REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wideokonferencje: nowoczesna komunikacja dla firm i organizacji każdej wielkości

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Żyjemy w czasach, w których skuteczna komunikacja to kluczowy czynnik w funkcjonowaniu firm i instytucji publicznych. To, jak szybko, wygodnie i efektywnie pracownicy mogą porozumiewać się między sobą oraz ze światem zewnętrznym – klientami czy partnerami – ma ogromne znaczenie dla poprawnego funkcjonowania organizacji.

Tradycyjne narzędzia do komunikacji – telefon i e-mail – często już nie wystarczają. Trudno przekazać w nich szybko wszystkie informacje, a także poznać reakcje rozmówców bądź korespondentów. Z kolei spotkania twarzą w twarz wymagają dużych nakładów czasu oraz niemałych wydatków na transport. A czasami, jeśli komunikujemy się z osobami z innych miast lub krajów, są po prostu niemożliwe do przeprowadzenia.

REKLAMA

Z pomocą przychodzą profesjonalne technologie do współpracy wideokonferencyjnej i komunikacji unifikowanej (Unified Communications), łączącej w sobie połączenia głosowe, pocztę elektroniczną, komunikatory internetowe, serwisy społecznościowe i wideokonferencje. Technologie te stanowią kombinację sprzętu – takiego jak kamery, mikrofony, telefony konferencyjne, ekrany – oraz oprogramowania i usług w chmurze. Zapewniają skuteczną, wygodną, bezpieczną i ekonomiczną komunikację wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Co ważne: są dostępne w różnych wariantach, modelach i konfiguracjach. Dzięki temu mogą korzystać z nich nawet kilkuosobowe przedsiębiorstwa. Wideokonferencje, kiedyś będące luksusem dostępnym tylko dla zamożnych organizacji, dzisiaj stają się narzędziami również dla sektora małych i średnich firm.

Korzyści

Efekty wdrożeń narzędzi wideokonferencyjnych dla biznesu nie powinny być postrzegane wyłącznie w kategorii wydatków na IT, a pomiar korzyści wynikających z ich stosowania nie może uwzględniać tylko oszczędności kosztów. Wdrożenie całościowej strategii komunikacji wideo lub komunikacji zunifikowanej stanowi wsparcie całej organizacji. Dzięki niej można osiągnąć wzrost wydajności pracowników, zoptymalizować przebieg procesów rekrutacyjnych, zapobiegać odpływaniu utalentowanych pracowników, przyspieszać czas wprowadzania produktów na rynek, a także zapewniać zorganizowany przebieg współpracy z klientami i partnerami.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Ważnym aspektem tych rozwiązań jest przepływ informacji i pomysłów. Skracanie dystansu między ludźmi sprawia, że pracują oni szybciej i wydajniej. Dzięki temu firmy i organizacje mogą zredefiniować to, jak wygląda miejsce pracy i czerpać korzyści wynikające z takiej zmiany. Komunikacja wideo umożliwia wygodną i wydajną pracę zdalną z dowolnego miejsca – taki model pracy zyskuje obecnie na popularności. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie firmy Polycom, 62 proc. pracowników z całego świata korzysta z elastycznych praktyk pracy. 98 proc. respondentów twierdzi, że możliwość pracy w dowolnym miejscu ma pozytywny wpływ na produktywność, a aż 62 proc. ankietowanych chce mieć dostęp do technologii współpracy, które umożliwiałyby im kontakt ze współpracownikami. 92 proc. respondentów jest zdania, że technologia współpracy wideo przyczynia się do poprawy wzajemnych relacji i usprawnia pracę zespołową.

Technologie

Firma Polycom oferuje szeroką gamę rozwiązań sprzętowych, w tym kamer, ekranów, mikrofonów, głośników i infrastruktury informatycznej oraz oprogramowania i usług, umożliwiających firmom i instytucjom wdrożenie u siebie technologii do wideokonferencji i komunikacji zunifikowanej. Rozwiązania Polycom oferują pełną integrację z technologiami komunikacyjnymi firmy Microsoft, w tym z popularną aplikacją Skype for Business. Są skalowalne, dzięki czemu mogą być wdrażane w organizacjach z różnych sektorów i o różnej wielkości. Ze stosowania technologii wideokonferencyjnych i Unified Communication mogą czerpać korzyści sektory takie jak bankowość, finanse, handel detaliczny, administracja publiczna, sektor obronny, edukacja, służba zdrowia, rolnictwo, i produkcyjny.

Zapraszamy na testy!

Serdecznie zapraszamy Państwa do przetestowania naszych technologii w salonie pokazowym Polycom przy ul. Złotej 59 w Warszawie. W celu zaaranżowania wizyty, prosimy o rejestrację za pośrednictwem formularza internetowego na stronie http://response.polycom.com/03-e-ps-demo-days.PL-lp

Do zobaczenia!

Zespół Polycom Polska

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polscy wykonawcy działający na rynku niemieckim powinni znać VOB/B

VOB/B nadal jest w Niemczech często stosowanym narzędziem prawnym. Jak w pełni wykorzystać zalety tego sprawdzonego zbioru przepisów, minimalizując jednocześnie ryzyko?

BCC ostrzega: firmy muszą przyspieszyć wdrażanie KSeF. Ustawa już po pierwszym czytaniu w Sejmie

Prace legislacyjne nad ustawą wdrażającą Krajowy System e-Faktur (KSeF) wchodzą w końcową fazę. Sejm skierował projekt nowelizacji VAT do komisji finansów publicznych, która pozytywnie go zaopiniowała wraz z poprawkami.

Zakupy w sklepie stacjonarnym a reklamacja. Co może konsument?

Od wielu lat obowiązuje ustawa o prawach konsumenta. W wyniku implementowania do polskiego systemu prawa regulacji unijnej, od 1 stycznia 2023 r. wprowadzono do tej ustawy bardzo ważne, korzystne dla konsumentów rozwiązania.

Ponad 650 tys. firm skorzystało z wakacji składkowych w pierwszym półroczu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że w pierwszym półroczu 2025 r. z wakacji składkowych skorzystało 657,5 tys. przedsiębiorców. Gdzie można znaleźć informacje o uldze?

REKLAMA

Vibe coding - czy AI zredukuje koszty tworzenia oprogramowania, a programiści będą zbędni?

Kiedy pracowałem wczoraj wieczorem nad newsletterem, do szablonu potrzebowałem wołacza imienia – chciałem, żeby mail zaczynał się od “Witaj Marku”, zamiast „Witaj Marek”. W Excelu nie da się tego zrobić w prosty sposób, a na ręczne przerobienie wszystkich rekordów straciłbym długie godziny. Poprosiłem więc ChatGPT o skrypt, który zrobi to za mnie. Po trzech sekundach miałem działający kod, a wołacze przerobiłem w 20 minut. Więcej czasu zapewne zajęłoby spotkanie, na którym zleciłbym komuś to zadanie. Czy coraz więcej takich zadań nie będzie już wymagać udziału człowieka?

Wellbeing, który naprawdę działa. Arłamów Business Challenge 2025 pokazuje, jak budować silne organizacje w czasach kryzysu zaangażowania

Arłamów, 30 czerwca 2025 – „Zaangażowanie pracowników w Polsce wynosi jedynie 8%. Czas przestać mówić o benefitach i zacząć praktykować realny well-doing” – te słowa Jacka Santorskiego, psychologa biznesu i społecznego, wybrzmiały wyjątkowo mocno w trakcie tegorocznej edycji Arłamów Business Challenge.

Nie uczą się i nie pracują. Polscy NEET często są niewidzialni dla systemu

Jak pokazuje najnowszy raport Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, około 10% młodych Polaków nie uczy się ani nie pracuje. Kim są polscy NEET i dlaczego jest to realny problem społeczny?

Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

REKLAMA

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

REKLAMA