REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Główne zmiany podatkowe w 2011 roku - szkolenie

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Belgijska Izba Gospodarcza (Belgian Business Chamber) oraz CTN Polska Sp. z o. o. zapraszają na szkolenie poświęcone najważniejszym zmianom w prawie podatkowym jakie obowiązują od początku 2011 roku. Szkolenie odbędzie się 22 lutego 2011 roku w Warszawie. Szczegóły poniżej.

Początek roku jest okresem szczególnego zainteresowania tematami księgowymi i podatkowymi. Sporządzanie sprawozdania finansowego za rok 2010 oraz nowe przepisy wchodzące w życie od 1 stycznia 2011 zmuszają przedsiębiorców i kadrę zarządczą do poświecenia czasu tematom podatkowym.

REKLAMA

Jest to więc idealny moment na analizę dotychczasowego funkcjonowania działu księgowego i dostosowanie się do nowych i korzystnych przepisów podatkowych.

Szkolenie jest adresowane do:
Przedsiębiorców oraz managerów średniego i wyższego szczebla

Celem spotkania jest prezentacja przepisów podatkowych które pozwalają na:
1. zmniejszenie wysokości płaconych podatków,
2. przesunięcie terminów płatności podatków,
3. zmniejszenie ilości pracy działu księgowego i kosztów jego funkcjonowania.

Równocześnie zostaną zaprezentowane najistotniejsze zmiany w prawie podatkowym (VAT i CIT).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W części poświęconej zmianom w VAT obowiązującym od 1 stycznia 2011 zaprezentowane zostaną m.in. kwestie związane ze zmianą stawek VAT, nowymi zasadami odliczania VAT od samochodów i paliw oraz zasadami dotyczącymi faktur elektronicznych. 

VAT 2011 - wszystkie zmiany w jednym miejscu

Kasy fiskalne 2011

W trakcie prezentacji zmian w podatku dochodowym omówione zostaną przede wszystkim nowe rozwiązania dotyczące opodatkowania aportów do spółek osobowych oraz opodatkowania dywidend.

Program szkolenia:
1. Prezentacja wybranych ogólnych zasad wynikających z obowiązujących przepisów podatkowych,
2. Prezentacja przepisów pozwalających na zmniejszenie wysokości płaconych podatków, przesuniecie terminów ich płatności oraz zmniejszenia kosztów funkcjonowania działu księgowego,
3. Prezentacja najistotniejszych zmian w VAT od 1 stycznia 2011,
4. Prezentacja najistotniejszych zmian w CIT od 1 stycznia 2011,
5. Pytania i dyskusja.

Prelegent spotkania:

Michał Deskur - Partner, Prezes Zarządu i założyciel biura księgowego CTN Polska Sp. z o. o. 

REKLAMA

Michał Deskur posiada wieloletnie doświadczenie w pracy we Francji w międzynarodowej firmie audytorskiej. Od ponad 10 lat zarządza biurem księgowym specjalizującym się w kompleksowej obsłudze księgowej spółek o kapitale belgijskim i francuskim. 

Michał Deskur doradza wielu belgijskim i francuskim inwestorom w zakresie finansowym i księgowym w procesie tworzenia i pozyskiwania podmiotów działających na terenie RP. Doradztwo dotyczy projektów inwestycyjnych oraz transakcji restrukturyzacyjnych związanych z podziałami, fuzjami i przejęciami. Posiada także bogate doświadczenie w organizacji kompleksowej obsługi księgowej dużych przedsiębiorców. 

CTN Polska Sp. z o. o. posiada szerokie doświadczenie w problematyce rozliczania projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków publicznych oraz obsłudze spółek działających w specjalnych strefach ekonomicznych. 

Data szkolenia: 22.02.2011, godz. 9:00-12:00

Miejsce
: Atrium International, Al. Jana Pawła II 23, II piętro, Warszawa

Koszt
:
Członkowie Belgijskiej Izby Gospodarczej: 140 PLN + 23% VAT(172,20 brutto)
Nie-członkowie: 220 PLN + 23% VAT (270,60 brutto)

Język
: Polski

Organizatorzy zachęcają do szybkiej rejestracji - dla pierwszych dwóch osób udział w szkoleniu gratis!

Formularz rejestracyjny dostępny na stronie belgium.pl

Patronat medialny:
Biznes.wieszjak.pl
prawnik.pl
taxfin.pl
pit.pl
vat.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Firma w Anglii w 2025 roku – czy to się nadal opłaca?

Rok 2025 to czas ogromnych wyzwań dla przedsiębiorców z Polski. Zmiany legislacyjne, niepewne otoczenie podatkowe, rosnąca liczba kontroli oraz nieprzewidywalność polityczna sprawiają, że coraz więcej firm poszukuje bezpiecznych alternatyw dla prowadzenia działalności. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków pozostaje Wielka Brytania. Mimo Brexitu, inflacji i globalnych zmian gospodarczych, firma w Anglii to nadal bardzo atrakcyjna opcja dla polskich przedsiębiorców.

Windykacja należności krok po kroku [3 etapy]

Niezapłacone faktury to codzienność, z jaką muszą się mierzyć w swej działalności przedsiębiorcy. Postępowanie windykacyjne obejmuje szereg działań mających na celu ich odzyskanie. Kluczową rolę odgrywa w nim czas. Sprawne rozpoczęcie czynności windykacyjnych zwiększa szanse na skuteczne odzyskanie należności. Windykację możemy podzielić na trzy etapy: przedsądowy, sądowy i egzekucyjny.

Roczne rozliczenie składki zdrowotnej. 20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców

20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców. Chodzi o rozliczenie składki zdrowotnej. Kto musi złożyć dokumenty dotyczące rocznego rozliczenia składki na ubezpieczenie zdrowotne za 2024 r.? Co w przypadku nadpłaty składki zdrowotnej?

Klienci nie płacą za komórki i Internet, operatorzy telekomunikacyjni sami popadają w długi

Na koniec marca w rejestrze widniało niemal 300 tys. osób i firm z przeterminowanymi zobowiązaniami wynikającymi z umów telekomunikacyjnych - zapłata za komórki i Internet. Łączna wartość tych zaległości przekroczyła 1,4 mld zł. Największe obciążenia koncentrują się w stolicy – mieszkańcy Warszawy zalegają z płatnościami na blisko 130 mln zł, w czołówce jest też Kraków, Poznań i Łódź.

REKLAMA

Leasing: szykowana jest zmiana przepisów, która dodatkowo ułatwi korzystanie z tej formy finansowania

Branża leasingowa znajduje się obecnie w przededniu zmian legislacyjnych, które jeszcze bardziej ułatwią zawieranie umów. Dziś, by umowa leasingu była ważna, wymagana jest forma pisemna, a więc klient musi złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpisać dokument fizycznie. To jednak już niebawem może się zmienić.

Spółka cywilna – kto jest odpowiedzialny za zobowiązania, kogo pozwać?

Spółka cywilna jest stosunkowo często spotykaną w praktyce formą prowadzenia działalności gospodarczej. Warto wiedzieć, że taka spółka nie ma osobowości prawnej i tak naprawdę nie jest generalnie żadnym samodzielnym podmiotem prawa. Jedynie niektóre ustawy (np. ustawy podatkowe) nadają spółce cywilnej przymiot podmiotu praw i obowiązków. W jaki sposób można pozwać kontrahenta, który prowadzi działalność w formie spółki cywilnej?

Polskie sklepy internetowe nie wykorzystują możliwości sprzedaży produktów w innych krajach - do zyskania jest wiele

43% sklepów internetowych nie prowadzi sprzedaży zagranicznej, a 40% posiada wyłącznie polską wersję językową. Tracą przez to ogromną możliwość rozwoju, bo w przypadku firm e-handlowych stawiających na globalizację z obrotów poza krajem zyskuje się średnio o 25% wyższe przychody.

Tego zawodu nie zastąpi AI. A które czeka zagłada? Ekspert: Programiści są pierwsi w kolejce

Sztuczna inteligencja na rynku pracy to temat, który budzi coraz większe emocje. W dobie dynamicznego rozwoju technologii jedno jest pewne – wiele profesji czeka poważna transformacja, a niektóre wręcz znikną. Ale są też takie zawody, których AI nie zastąpi – i to raczej nigdy. Jakie branże są najbardziej zagrożone? A gdzie ludzka praca pozostanie niezastąpiona? O tym mówi Jan Oleszczuk - Zygmuntowski z Polskiej Sieci Ekonomii.

REKLAMA

Branża handlowa traci coraz więcej na kradzieżach w sklepach. Jak handlowcy rozwiązują ten problem

Zmorą branży handlowej wciąż są kradzieże sklepowe. Nasiliły się one w okresie wysokiej inflacji, ale teraz nie słabną w oczekiwanym tempie. Kradzieży z powodów ekonomicznych jest mniej, natomiast rozzuchwalili się złodzieje kradnący dla zysku.

Nadchodzi czas pożegnań z papierowymi fakturami. Wszystko co trzeba wiedzieć o e-fakturowaniu i KSeF

Krajowy System eFaktur powstał by ułatwić życie przedsiębiorcom, ale jest też nowym obowiązkiem, którego przestrzeganie narzuca prawo. Firmy, które nie będą przestrzegać jego zasad, muszą liczyć się z dotkliwymi karami, wynoszącymi nawet 100% kwoty podatku z faktury wystawionej poza KSeF.

REKLAMA