Miej oko na dłużników
REKLAMA
REKLAMA
W tym celu InfoMonitor (BIG) sięgnął po radę agencji reklamowej, która stworzy dla biura nową komunikację marketingową. Do biznesmenów ma przemówić m.in. nowe hasło komunikacyjne BIG „Miej oko na dłużników”.
REKLAMA
REKLAMA
W opinii pomysłodawców to przesłanie ma skłonić przedsiębiorców do tego, by każdy biznesmen pilnował swoich pieniędzy i sprawdzał kontrahentów tak skutecznie, jak robi to system bankowy.
Marcin Ledworowski, wiceprezes InfoMonitor BIG zaznacza, że bezpośrednia interakcja z klientami i skrócenie dystansu spowoduje zwiększenie zainteresowania klientów odpowiednim poziomem zabezpieczenia i skutecznymi sposobami na odzyskanie długów od dłużników.
InfoMonitor/IN
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA