| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | IDEORIA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" 

Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" 

31 stycznia w Warszawie odbędzie się konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" organizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Co jest kluczem do poznania swojego klienta?
Jakie korzyści płyną z system
ów CRM?
Jak zwiększyć sprzedaż i tym samym zyski firmy?
Jak wzbudzić zaufanie wśród klientów?
I przede wszystkim – jak wybrać system dopasowany do potrzeb?

Podczas wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach systemów CRM odpowiemy na wszystkie powyższe pytania. Rozwiejemy wątpliwości i spróbujemy znaleźć złoty środek, aby system CRM w Twojej firmie działał kompatybilnie i był Ci pomocą, a nie przeszkodą.

Zapraszamy do wspólnej debaty, która odbędzie się 4 grudnia w Warszawie podczas konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM".

Podczas wydarzenia prelekcje poprowadzą:

- Rafał Tabaczek - Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP, Konsultant
"Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych"
(W dzisiejszym świecie mobilnym, opartym na nowych technologiach, z klientami, którzy nie chcą już robić zakupów w tradycyjnych sklepach, wymogiem efektywności jest dobrze zmotywowany, mobilny, ale i rozproszony zespół handlowców. Jednak czy zarządzanie takim zespołem w dzisiejszych czasach jest możliwe? Czy szef XXI wieku musi się sklonować, żeby efektywnie zarządzać swoim zespołem? Jak dziś można poradzić sobie z zarządzaniem ludźmi, rozsianymi po całym kraju, tak by mówić o motywacji a nie kontroli. Jak osiągnąć sukces w sprzedaży, czyli rady B.Gatesa o WUP? Odpowiedzi na te oraz inne pytania poznasz podczas niezwykłego wystąpienia, na którym każdy z Uczestników weźmie udział w aktywnych ćwiczeniach, specjalnie przygotowanych dla dużych grup konferencyjnych (nawet 700 os.), tak by na własnej skórze, każdy poczuł możliwości przedstawianych treści.)

- dr Kaja Prystupa-Rządca - Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
"Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O wsp
ółpracy z klientem w XXI wieku"
(Mail, telefon czy też komunikator internetowy to podstawowe narzędzia komunikacji i budowania relacji w biznesie. Szybkie, proste ale czy efektywne? Współpraca wirtualna posiada swoją ciemną stronę, ponieważ nie zapewnia bogatego przekazu komunikacyjnego. Zbudowanie głębokiej relacji z rozmówcą, gdy nie mamy bezpośredniego z nim kontaktu, jest bardziej czasochłonne. Dodatkowo łatwiej o pomyłki, nieporozumienia a nawet konflikty. Podczas prelekcji poznasz kluczowe zasady komunikacji i budowania relacji z klientami w wirtualnym otoczeniu, które zostały opracowane na podstawie badań najlepszych praktyk organizacyjnych)

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" /Fot. Fotolia
Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" /Fot. Fotolia

VAT 2019. Komentarz199.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

E-sprawozdania

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Treco Inspiracja do sukcesu

Portal dla szkoleniowców

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »