Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu eksploatacja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące eksploatacja.
Aktualizacja: 03.02.2012
Silniki diesla słyną z niezawodnej kultury pracy, gorzej jednak bywa z ich trwałością. W motorach 1.9 dCi padają turbiny, natomiast w 1.5 dCi szwankują wtryskiwacze. Zobaczmy jak to się ma do wersji 2.0 dCi. »
Aktualizacja: 14.03.2014
Silniki z rodziny Renault F4R są szczególnie polecane przez mechaników wyspecjalizowanych w autach Renault. Klasyczny czterocylindrowy rzędowy, dwulitrowy, szesnastozaworowy benzyniak Renault to jeden z bardziej niezawodnych silników w historii tej marki. »
Aktualizacja: 09.01.2015
Silnik Renault 1.9 dCi był produkowany w różnych wersjach i trafił pod maski aut kilku marek, również Nissana i Suzuki. Mimo licznych zalet, niestety poddany intensywnej eksploatacji, jest jednostką awaryjną. »
Aktualizacja: 03.02.2012
Trzylitrowy silnik z serii ES lub L7X to jeden z niewielu przykładów spólnej pracy wszystkich trzech największych francuskich producentów aut. Praktycznie ta sama jednostka pracuje pod maskami limuzyn Renault, jak i koncernu PSA, czyli Citroena i Peugeota. Jakie wady i zalety ma to klasyczne 3.0 V6? Jak go eksploatować, jakie ma wady i zalety? »
Renault Clio II: naprawa spryskiwaczy. Poradnik
Aktualizacja: 17.02.2011
Awaria spryskiwaczy w Clio II jest dosyć często spotykana. Nie ma potrzeby wymieniania żadnego elementu. W poradniku tym dowiesz się, jak tanio i skutecznie naprawić spryskiwacze w Clio II. »
Leasing w firmie. Czy przedsiębiorcy chętnie z niego korzystają?
Kancelaria Prawnicza Skibiński
Specjalista w zakresie prawa samorządowego, gospodarczego oraz spraw odszkodowawczych. Kancelaria prowadzi blog prawniczy „Filiżanka Prawa”.
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »