REKLAMA

REKLAMA

Kategorie

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wideokonferencje: nowoczesna komunikacja dla firm i organizacji każdej wielkości

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Żyjemy w czasach, w których skuteczna komunikacja to kluczowy czynnik w funkcjonowaniu firm i instytucji publicznych. To, jak szybko, wygodnie i efektywnie pracownicy mogą porozumiewać się między sobą oraz ze światem zewnętrznym – klientami czy partnerami – ma ogromne znaczenie dla poprawnego funkcjonowania organizacji.

Tradycyjne narzędzia do komunikacji – telefon i e-mail – często już nie wystarczają. Trudno przekazać w nich szybko wszystkie informacje, a także poznać reakcje rozmówców bądź korespondentów. Z kolei spotkania twarzą w twarz wymagają dużych nakładów czasu oraz niemałych wydatków na transport. A czasami, jeśli komunikujemy się z osobami z innych miast lub krajów, są po prostu niemożliwe do przeprowadzenia.

REKLAMA

REKLAMA

Z pomocą przychodzą profesjonalne technologie do współpracy wideokonferencyjnej i komunikacji unifikowanej (Unified Communications), łączącej w sobie połączenia głosowe, pocztę elektroniczną, komunikatory internetowe, serwisy społecznościowe i wideokonferencje. Technologie te stanowią kombinację sprzętu – takiego jak kamery, mikrofony, telefony konferencyjne, ekrany – oraz oprogramowania i usług w chmurze. Zapewniają skuteczną, wygodną, bezpieczną i ekonomiczną komunikację wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Co ważne: są dostępne w różnych wariantach, modelach i konfiguracjach. Dzięki temu mogą korzystać z nich nawet kilkuosobowe przedsiębiorstwa. Wideokonferencje, kiedyś będące luksusem dostępnym tylko dla zamożnych organizacji, dzisiaj stają się narzędziami również dla sektora małych i średnich firm.

Korzyści

REKLAMA

Efekty wdrożeń narzędzi wideokonferencyjnych dla biznesu nie powinny być postrzegane wyłącznie w kategorii wydatków na IT, a pomiar korzyści wynikających z ich stosowania nie może uwzględniać tylko oszczędności kosztów. Wdrożenie całościowej strategii komunikacji wideo lub komunikacji zunifikowanej stanowi wsparcie całej organizacji. Dzięki niej można osiągnąć wzrost wydajności pracowników, zoptymalizować przebieg procesów rekrutacyjnych, zapobiegać odpływaniu utalentowanych pracowników, przyspieszać czas wprowadzania produktów na rynek, a także zapewniać zorganizowany przebieg współpracy z klientami i partnerami.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Ważnym aspektem tych rozwiązań jest przepływ informacji i pomysłów. Skracanie dystansu między ludźmi sprawia, że pracują oni szybciej i wydajniej. Dzięki temu firmy i organizacje mogą zredefiniować to, jak wygląda miejsce pracy i czerpać korzyści wynikające z takiej zmiany. Komunikacja wideo umożliwia wygodną i wydajną pracę zdalną z dowolnego miejsca – taki model pracy zyskuje obecnie na popularności. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie firmy Polycom, 62 proc. pracowników z całego świata korzysta z elastycznych praktyk pracy. 98 proc. respondentów twierdzi, że możliwość pracy w dowolnym miejscu ma pozytywny wpływ na produktywność, a aż 62 proc. ankietowanych chce mieć dostęp do technologii współpracy, które umożliwiałyby im kontakt ze współpracownikami. 92 proc. respondentów jest zdania, że technologia współpracy wideo przyczynia się do poprawy wzajemnych relacji i usprawnia pracę zespołową.

Technologie

Firma Polycom oferuje szeroką gamę rozwiązań sprzętowych, w tym kamer, ekranów, mikrofonów, głośników i infrastruktury informatycznej oraz oprogramowania i usług, umożliwiających firmom i instytucjom wdrożenie u siebie technologii do wideokonferencji i komunikacji zunifikowanej. Rozwiązania Polycom oferują pełną integrację z technologiami komunikacyjnymi firmy Microsoft, w tym z popularną aplikacją Skype for Business. Są skalowalne, dzięki czemu mogą być wdrażane w organizacjach z różnych sektorów i o różnej wielkości. Ze stosowania technologii wideokonferencyjnych i Unified Communication mogą czerpać korzyści sektory takie jak bankowość, finanse, handel detaliczny, administracja publiczna, sektor obronny, edukacja, służba zdrowia, rolnictwo, i produkcyjny.

Zapraszamy na testy!

Serdecznie zapraszamy Państwa do przetestowania naszych technologii w salonie pokazowym Polycom przy ul. Złotej 59 w Warszawie. W celu zaaranżowania wizyty, prosimy o rejestrację za pośrednictwem formularza internetowego na stronie http://response.polycom.com/03-e-ps-demo-days.PL-lp

Do zobaczenia!

Zespół Polycom Polska

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dziedziczenie udziałów w spółce – jak wygląda sukcesja przedsiębiorstwa w praktyce

Wielu właścicieli firm rodzinnych nie zastanawia się dostatecznie wcześnie nad tym, co stanie się z ich udziałami po śmierci. Tymczasem dziedziczenie udziałów w spółkach – zwłaszcza w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością i spółkach akcyjnych – to jeden z kluczowych elementów sukcesji biznesowej, który może zadecydować o przetrwaniu firmy.

Rozliczenie pojazdów firmowych w 2026 roku i nowe limity dla kosztów podatkowych w firmie – mniejsze odliczenia od podatku, czyli dlaczego opłaca się kupić samochód na firmę jeszcze w 2025 roku

Od 1 stycznia 2026 roku poważnie zmieniają się zasady odliczeń podatkowych co do samochodów firmowych – zmniejszeniu ulega limit wartości pojazdu, który można przyjmować do rozliczeń podatkowych. Rozwiązanie to miało w założeniu promować elektromobilność, a wynika z pakietu ustaw uchwalanych jeszcze w ramach tzw. „Polskiego Ładu”, z odroczonym aż do 2026 roku czasem wejścia w życie. Resort finansów nie potwierdził natomiast, aby planował zmienić te przepisy czy odroczyć ich obowiązywanie na dalszy okres.

Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

REKLAMA

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

REKLAMA

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA