Sony stawia na 3D
REKLAMA
REKLAMA
Japończycy liczą, że do 2013 r. uda im się osiągnąć 20-procentowy udział w rynku telewizorów LCD i spodziewają się zysków ze sprzedaży produktów wspierających technologię 3D na poziomie ok. 11 mld. dolarów.
REKLAMA
Aby tak się stało, Sony musi jednak opracować własną technologię produkcji wyświetlaczy 3D i rozpocząć ich samodzielną produkcję. Wiceprezes wykonawczy Sony przyznał bowiem, że powodem, dla którego firma ostatnio ustępuje pola rywalom, jest konieczność kupowania paneli do telewizorów od firmy Samsung. Współpraca obu koncernów, chociaż przynosi korzyści, ma też wg Yoshioki negatywne strony.
Słowa wiceprezesa Sony są kolejną ilustracją podejmowanych przez koncern prób coraz mocniejszego zaznaczenia swojej obecności na rynku telewizji nowej generacji, wspierającej technologie 3D. W ub. tygodniu na targach International Broadcast Equipment Exhibition firma zaprezentowała 3D LED Wall - wyświetlacz o przekątnej 280 cali.
Źródło: PC World
REKLAMA
REKLAMA