| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Organizacja danych w bibliotekach Windows 7

Organizacja danych w bibliotekach Windows 7

Jeśli masz na dysku bałagan, zdjęcia w wielu folderach, porozrzucane programy i pliki mp3 dobrym rozwiązaniem będzie zastosowanie funkcji tworzenia bibliotek.

1. Uruchamiamy Eksplorator Windows i klikamy na Biblioteki.

2. W kolejnym kroku klikamy na odnośnik lokalizacji i w oknie wyboru na przycisk Dodaj…

3. Następnie wyszukujemy folder który chcemy dodać do biblioteki i zaznaczamy go kliknięciem, i klikamy Umieść folder.

4. W ten sposób możemy dodać dowolną liczbę folderów umieszczonych na różnych dyskach (również tych podłączonych np. przez USB) i zawierających dane pasujące tematycznie do biblioteki. Dzięki bibliotekom mamy możliwość do szybkiego dostępu do danych zgromadzonych na kilku nośnikach.

Czytaj także

Autor:

Źródło:

Własne

Zdjęcia


INFORLEX Kadry Płace i HR211.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Business Tax Professionals Sp. z o.o. sp. k.

Doradztwo podatkowe, przeglądy i szkolenia podatkowe, ceny transferowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK