REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nawet 200 tys. euro na innowacyjny pomysł na biznes

REKLAMA

Zainteresowani mogą jeszcze zgłaszać innowacyjne pomysły na biznes. Na zwycięzców czeka nawet 200 tys. euro dofinansowania na realizację najciekawszej propozycji.

Do 15 października można zgłaszać innowacyjne pomysły na biznes w ramach projektu Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości „Innowatorzy 2009 - preinkubacja i wsparcie kapitałowe dla innowatorów w AIP”. Projekt zakłada stworzenie i wdrożenie najlepszego na skalę europejską systemu kreowania przedsiębiorczości w Polsce, którego efektem będzie powstanie innowacyjnych efektywnie działających na rynku krajowym i rynkach zagranicznych firm, budujących wiodącą pozycję Polski na arenie międzynarodowej.

REKLAMA


Celem projektu jest wyszukanie 24 innowacyjnych przedsięwzięć i stworzenie im warunków do rozwoju poprzez dofinansowanie. Zgłoszenia będą przyjmowane w dwóch edycjach. W ramach pierwszej rundy pomysłodawcy mogą liczyć na:

200 tys. euro - 3 przedsiębiorstwa

100 tys. euro - 6 przedsiębiorstw

50 tys. euro - 3 przedsiębiorstwa

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Kolejna edycja odbędzie się w drugim kwartale 2010 roku.


Projekt skierowany jest do naukowców, doktorantów, pracowników naukowo-dydaktycznych, studentów, absolwentów, menadżerów oraz osób, które mają innowacyjny pomysł na biznes. Przy czym nie ma żadnych ograniczeń wiekowych.


Wśród korzyści z udziału w konkursie należy wymienić:

• możliwość założenia firmy w ramach inkubacji AIP - tj. w warunkach chronionych, bez ponoszenia ryzyka

• atrakcyjne zajęcia w Akademii Innowacyjnej Przedsiębiorczości

• „know how” w zakresie tworzenia firmy i wdrażania innowacji

• wsparcie specjalistów z różnych dziedzin

• doradztwo rzecznika patentowego

• brokering finansowy

coaching

• badanie praw własności intelektualnej i przemysłowej

• audyt techniczny, rynkowy i technologiczny

• dokapitalizowanie


Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.e-innowatorzy.eu. Pomysły zostaną poddane wieloetapowej selekcji, która ma na celu weryfikację projektów na różnym stadium ich rozwoju.

oprac. Alicja Fal

 

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA