REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

TCL Communication otrzymało nagrodę Gold EcoVadis w kategorii CSR Excellence

Subskrybuj nas na Youtube
TCL Communication otrzymało nagrodę Gold EcoVadis w kategorii CSR Excellence /shutterstock.com
TCL Communication otrzymało nagrodę Gold EcoVadis w kategorii CSR Excellence /shutterstock.com
www.shutterstock.com

REKLAMA

REKLAMA

Paryż – 20 września 2017 - TCL Communication zostało nagrodzone złotem w rankingu najbardziej odpowiedzialnych społecznie (CSR) firm według EcoVadis. Jednocześnie dołączając do 5% najlepszych w tym zakresie organizacji spośród wszystkich przebadanych. Ocena pochodzi od wiodącej w branży agencji opiniowania CSR.

TCL Communication docenione zostało za najlepsze praktyki w wielu dziedzinach. W tym w ochronie środowiska, polityce kadrowej, uczciwych praktykach handlowych, a także zrównoważonym zarządzaniu. To gwarancja dla konsumentów, że TCL Communication działa zgodnie z zasadami etyki biznesowej i najlepszych praktyk CSR, a także stanowi punkt odniesienia dla łatwego porównania z innymi dostawcami.

REKLAMA

REKLAMA

EcoVadis prowadzi pierwszą platformę oceny i monitorowania zrównoważonego rozwoju w ramach globalnych łańcuchów dostaw. Zapewnia wiarygodne ratingi CSR i karty wyników dla firm w 150 kategoriach zakupów, obejmujących 21 wskaźników CSR oraz 110 krajów. Ponad 30 000 firm na całym świecie polega na platformie ocen EcoVadis, w tym klienci TCL z branży telekomunikacyjnej. TCL Communication jest obecne w rankingu według metodologii EcoVadis od 2010 r., poprawiając swój wynik rok do roku – w 2016 r. zdobywając Srebro, a 2017 r. podnosząc ocenę na Złotą. Jest to wynik konsekwentnego rozwoju w działaniach z zakresu zrównoważonego rozwoju i sprawiedliwego handlu.

“Z myślą o generowaniu wartości dla klientów, pracowników, zainteresowanych stron i całego społeczeństwa, TCL Communication, rozwijając swoją międzynarodową obecność, konsekwentnie inwestuje znaczną ilość pieniędzy i energii w ochronę ludzi i środowiska. Platforma EcoVadis przyczynia się do zwiększenia przejrzystości i zaufania pomiędzy partnerami handlowymi, co jest bardzo wartościowe" - powiedział Eric Vallet, Dyrektor Generalny TCL Communication na Europę.

TCL Communication jest jedną z dziesięciu największych firm zajmujących się produkcją urządzeń mobilnych, a także jednym z liderów w sprzedaży telefonów komórkowych. TCL w roku 2016 sprzedało w 160 krajach 68,8 milionów telefonów i innych urządzeń internetowych. Od momentu założenia w 1999, firma stała się światową potęgą pod względem innowacyjności i niezawodności produktów oraz usług. Obecnie oferuje na całym świecie urządzeniami przenośne – w tym smartfony, tablety, modemy i routery 4G, a także aplikacje oraz usługi internetowe – pod trzema kluczowymi markami: TCL, Alcatel i BlackBerry.

REKLAMA

O TCL Communication

TCL Communication Technology Holdings Limited (TCL Communication) projektuje, produkuje i dystrybuuje szerokie portfolio urządzeń mobilnych i internetowych, a także usług pod trzema kluczowymi markami – TCL, Alcatel oraz BlackBerry. Firma obecna jest w ponad 160 krajach Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji oraz Australii i Oceanii. TCL Communication zajmuje pozycję 10 pośród największych producentów telefonów komórkowych, wg danych IDC oraz własnych za pierwszy kwartał 2017 r. Zarejestrowana w Hongkongu, TCL Communications zarządza wysoko wydajną fabryką w Huizhou w Chinach, a także dziewięcioma centrami R&D na całym świecie. Po więcej informacji zapraszamy na www.tclcom.com.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

TCL to zarejestrowany znak towarowy, należący do TCL Corporation. Pozostałe znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli. Alcatel jest znakiem towarowym, należącym do firmy Nokia, użytkowanym na mocy licencji przez TCL Communication.

Znaki towarowe, w tym między innymi BlackBerry i Emblem Design są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy BlackBerry Limited – wyłączne prawa zastrzeżone. Pozostałe znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli. BlackBerry nie jest odpowiedzialne za żadne produkty, ani usługi firm trzecich.

Źródło: TCL Communication

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Niezwykli ludzie. Jak wzbogacać kulturę organizacji dzięki talentom osób z niepełnosprawnością?

Najważniejszym kapitałem każdej organizacji są ludzie – to oni kształtują kulturę, rozwój i pozycję firmy na rynku. Dobrze dobrany zespół udźwignie ogromne wymagania, często przewyższając pokładane w nich oczekiwania, natomiast niewłaściwie dobrany lub źle zarządzany – może osłabić firmę i jej relacje z klientami. Integralnym elementem dojrzałej kultury organizacyjnej staje się dziś świadome włączanie różnorodności, w tym także osób z niepełnosprawnością.

Ogólne warunki umowy często nie są wiążące. Mimo że są dostępne

Wiele firm – także dużych – zakłada, że sam fakt opublikowania wzorca umownego oznacza, iż automatycznie obowiązuje on drugą stronę. To założenie jest błędne. Może być nie tylko rozczarowujące, ale i kosztowne.

Firma w Czechach w 2026 roku – dlaczego warto?

Czechy od lat należą do najatrakcyjniejszych krajów w Europie dla przedsiębiorców z Polski, którzy szukają stabilnego, przejrzystego i przyjaznego środowiska do prowadzenia biznesu. W 2025 roku to zainteresowanie nie tylko nie słabnie, ale wręcz rośnie. Coraz więcej osób rozważa przeniesienie działalności gospodarczej za południową granicę – nie z powodu chęci ucieczki przed obowiązkami, lecz po to, by zyskać normalne warunki do pracy i rozwoju firmy.

Faktoring bije rekordy w Polsce. Ponad 31 tysięcy firm finansuje się bez kredytu

Coraz więcej polskich przedsiębiorców wybiera faktoring jako sposób na poprawę płynności finansowej. Z danych Polskiego Związku Faktorów wynika, że po trzech kwartałach 2025 roku firmy zrzeszone w organizacji sfinansowały faktury o łącznej wartości 376,7 mld to o 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Z usług faktorów korzysta już ponad 31 tysięcy przedsiębiorstw.

REKLAMA

PKO Leasing nadal na czele, rynek z wolniejszym wzrostem – leasing w 2025 roku [Gość Infor.pl]

Polski rynek leasingu po trzech kwartałach 2025 roku wyraźnie zwalnia. Po latach dwucyfrowych wzrostów branża wchodzi w fazę dojrzewania – prognozowany roczny wynik to zaledwie jednocyfrowy przyrost. Mimo spowolnienia, lider rynku – PKO Leasing – utrzymuje pozycję z bezpieczną przewagą nad konkurencją.

Bardzo dobra wiadomość dla firm transportowych: rząd uruchamia dopłaty do tachografów. Oto na jakich nowych zasadach skorzystają z dotacji przewoźnicy

Rząd uruchamia dopłaty do tachografów – na jakich nowych zasadach będzie przyznawane wsparcie dla przewoźników?Ministerstwo Infrastruktury 14 października 2025 opublikowało rozporządzenie w zakresie dofinansowania do wymiany tachografów.

Program GO4funds wspiera firmy zainteresowane funduszami UE

Jak znaleźć optymalne unijne finansowanie dla własnej firmy? Jak nie przeoczyć ważnego i atrakcyjnego konkursu? Warto skorzystać z programu GO4funds prowadzonego przez Bank BNP Paribas.

Fundacja rodzinna w organizacji: czy może sprzedać udziały i inwestować w akcje? Kluczowe zasady i skutki podatkowe

Fundacja rodzinna w organizacji, choć nie posiada jeszcze osobowości prawnej, może w pewnych sytuacjach zarządzać przekazanym jej majątkiem, w tym sprzedać udziały. Warto jednak wiedzieć, jakie warunki muszą zostać spełnione, by uniknąć konsekwencji podatkowych oraz jak prawidłowo inwestować środki fundacji w papiery wartościowe.

REKLAMA

Trudne czasy tworzą silne firmy – pod warunkiem, że wiedzą, jak się przygotować

W obliczu rosnącej niestabilności geopolitycznej aż 68% Polaków obawia się o bezpieczeństwo finansowe swoich firm, jednak większość organizacji wciąż nie podejmuje wystarczających działań. Tradycyjne szkolenia nie przygotowują pracowników na realny kryzys – rozwiązaniem może być VR, który pozwala budować odporność zespołów poprzez symulacje stresujących sytuacji.

Czy ochrona konsumenta poszła za daleko? TSUE stawia sprawę jasno: prawo nie może być narzędziem niesprawiedliwości

Nowa opinia Rzecznika Generalnego TSUE Andrei Biondiego może wstrząsnąć unijnym prawem konsumenckim. Po raz pierwszy tak wyraźnie uznano, że konsument nie może wykorzystywać przepisów dla własnej korzyści kosztem przedsiębiorcy. To sygnał, że era bezwzględnej ochrony konsumenta dobiega końca – a firmy zyskują szansę na bardziej sprawiedliwe traktowanie.

REKLAMA