REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Główne zmiany podatkowe w 2011 roku - szkolenie

REKLAMA

REKLAMA

Belgijska Izba Gospodarcza (Belgian Business Chamber) oraz CTN Polska Sp. z o. o. zapraszają na szkolenie poświęcone najważniejszym zmianom w prawie podatkowym jakie obowiązują od początku 2011 roku. Szkolenie odbędzie się 22 lutego 2011 roku w Warszawie. Szczegóły poniżej.

Początek roku jest okresem szczególnego zainteresowania tematami księgowymi i podatkowymi. Sporządzanie sprawozdania finansowego za rok 2010 oraz nowe przepisy wchodzące w życie od 1 stycznia 2011 zmuszają przedsiębiorców i kadrę zarządczą do poświecenia czasu tematom podatkowym.

REKLAMA

Jest to więc idealny moment na analizę dotychczasowego funkcjonowania działu księgowego i dostosowanie się do nowych i korzystnych przepisów podatkowych.

Szkolenie jest adresowane do:
Przedsiębiorców oraz managerów średniego i wyższego szczebla

Celem spotkania jest prezentacja przepisów podatkowych które pozwalają na:
1. zmniejszenie wysokości płaconych podatków,
2. przesunięcie terminów płatności podatków,
3. zmniejszenie ilości pracy działu księgowego i kosztów jego funkcjonowania.

Równocześnie zostaną zaprezentowane najistotniejsze zmiany w prawie podatkowym (VAT i CIT).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W części poświęconej zmianom w VAT obowiązującym od 1 stycznia 2011 zaprezentowane zostaną m.in. kwestie związane ze zmianą stawek VAT, nowymi zasadami odliczania VAT od samochodów i paliw oraz zasadami dotyczącymi faktur elektronicznych. 

VAT 2011 - wszystkie zmiany w jednym miejscu

Kasy fiskalne 2011

W trakcie prezentacji zmian w podatku dochodowym omówione zostaną przede wszystkim nowe rozwiązania dotyczące opodatkowania aportów do spółek osobowych oraz opodatkowania dywidend.

Program szkolenia:
1. Prezentacja wybranych ogólnych zasad wynikających z obowiązujących przepisów podatkowych,
2. Prezentacja przepisów pozwalających na zmniejszenie wysokości płaconych podatków, przesuniecie terminów ich płatności oraz zmniejszenia kosztów funkcjonowania działu księgowego,
3. Prezentacja najistotniejszych zmian w VAT od 1 stycznia 2011,
4. Prezentacja najistotniejszych zmian w CIT od 1 stycznia 2011,
5. Pytania i dyskusja.

Prelegent spotkania:

Michał Deskur - Partner, Prezes Zarządu i założyciel biura księgowego CTN Polska Sp. z o. o. 

REKLAMA

Michał Deskur posiada wieloletnie doświadczenie w pracy we Francji w międzynarodowej firmie audytorskiej. Od ponad 10 lat zarządza biurem księgowym specjalizującym się w kompleksowej obsłudze księgowej spółek o kapitale belgijskim i francuskim. 

Michał Deskur doradza wielu belgijskim i francuskim inwestorom w zakresie finansowym i księgowym w procesie tworzenia i pozyskiwania podmiotów działających na terenie RP. Doradztwo dotyczy projektów inwestycyjnych oraz transakcji restrukturyzacyjnych związanych z podziałami, fuzjami i przejęciami. Posiada także bogate doświadczenie w organizacji kompleksowej obsługi księgowej dużych przedsiębiorców. 

CTN Polska Sp. z o. o. posiada szerokie doświadczenie w problematyce rozliczania projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków publicznych oraz obsłudze spółek działających w specjalnych strefach ekonomicznych. 

Data szkolenia: 22.02.2011, godz. 9:00-12:00

Miejsce
: Atrium International, Al. Jana Pawła II 23, II piętro, Warszawa

Koszt
:
Członkowie Belgijskiej Izby Gospodarczej: 140 PLN + 23% VAT(172,20 brutto)
Nie-członkowie: 220 PLN + 23% VAT (270,60 brutto)

Język
: Polski

Organizatorzy zachęcają do szybkiej rejestracji - dla pierwszych dwóch osób udział w szkoleniu gratis!

Formularz rejestracyjny dostępny na stronie belgium.pl

Patronat medialny:
Biznes.wieszjak.pl
prawnik.pl
taxfin.pl
pit.pl
vat.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA