Mailing: warto zadbać o dobrą relację z klientem w sieci
REKLAMA
REKLAMA
Aby taki mail zadziałał nie powielaj jednak przy tym starych szablonów – zwykłe „dziękujemy za zgłoszenie” może tylko zniszczyć dobre relacje z klientem już na wstępie. Zdobądź się na większą kreatywność! Daj odczuć odbiorcy maila, że jest przez Twoją firmę traktowany indywidualnie, że jego zgłoszenie zostało zauważone przez pracowników firmy.
REKLAMA
Jak powinien wyglądać dobry mail powitalny
Przy rejestracji klient zostawia mnóstwo cennych informacji o sobie (płeć, wiek, branża, zawód itp.), warto wykorzystać je do personalizacji maila powitalnego.
REKLAMA
Wykaż się przy tym oryginalnością i szacunkiem do klienta. Pamiętaj, że nikt nie lubi być traktowany gromadnie i nie chce otrzymywać maili z automatu. Dlatego pierwsza zasada: niech każdy mail będzie podpisany imiennie przez pracownika lub pracowników firmy. Lepiej napisać „pozdrawiam serdecznie Anna Nowak z działu sprzedaży firmy X” niż „Pozdrawiamy”, które brzmi ogólnie i bezpłciowo. Klient bowiem przywiązuje się do osoby.
Maila powitalnego wyślij kilka godzin po otrzymaniu zgłoszenia, aby klient miał wrażenie, że list został osobiście napisany przez pracownika firmy. Należy jednak przypilnować, aby takie maile były wysyłane w realnych godzinach pracy. Otrzymanie takiego maila o 23 wieczorem od razu nas zdemaskuje. Mail musi sprawiać wrażenie, że został specjalnie napisany do tego konkretnego klienta. Zatem zadbaj o jak najwięcej osobistych akcentów.
Więcej: Mail powitalny do klienta
Zobacz także: ABC firmy Wieszjak.pl
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA