Kategorie

PSA

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Od 1 lipca 2021 r. można zakładać nową spółkę kapitałową – prostą spółkę akcyjną (P.S.A.). Weszła w życie ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy – Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw.
Silnik 1.4 TDCi: opinie kierowców o małolitrażowym dieslu Forda są dobre czy złe? To właśnie dziś sprawdzimy. Zobaczcie nasz raport.
Nowe logo Peugeota zostało właśnie zaprezentowane. Teraz będzie przedstawiać tarczę z wyraziście zarysowaną głową lwa. Czy to dobrze?
Stellantis oznacza od dziś m.in. Peugeota, Citroena, Opla, Fiata, Jeepa, Chryslera, Abartha, Dodge`a i RAM.
3.0 HDI to nazwa, która jest znana nie tylko z Citroenów i Peugeotów, ale również Jaguarów czy Land Roverów. Jak wypada awaryjność diesla 3.0 HDI?
1.4 VTi - choć oznaczenie jest kojarzone głównie z autami PSA, konstrukcja powstała razem z inżynierami BMW. Tylko czy jest dobra i bezawaryjna?
1.0 VTi - choć to oznaczenie znane z takich modeli jak C1 czy 107, ukrywa się pod nim... japońska konstrukcja. Tylko czy to dobrze dla kierowcy?
Silnik PureTech z Tychów trafia do 19 zakładów Grupy PSA. 500-tysięczna jednostka zostanie zamontowana w modelu Opel Grandland X.
Który silnik jest lepszy: 2.0 HDI czy 1.6 HDI? A pytanie pojawiające się w materiale oznacza, że dziś skupimy się głównie na samochodach francuskich!
Niektóre wersje silnika 1.6 HDI nie mają dwumasy czy filtra cząstek stałych. Tylko czy to oznacza, że jest idealny i można go kupować w ciemno? W żadnym razie! Jednostka napędowa ma kilka innych grzeszków na sumieniu.
Wolnossące dziecko koncernu PSA i marki BMW jest często spotykane na rynku wtórnym. Czy tej jednostki należy się bać? Bez wątpienia nie jest wolna od wad. Z drugiej strony to wady, nad którymi da się pracować.
Normy emisji spalin są top tematem na rynku motoryzacyjnym. Grupa PSA ma zatem powody do radości. Firma ogłosiła właśnie, że wszystkie sprzedawane przez nią auta spełniają normę EURO 6d-TEMP-EVAP-ISC.
Przyszłość zakładu Opla w Gliwicach jest już pewna, a słabnąca produkcja Astry w żaden sposób mu nie zagraża. Montownia zajmie się bowiem montażem dużych vanów!
Silnik 2,7 HDi nie jest szeroko znany na rynku wtórnym. Z całą pewnością nie był jednak produktem niszowym. Montowano go w całej serii Jaguarów, Land Roverów, Peugeotów i Citroenów, a roczna produkcja oscylowała w granicy 150 tysięcy sztuk. Możliwości i osiągi wysokoprężnej V-szóstki brzmią naprawdę zachęcająco. Do motoru można mieć tylko jedno zastrzeżenie. Nie sprawuje się najlepiej podczas eksploatacji.
DS Automobile należące do grupy PSA, ogłosiło plany rozwoju w Polsce. Jeszcze w bieżącym roku polski oddział marki planuje pierwsze otwarcia niezależnych obiektów marki DS. Całkowity plan zakłada utworzenie w ciągu 2 lat docelowej sieci liczącej 8 autoryzowanych punktów DS zlokalizowanych w największych polskich aglomeracjach.
W ramach wspólnego sojuszu strategicznego, General Motors oraz PSA Peugeot Citroen wspólnie rozwiną oferowane już na rynku produkty oraz razem popracują nad projektami globalnymi.
Informacje sprzed kilku tygodni okazały się prawdziwe, General Motors - jeden z największych producentów aut w USA, właściciel m.in. Chevroleta, Holdena, Isuzu i Opla połączy się z drugim co do wielkości koncernem motoryzacyjnym w Europie – PSA Peugeot Citroen.
Największy na świecie koncern motoryzacyjny rozmawia z francuskim PSA na temat fuzji. Co z tego wyniknie?
Fiat ostatnio dość mocno zajęty był podbijaniem rynku Stanów Zjednoczonych. W końcu powrót na rynek tak dużego odbiorcy po 30 latach nieobecności jest nielada wydarzeniem. Póki co dla Fiata największym rynkiem pozostaje jednak Europa. Tutaj jednak prym wiedzie koncern Volkswagena, który niedługo może będzie musiał walczyć o pozycję lidera.