Kancelaria (testowa)
REKLAMA
REKLAMA
Kancelaria umożliwia kompleksową obsługę klienta, uporządkowanie dokumentów, rozliczanie czynności, ułatwia dostęp do potrzebnych informacji, pomaga przygotować niezbędne pisma, rejestrować czas pracy, prowadzić terminarz - jednym słowem - sprawnie zarządzać każdą kancelarią.
REKLAMA
Nowa wersja została wyposażone w szereg przydatnych funkcji:
- Pełna synchronizacja prowadzonych i zakończonych spraw
- śledzenie historii przebiegu sprawy od chwili jej zarejestrowania w systemie do zakończenia,
- historia instancyjności dla danej sprawy.
- Terminarz, powiadamianie o zaplanowanych czynnościach, rejestrowanie, kontrola i rozliczanie czynności związanych z danym pracownikiem, klientem i sprawą wraz z jej kosztami.
- Prowadzenie Książki korespondencji wychodzącej i przychodzącej, można ją wyświetlić, przeglądać i wydrukować wg spraw, instancji, adresata i klienta oraz formy wysłania/odbioru dla wybranego dnia, miesiąca, jak i innego dowolnego okresu czasu., itd.
Pobierz: Kancelaria
REKLAMA
REKLAMA