REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

„Promocja marki innowacyjnych MŚP". Nabór wniosków do 30 listopada 2023 r.

„Promocja marki innowacyjnych MŚP
Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Wzmocnienie potencjału eksportowego przedsiębiorców MŚP na rynkach międzynarodowych – to główny cel konkursu „Promocja marki innowacyjnych MŚP”. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wesprze kwotą 155 mln zł małe i średnie firmy w organizacji działań promocyjnych skierowanych na rynki międzynarodowe. Nabór wniosków potrwa do 30 listopada 2023 r.

Dla kogo dofinansowanie?

Konkurs „Promocja marki innowacyjnych MŚP” jest przeznaczony dla firm MŚP z wybranych sektorów, które prowadzą swoją działalność na obszarze Polski i chcą ją rozszerzyć o rynki międzynarodowe. PARP udzieli wsparcia tym podmiotom, które planują: udział w wydarzeniach targowych w celu promowania własnej marki produktowej i Marki Polskiej Gospodarki, wyjazdowe misje gospodarcze w celu odbycia spotkań z potencjalnymi kontrahentami, połączone z udziałem w targach lub konferencjach w charakterze zwiedzającego, czy kampanie promocyjne związane z udziałem w wydarzeniach targowych, a odbywające się w elektronicznych mediach masowych.

Nabór wniosków trwa do 30 listopada br. Wsparcie PARP w konkursie wyniesie do 50% wartości projektu, a środki dostępne w naborze to aż 155 mln zł. Konkurs finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki.

Mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa, które wpisują się w jeden z następujących sektorów gospodarki, mogą wziąć udział w konkursie:

  • sektor medyczny i farmaceutyczny,
  • sektor budowy i wykańczania budowli,
  • sektor elektroniki profesjonalnej, mikroelektroniki i fotoniki,
  • sektor zielonych technologii (w tym OZE, GOZ),
  • sektor IT/ICT,
  • sektor przemysłu kreatywnego,
  • sektor kosmetyczny,
  • sektor maszyn i urządzeń,
  • sektor meblarski,
  • sektor motoryzacyjny,
  • sektor pojazdów szynowych,
  • sektor statków specjalistycznych, jachtów i łodzi,
  • sektor wysokich technologii w obszarze bezpieczeństwa i towarów podwójnego zastosowania,
  • sektor lotniczo-kosmiczny,
  • sektor spożywczy.

Wsparcie nowoczesnej gospodarki

Program Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027 stanowi kontynuację dwóch wcześniejszych programów – Innowacyjna Gospodarka 2007–2013 oraz Inteligentny Rozwój 2014–2020.

W ramach blisko 8 mld euro dostępnego budżetu realizuje cele, takie jak: wzmacnianie potencjału badawczego i innowacyjnego poprzez wykorzystanie zaawansowanych technologii, wspieranie wzrostu konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw, rozwijanie umiejętności w dziedzinie inteligentnej specjalizacji, transformacji przemysłowej i przedsiębiorczości oraz kierowanie gospodarki w kierunku Przemysłu 4.0 i ekologicznych technologii.

Więcej informacji o programie FENG znajduje się na stronie internetowej https://www.nowoczesnagospodarka.gov.pl/

 

 

Autopromocja
oprac. Wioleta Matela-Marszałek

REKLAMA

Źródło: PARP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA