Miej oko na dłużników
REKLAMA
REKLAMA
W tym celu InfoMonitor (BIG) sięgnął po radę agencji reklamowej, która stworzy dla biura nową komunikację marketingową. Do biznesmenów ma przemówić m.in. nowe hasło komunikacyjne BIG „Miej oko na dłużników”.
REKLAMA
W opinii pomysłodawców to przesłanie ma skłonić przedsiębiorców do tego, by każdy biznesmen pilnował swoich pieniędzy i sprawdzał kontrahentów tak skutecznie, jak robi to system bankowy.
Marcin Ledworowski, wiceprezes InfoMonitor BIG zaznacza, że bezpośrednia interakcja z klientami i skrócenie dystansu spowoduje zwiększenie zainteresowania klientów odpowiednim poziomem zabezpieczenia i skutecznymi sposobami na odzyskanie długów od dłużników.
InfoMonitor/IN
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.