REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie "Skuteczna telewindykacja" - 7 października 2014 r.

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy na szkolenie "Skuteczna telewindykacja", które odbędzie się 7 października 2014 r. w Warszawie.

Idea szkolenia:

Skuteczne odzyskiwanie należności od kluczowych kontrahentów tak, aby kontynuować współpracę,  jest umiejętnością wykorzystywania narzędzi windykacyjnych w sposób przemyślany i optymalny. Niezbędna jest do tego wiedza o dłużniku a także znajomość zasad konstruktywnego porozumiewania się, zasad negocjacji jako reguł postępowania w sytuacjach rodzących konflikty. Używane narzędzia powinny być częścią optymalnej procedury.

REKLAMA

Zobacz również: Szkolenia i rozwój

Cel szkolenia:

Po zakończeniu szkolenia uczestnik:

WIEDZA

Zna:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  •     Reguły postepowania windykacyjnego i strategię czynności windykacyjnych
  •     Podstawy dobrego kontaktu
  •     Zasady negocjacji
  •     Techniki wywierania wpływu

UMIEJĘTNOŚCI

Potrafi:

  •     Rozpoznawać typ dłużnika i adekwatnie reagować
  •     Reagować na wymówki dłużnika
  •     Stosować telefoniczny kontakt jako element procedury .
  •     Stosować sformułowania perswazyjno – psychologiczne w kontaktach z kontrahentem uwzględniające specyfikę relacji
  •     Skutecznie przeprowadzić telefoniczną rozmowę windykacyjną
  •     Stosować reguły wywierania wpływu
  •     Stosować techniki negocjacyjne

POSTAWY

  •     Podwyższenie psychologicznego komfortu pracy i wzrost motywacji
  •     Wzrost pewności siebie pracownika w warunkach oporu kontrahenta
  •     Radzenie sobie ze stresem w sytuacji konfliktowej
  •     Wzrost efektywności zawodowej i wytworzenie przewagi konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów-wierzycieli

Polecamy serwis: Windykacja

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do działów windykacji, księgowości, przedstawicieli handlowych i tych, którzy chcą wprowadzić procedurę zarządzania należnościami oraz doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.

Korzyści dla uczestnika:

  • Podwyższenie psychologicznego komfortu pracy i wzrost motywacji.
  • Wzrost pewności siebie pracownika w warunkach oporu kontrahenta.
  • Radzenie sobie ze stresem w sytuacji konfliktowej.
  • Wzrost efektywności zawodowej i wytworzenie przewagi konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów-wierzycieli

Korzyści dla pracodawcy:

Ograniczenie kosztów udzielanego kredytu kupieckiego; poprawa płynności finansowej; poprawa jakości współpracy z kontrahentami i wizerunku firmy.

Więcej informacji, program oraz formularz zgłoszeniowy >>>

Porozmawiaj o tym na FORUM

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Black Friday, Cyber Monday. Cyberprzestępcy już na to czekają. Jak firmy mogą się zabezpieczyć?

Black Friday, Cyber Monday. Cyberprzestępcy już na to czekają. Jak firmy mogą się zabezpieczyć przed zagrożeniami? Przedświąteczny sezon zakupowy może stwarzać zagrożenia nie tylko dla klientów ale także dla sklepów.

Wiarygodność ekonomiczna państwa. Problem dla Polski i Węgier

Polska i Węgry mają wyzwania związane z wiarygodnością ekonomiczną – tak wynika z tegorocznego Indeksu Wiarygodności Ekonomicznej. Dotyczy to w szczególności obszarów praworządności, finansów publicznych i stabilności pieniądza.

Obowiązek integracji kas rejestrujących z terminalami odroczony do 31 marca 2025 r.

Obowiązek integracji kas rejestrujących z terminalami odroczony do 31 marca 2025 r. Zapisy zawarto w ustawie o opodatkowaniu wyrównawczym. W rządzie trwają prace nad całkowitą likwidację tego obowiązku.

Uwaga! Cyberprzestępcy nie odpuszczają. Coraz więcej wyłudzeń w branży transportowej – ofiara płaci dwa razy

Fałszywe e-maile coraz częściej są stosowane do wyłudzania środków z firm. Zastosowanie tej metody w transporcie bywa szczególnie skuteczne ze względu na wysoką częstotliwość transakcji oraz międzynarodowy charakter współpracy, co często utrudnia wykrycie oszustwa. Jak się bronić przed wyłudzeniami?

REKLAMA

KAS i CBŚP zatrzymały 19 osób wystawiających tzw. puste faktury. Postawiono 29 zarzutów

KAS i CBŚP zatrzymały 19 osób wystawiających tzw. puste faktury. Postawiono 29 zarzutów. Sprawę prowadzi Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu i CBŚP, pod nadzorem Zachodniopomorskiego Wydziału Zamiejscowego Departamentu ds. Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Prokuratury Krajowej w Szczecinie.

Co konkretnie możemy zrobić, by zadbać o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników? [Pobierz BEZPŁATNEGO E-BOOKA]

Pobierz bezpłatnego e-booka. Dbanie o dobrostan pracowników powinno stanowić priorytet dla zarządów i działów HR, zwłaszcza w kontekście współczesnych wyzwań, przed którymi staje zarówno biznes, jak i społeczeństwo. W obliczu prezydencji Polski w Unii Europejskiej, gdzie jednym z priorytetów staje się profilaktyka zdrowotna, warto podkreślić, jak fundamentalne znaczenie ma ona nie tylko dla jednostek, ale i dla całych organizacji.

Efektywność energetyczna budynków. Nowe przepisy to dodatkowe obowiązki dla biznesu

Analizy rozwiązań w zakresie efektywności energetycznej dla wszystkich dużych inwestycji oraz certyfikowane systemy zarządzania energią dla firm energochłonnych. Takie rozwiązania przewidują założenia projektu zmiany ustawy o efektywności energetycznej.

ZUS otrzymał ponad 525,4 tys. wniosków o wakacje składkowe. Wnioski można składać do 30 listopada 2024 r.

ZUS otrzymał ponad 525,4 tys. wniosków o wakacje składkowe. Wnioski o wakacje składkowe można składać wyłącznie drogą elektroniczną do 30 listopada 2024 r. Czym są wakacje składkowe?

REKLAMA

Rynek usług kurierskich w Polsce 2024: ostatni okres przyniósł dynamiczne zmiany w obsłudze przesyłek: jak korzystają na nich klienci

Polski rynek usług kurierskich, określany fachowo: KEP (Kurier, Express, Paczka) w ostatnich latach przeszedł intensywne zmiany. Są one odpowiedzią na szybki rozwój e-commerce, zmieniające się oczekiwania konsumentów i postępującą cyfryzację usług logistycznych.

Tylko motocykliści odkładają zakup opon na wiosnę, branża notuje więc spektakularną dynamikę sprzedaży w tym kwartale i w całym 2024 roku

Branża oponiarska w Polsce, ale i w całej Europie 2024 rok z pewnością odnotuje jako bardzo udany. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy popyt na opony niemal we wszystkich segmentach rośnie dynamicznie, a klienci finalizują także decyzje zakupowe odkładane na przyszłość  powodu przejściowych problemów finansowych.

REKLAMA