REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

FLEET MARKET 2013 - V Ogólnopolskie Targi Branży Flotowej

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

V Ogólnopolskie Targi Branży Flotowej – FLEET MARKET 2013 w całości poświęcone procesom zakupu i zarządzania samochodem w firmie, odbędą się 19 listopada 2013r. (tj. we wtorek) w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Wystawcy branżowi przedstawią swoje flotowe nowości produktowe, a wiodące koncerny i importerzy zaprezentują najnowsze modele samochodów dedykowane dla firm.

 

REKLAMA

REKLAMA

 

 


Firma Fleet Meetings (organizator targów Fleet Market i wydawca miesięcznika FLEET) organizuje od pięciu lat największe w Europie Środkowo - Wschodniej targi FLEET MARKET dla branży flotowej. Połączone są one z premierami samochodowymi na polskim rynku, prezentacją nowości flotowych, a także konstruktywną i nierzadko burzliwą debatą na tematy i zagadnienia newralgiczne w tej młodej i wciąż rozwijającej się na polskim rynku dziedzinie.

REKLAMA


Nad tegorocznymi, jubileuszowymi targami Fleet Market, patronat honorowy objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego pod przewodnictwem Pana Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Meritum informacji o targach Fleet Market:


1. Fleet Market to jedyne w Polsce i w Europie Środkowo - Wschodniej targi dla branży motoryzacyjno - flotowej oraz niezwykle ciekawa okazja do spotkania z całą branżą flotową, i to nie tylko wystawcami (ok. 200 stoisk), ale i decydentami flotowymi (ok. 3000 osób).


2. Na targach Fleet Market zaprezentowanych jest blisko 200 wystawców, w tym m.in.: importerzy i dealerzy samochodowi, koncerny paliwowe i oponiarskie, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy usług i produktów flotowych, szkoły jazdy i prezentacja szkoleń z bezpieczeństwa w ruchu drogowym, niezależne sieci serwisowe i dystrybutorzy części zamiennych oraz organizacje i stowarzyszenia motoryzacyjne.


3. Corocznie w targach bierze udział około 3000 gości, a wśród nich, m.in.: przedstawiciele kadry zarządzającej flotą samochodów służbowych w międzynarodowych i polskich firmach, fleet managerowie, dyrektorzy finansowi, kierownicy transportu, osoby mające wpływ na politykę samochodową, zakupową i finansową w firmach, właściciele firm,  przedstawiciele stowarzyszeń i związków branżowych, którzy mają przełożenie na ok. 2 mln  kierowców aut firmowych w Polsce.


4. Podczas targów Fleet Market - organizowane są ogólnopolskie premiery samochodowe i prezentacja nowych produktów przeznaczonych dla flot samochodowych (m.in.: systemów bezpieczeństwa, kart paliwowych, ubezpieczeń, usług leasingowych i kredytowych, opon, akcesoriów i wyposażenia samochodów, rozwiązań IT optymalizujących zarządzanie flotami etc.).


5. Targi Fleet Market to także interesujące panele dyskusyjne i debata z liderami branży motoryzacyjnej i flotowej.  W tym roku temat wiodący targów FLEET MARET 2013 to: „Źródła finansowania samochodów firmowych a korzyści podatkowe dla przedsiębiorcy”. Podczas wykładów postaramy się przedstawić optymalne w obowiązującym obecnie środowisku prawno-podatkowym źródła finansowania samochodów firmowych.  Skupimy się także na czekających nas od 2014 roku zmianach w podatkach, głównie jeżeli chodzi o podatek VAT i ujednolicenie zapisów korzystania z samochodów służbowych prywatnie. Przedstawimy zalety podatkowe zakupu samochodów firmowych ze środków własnych. Odpowiemy na pytania kiedy i dlaczego opłacalny jest leasing operacyjny, kiedy leasing finansowy, a kiedy wynajem długoterminowy, średnioterminowy, a nawet krótkoterminowy. Przybliżymy koncepcję leasebacku, czyli leasingu zwrotnego. Specjaliści wyjaśnią, dla jakiej floty i w jakich warunkach opłacalny i dlaczego będzie full service leasing, service leasing czy fleet management, czyli samo zarządzanie pojazdami. Nie zabraknie także wątków dotyczących kredytów samochodowych, które są coraz popularniejsze wśród małych i średnich przedsiębiorców.


6. W trakcie trwania targów FLEET MARKET 2013 nastąpi także wręczenie: statuetek Fleet Leader 2013 - wyróżnień przyznawanych corocznie przez Magazyn Fleet osobom oraz firmom z branży flotowej za wyjątkowe osiągnięcia na tym rynku oraz Certyfikatów Długodystansowego Testu Flotowego.


FLEET MARKET - umożliwia:


- pozyskiwanie nowych klientów

- wzmocnienie kontaktów z obecnymi partnerami biznesowymi

- prezentację nowej oferty i promocję swoich produktów

- zapoznanie się z ofertą innych firm

- wdrożenie na rynek nowych produktów

- wymianę wrażeń, opinii i doświadczeń wśród przedstawicieli branży

- budowanie wizerunku firmy

- promocję firmy w mediach (m.in. w prasie i telewizji)

- udział w debacie prowadzonej przez ekspertów branży.


WYSTAWCY TARGÓW FLEET MARKET:


- importerzy i dealerzy samochodowi

- koncerny paliwowe

- koncerny oponiarskie

- niezależne sieci serwisowe i dystrybutorzy części zamiennych

- szkoły jazdy i szkolenia z bezpieczeństwa w ruchu drogowym

- organizacje/stowarzyszenia, media branżowe

-  kancelarie prawne

- dostawcy produktów i usług dla flot:


· leasing/CFM (car fleet management)

· ubezpieczenia

· wynajmem krótko- i długoterminowym pojazdów

· rozwiązania IT optymalizujące zarządzania flotą

· szacowanie wartości rezydualnej i remarketing

· producenci i dystrybutorzy urządzeń i oprogramowania dla flot samochodowych

· GPS i monitoring

· karty paliwowe

· opony i serwisy ogumienia

· serwisy samochodowe

· akcesoria/wyposażenie


UCZESTNICY/GOŚCIE TARGÓW FLEET MARKET:


Targi Fleet Market są dla wszystkich przedstawicieli firm (w tym z sektora małych i średnich przedsiębiorstw), które posiadają od 5 do 5000 samochodów firmowych, czyli:


- właściciele i prezesi firm

- fleet managerowie

- dyrektorzy finansowi

- dyrektorzy administracyjni

- kierownicy transportu

- księgowi

- dziennikarze niezależnych mediów

- przedstawiciele stowarzyszeń na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym

- przedstawiciele organizacji rządowych

- prawnicy.


UDZIAŁ W TARGACH JEST BEZPŁATNY*

(na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego) na: www.fleetmarket.pl!


* Dla wszystkich osób związanych z branżą flotową.


Więcej informacji na: www.fleetmarket.pl

 

 

 

KONTAKT DO ORGANIZATORA:


ORGANIZACJA TARGÓW

Małgorzata Mikołajczyk

małgorzata.mikolajczyk@fleet.com.pl
kom. +48 666 373 920
tel. + 48 (71) 750 18 58


DZIAŁANIA MARKETINGOWE I PR

Dominika Wejksznia

dominika.wejksznia@fleet.com.pl
kom. +48 668 400 633
tel. 48 (71) 339 79 03


REDAKCJA MAGAZYNU FLEET

Tomasz Siwiński

tomasz.siwinski@fleet.com.pl
kom.: +48 668 353 040
tel. +48 (71) 339 79 03

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dziedziczenie udziałów w spółce – jak wygląda sukcesja przedsiębiorstwa w praktyce

Wielu właścicieli firm rodzinnych nie zastanawia się dostatecznie wcześnie nad tym, co stanie się z ich udziałami po śmierci. Tymczasem dziedziczenie udziałów w spółkach – zwłaszcza w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością i spółkach akcyjnych – to jeden z kluczowych elementów sukcesji biznesowej, który może zadecydować o przetrwaniu firmy.

Rozliczenie pojazdów firmowych w 2026 roku i nowe limity dla kosztów podatkowych w firmie – mniejsze odliczenia od podatku, czyli dlaczego opłaca się kupić samochód na firmę jeszcze w 2025 roku

Od 1 stycznia 2026 roku poważnie zmieniają się zasady odliczeń podatkowych co do samochodów firmowych – zmniejszeniu ulega limit wartości pojazdu, który można przyjmować do rozliczeń podatkowych. Rozwiązanie to miało w założeniu promować elektromobilność, a wynika z pakietu ustaw uchwalanych jeszcze w ramach tzw. „Polskiego Ładu”, z odroczonym aż do 2026 roku czasem wejścia w życie. Resort finansów nie potwierdził natomiast, aby planował zmienić te przepisy czy odroczyć ich obowiązywanie na dalszy okres.

Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

REKLAMA

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

REKLAMA

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA