REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

TCL Communication otrzymało nagrodę Gold EcoVadis w kategorii CSR Excellence

TCL Communication otrzymało nagrodę Gold EcoVadis w kategorii CSR Excellence /shutterstock.com
TCL Communication otrzymało nagrodę Gold EcoVadis w kategorii CSR Excellence /shutterstock.com
www.shutterstock.com

REKLAMA

REKLAMA

Paryż – 20 września 2017 - TCL Communication zostało nagrodzone złotem w rankingu najbardziej odpowiedzialnych społecznie (CSR) firm według EcoVadis. Jednocześnie dołączając do 5% najlepszych w tym zakresie organizacji spośród wszystkich przebadanych. Ocena pochodzi od wiodącej w branży agencji opiniowania CSR.

REKLAMA

TCL Communication docenione zostało za najlepsze praktyki w wielu dziedzinach. W tym w ochronie środowiska, polityce kadrowej, uczciwych praktykach handlowych, a także zrównoważonym zarządzaniu. To gwarancja dla konsumentów, że TCL Communication działa zgodnie z zasadami etyki biznesowej i najlepszych praktyk CSR, a także stanowi punkt odniesienia dla łatwego porównania z innymi dostawcami.

REKLAMA

EcoVadis prowadzi pierwszą platformę oceny i monitorowania zrównoważonego rozwoju w ramach globalnych łańcuchów dostaw. Zapewnia wiarygodne ratingi CSR i karty wyników dla firm w 150 kategoriach zakupów, obejmujących 21 wskaźników CSR oraz 110 krajów. Ponad 30 000 firm na całym świecie polega na platformie ocen EcoVadis, w tym klienci TCL z branży telekomunikacyjnej. TCL Communication jest obecne w rankingu według metodologii EcoVadis od 2010 r., poprawiając swój wynik rok do roku – w 2016 r. zdobywając Srebro, a 2017 r. podnosząc ocenę na Złotą. Jest to wynik konsekwentnego rozwoju w działaniach z zakresu zrównoważonego rozwoju i sprawiedliwego handlu.

REKLAMA

“Z myślą o generowaniu wartości dla klientów, pracowników, zainteresowanych stron i całego społeczeństwa, TCL Communication, rozwijając swoją międzynarodową obecność, konsekwentnie inwestuje znaczną ilość pieniędzy i energii w ochronę ludzi i środowiska. Platforma EcoVadis przyczynia się do zwiększenia przejrzystości i zaufania pomiędzy partnerami handlowymi, co jest bardzo wartościowe" - powiedział Eric Vallet, Dyrektor Generalny TCL Communication na Europę.

TCL Communication jest jedną z dziesięciu największych firm zajmujących się produkcją urządzeń mobilnych, a także jednym z liderów w sprzedaży telefonów komórkowych. TCL w roku 2016 sprzedało w 160 krajach 68,8 milionów telefonów i innych urządzeń internetowych. Od momentu założenia w 1999, firma stała się światową potęgą pod względem innowacyjności i niezawodności produktów oraz usług. Obecnie oferuje na całym świecie urządzeniami przenośne – w tym smartfony, tablety, modemy i routery 4G, a także aplikacje oraz usługi internetowe – pod trzema kluczowymi markami: TCL, Alcatel i BlackBerry.

O TCL Communication

TCL Communication Technology Holdings Limited (TCL Communication) projektuje, produkuje i dystrybuuje szerokie portfolio urządzeń mobilnych i internetowych, a także usług pod trzema kluczowymi markami – TCL, Alcatel oraz BlackBerry. Firma obecna jest w ponad 160 krajach Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji oraz Australii i Oceanii. TCL Communication zajmuje pozycję 10 pośród największych producentów telefonów komórkowych, wg danych IDC oraz własnych za pierwszy kwartał 2017 r. Zarejestrowana w Hongkongu, TCL Communications zarządza wysoko wydajną fabryką w Huizhou w Chinach, a także dziewięcioma centrami R&D na całym świecie. Po więcej informacji zapraszamy na www.tclcom.com.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

TCL to zarejestrowany znak towarowy, należący do TCL Corporation. Pozostałe znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli. Alcatel jest znakiem towarowym, należącym do firmy Nokia, użytkowanym na mocy licencji przez TCL Communication.

Znaki towarowe, w tym między innymi BlackBerry i Emblem Design są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy BlackBerry Limited – wyłączne prawa zastrzeżone. Pozostałe znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli. BlackBerry nie jest odpowiedzialne za żadne produkty, ani usługi firm trzecich.

Źródło: TCL Communication

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA