.

REKLAMA


4. Podczas targów Fleet Market - organizowane są ogólnopolskie premiery samochodowe i prezentacja nowych produktów przeznaczonych dla flot samochodowych (m.in.: systemów bezpieczeństwa, kart paliwowych, ubezpieczeń, usług leasingowych i kredytowych, opon, akcesoriów i wyposażenia samochodów, rozwiązań IT optymalizujących zarządzanie flotami etc.).


5. Targi Fleet Market to także interesujące panele dyskusyjne i debata z liderami branży motoryzacyjnej i flotowej.  W tym roku temat wiodący targów FLEET MARET 2013 to: „Źródła finansowania samochodów firmowych a korzyści podatkowe dla przedsiębiorcy”. Podczas wykładów postaramy się przedstawić optymalne w obowiązującym obecnie środowisku prawno-podatkowym źródła finansowania samochodów firmowych.  Skupimy się także na czekających nas od 2014 roku zmianach w podatkach, głównie jeżeli chodzi o podatek VAT i ujednolicenie zapisów korzystania z samochodów służbowych prywatnie. Przedstawimy zalety podatkowe zakupu samochodów firmowych ze środków własnych. Odpowiemy na pytania kiedy i dlaczego opłacalny jest leasing operacyjny, kiedy leasing finansowy, a kiedy wynajem długoterminowy, średnioterminowy, a nawet krótkoterminowy. Przybliżymy koncepcję leasebacku, czyli leasingu zwrotnego. Specjaliści wyjaśnią, dla jakiej floty i w jakich warunkach opłacalny i dlaczego będzie full service leasing, service leasing czy fleet management, czyli samo zarządzanie pojazdami. Nie zabraknie także wątków dotyczących kredytów samochodowych, które są coraz popularniejsze wśród małych i średnich przedsiębiorców.


6. W trakcie trwania targów FLEET MARKET 2013 nastąpi także wręczenie: statuetek Fleet Leader 2013 - wyróżnień przyznawanych corocznie przez Magazyn Fleet osobom oraz firmom z branży flotowej za wyjątkowe osiągnięcia na tym rynku oraz Certyfikatów Długodystansowego Testu Flotowego.


FLEET MARKET - umożliwia:


- pozyskiwanie nowych klientów

- wzmocnienie kontaktów z obecnymi partnerami biznesowymi

- prezentację nowej oferty i promocję swoich produktów

- zapoznanie się z ofertą innych firm

- wdrożenie na rynek nowych produktów

- wymianę wrażeń, opinii i doświadczeń wśród przedstawicieli branży

- budowanie wizerunku firmy

- promocję firmy w mediach (m.in. w prasie i telewizji)

- udział w debacie prowadzonej przez ekspertów branży.


WYSTAWCY TARGÓW FLEET MARKET:


- importerzy i dealerzy samochodowi

- koncerny paliwowe

- koncerny oponiarskie

- niezależne sieci serwisowe i dystrybutorzy części zamiennych

- szkoły jazdy i szkolenia z bezpieczeństwa w ruchu drogowym

- organizacje/stowarzyszenia, media branżowe

-  kancelarie prawne

- dostawcy produktów i usług dla flot:


· leasing/CFM (car fleet management)

· ubezpieczenia

· wynajmem krótko- i długoterminowym pojazdów

· rozwiązania IT optymalizujące zarządzania flotą

· szacowanie wartości rezydualnej i remarketing

· producenci i dystrybutorzy urządzeń i oprogramowania dla flot samochodowych

· GPS i monitoring

· karty paliwowe

· opony i serwisy ogumienia

· serwisy samochodowe

· akcesoria/wyposażenie


UCZESTNICY/GOŚCIE TARGÓW FLEET MARKET:


Targi Fleet Market są dla wszystkich przedstawicieli firm (w tym z sektora małych i średnich przedsiębiorstw), które posiadają od 5 do 5000 samochodów firmowych, czyli:


- właściciele i prezesi firm

- fleet managerowie

- dyrektorzy finansowi

- dyrektorzy administracyjni

- kierownicy transportu

- księgowi

- dziennikarze niezależnych mediów

- przedstawiciele stowarzyszeń na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym

- przedstawiciele organizacji rządowych

- prawnicy.


UDZIAŁ W TARGACH JEST BEZPŁATNY*

(na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego) na: www.fleetmarket.pl!


* Dla wszystkich osób związanych z branżą flotową.


Więcej informacji na: www.fleetmarket.pl

 

 

 

KONTAKT DO ORGANIZATORA:


ORGANIZACJA TARGÓW

Małgorzata Mikołajczyk

małgorzata.mikolajczyk@fleet.com.pl
kom. +48 666 373 920
tel. + 48 (71) 750 18 58


DZIAŁANIA MARKETINGOWE I PR

Dominika Wejksznia

dominika.wejksznia@fleet.com.pl
kom. +48 668 400 633
tel. 48 (71) 339 79 03


REDAKCJA MAGAZYNU FLEET

Tomasz Siwiński

tomasz.siwinski@fleet.com.pl
kom.: +48 668 353 040
tel. +48 (71) 339 79 03

 

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA