Szkolenie "Skuteczna telewindykacja" - 7 października 2014 r.
REKLAMA
REKLAMA
Idea szkolenia:
Skuteczne odzyskiwanie należności od kluczowych kontrahentów tak, aby kontynuować współpracę, jest umiejętnością wykorzystywania narzędzi windykacyjnych w sposób przemyślany i optymalny. Niezbędna jest do tego wiedza o dłużniku a także znajomość zasad konstruktywnego porozumiewania się, zasad negocjacji jako reguł postępowania w sytuacjach rodzących konflikty. Używane narzędzia powinny być częścią optymalnej procedury.
REKLAMA
Zobacz również: Szkolenia i rozwój
Cel szkolenia:
Po zakończeniu szkolenia uczestnik:
WIEDZA
Zna:
- Reguły postepowania windykacyjnego i strategię czynności windykacyjnych
- Podstawy dobrego kontaktu
- Zasady negocjacji
- Techniki wywierania wpływu
UMIEJĘTNOŚCI
Potrafi:
- Rozpoznawać typ dłużnika i adekwatnie reagować
- Reagować na wymówki dłużnika
- Stosować telefoniczny kontakt jako element procedury .
- Stosować sformułowania perswazyjno – psychologiczne w kontaktach z kontrahentem uwzględniające specyfikę relacji
- Skutecznie przeprowadzić telefoniczną rozmowę windykacyjną
- Stosować reguły wywierania wpływu
- Stosować techniki negocjacyjne
POSTAWY
- Podwyższenie psychologicznego komfortu pracy i wzrost motywacji
- Wzrost pewności siebie pracownika w warunkach oporu kontrahenta
- Radzenie sobie ze stresem w sytuacji konfliktowej
- Wzrost efektywności zawodowej i wytworzenie przewagi konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów-wierzycieli
Polecamy serwis: Windykacja
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do działów windykacji, księgowości, przedstawicieli handlowych i tych, którzy chcą wprowadzić procedurę zarządzania należnościami oraz doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
Korzyści dla uczestnika:
- Podwyższenie psychologicznego komfortu pracy i wzrost motywacji.
- Wzrost pewności siebie pracownika w warunkach oporu kontrahenta.
- Radzenie sobie ze stresem w sytuacji konfliktowej.
- Wzrost efektywności zawodowej i wytworzenie przewagi konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów-wierzycieli
Korzyści dla pracodawcy:
Ograniczenie kosztów udzielanego kredytu kupieckiego; poprawa płynności finansowej; poprawa jakości współpracy z kontrahentami i wizerunku firmy.
REKLAMA
REKLAMA