REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

TCL Communication otrzymało nagrodę Gold EcoVadis w kategorii CSR Excellence

Subskrybuj nas na Youtube
TCL Communication otrzymało nagrodę Gold EcoVadis w kategorii CSR Excellence /shutterstock.com
TCL Communication otrzymało nagrodę Gold EcoVadis w kategorii CSR Excellence /shutterstock.com
www.shutterstock.com

REKLAMA

REKLAMA

Paryż – 20 września 2017 - TCL Communication zostało nagrodzone złotem w rankingu najbardziej odpowiedzialnych społecznie (CSR) firm według EcoVadis. Jednocześnie dołączając do 5% najlepszych w tym zakresie organizacji spośród wszystkich przebadanych. Ocena pochodzi od wiodącej w branży agencji opiniowania CSR.

REKLAMA

TCL Communication docenione zostało za najlepsze praktyki w wielu dziedzinach. W tym w ochronie środowiska, polityce kadrowej, uczciwych praktykach handlowych, a także zrównoważonym zarządzaniu. To gwarancja dla konsumentów, że TCL Communication działa zgodnie z zasadami etyki biznesowej i najlepszych praktyk CSR, a także stanowi punkt odniesienia dla łatwego porównania z innymi dostawcami.

REKLAMA

EcoVadis prowadzi pierwszą platformę oceny i monitorowania zrównoważonego rozwoju w ramach globalnych łańcuchów dostaw. Zapewnia wiarygodne ratingi CSR i karty wyników dla firm w 150 kategoriach zakupów, obejmujących 21 wskaźników CSR oraz 110 krajów. Ponad 30 000 firm na całym świecie polega na platformie ocen EcoVadis, w tym klienci TCL z branży telekomunikacyjnej. TCL Communication jest obecne w rankingu według metodologii EcoVadis od 2010 r., poprawiając swój wynik rok do roku – w 2016 r. zdobywając Srebro, a 2017 r. podnosząc ocenę na Złotą. Jest to wynik konsekwentnego rozwoju w działaniach z zakresu zrównoważonego rozwoju i sprawiedliwego handlu.

REKLAMA

“Z myślą o generowaniu wartości dla klientów, pracowników, zainteresowanych stron i całego społeczeństwa, TCL Communication, rozwijając swoją międzynarodową obecność, konsekwentnie inwestuje znaczną ilość pieniędzy i energii w ochronę ludzi i środowiska. Platforma EcoVadis przyczynia się do zwiększenia przejrzystości i zaufania pomiędzy partnerami handlowymi, co jest bardzo wartościowe" - powiedział Eric Vallet, Dyrektor Generalny TCL Communication na Europę.

TCL Communication jest jedną z dziesięciu największych firm zajmujących się produkcją urządzeń mobilnych, a także jednym z liderów w sprzedaży telefonów komórkowych. TCL w roku 2016 sprzedało w 160 krajach 68,8 milionów telefonów i innych urządzeń internetowych. Od momentu założenia w 1999, firma stała się światową potęgą pod względem innowacyjności i niezawodności produktów oraz usług. Obecnie oferuje na całym świecie urządzeniami przenośne – w tym smartfony, tablety, modemy i routery 4G, a także aplikacje oraz usługi internetowe – pod trzema kluczowymi markami: TCL, Alcatel i BlackBerry.

O TCL Communication

TCL Communication Technology Holdings Limited (TCL Communication) projektuje, produkuje i dystrybuuje szerokie portfolio urządzeń mobilnych i internetowych, a także usług pod trzema kluczowymi markami – TCL, Alcatel oraz BlackBerry. Firma obecna jest w ponad 160 krajach Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji oraz Australii i Oceanii. TCL Communication zajmuje pozycję 10 pośród największych producentów telefonów komórkowych, wg danych IDC oraz własnych za pierwszy kwartał 2017 r. Zarejestrowana w Hongkongu, TCL Communications zarządza wysoko wydajną fabryką w Huizhou w Chinach, a także dziewięcioma centrami R&D na całym świecie. Po więcej informacji zapraszamy na www.tclcom.com.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

TCL to zarejestrowany znak towarowy, należący do TCL Corporation. Pozostałe znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli. Alcatel jest znakiem towarowym, należącym do firmy Nokia, użytkowanym na mocy licencji przez TCL Communication.

Znaki towarowe, w tym między innymi BlackBerry i Emblem Design są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy BlackBerry Limited – wyłączne prawa zastrzeżone. Pozostałe znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli. BlackBerry nie jest odpowiedzialne za żadne produkty, ani usługi firm trzecich.

Źródło: TCL Communication

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

REKLAMA

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

REKLAMA

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA