Ruszyło dofinansowanie do programów promocji
REKLAMA
REKLAMA
Celem poddziałania 6.5.2 PO IG jest wzmocnienie konkurencyjności polskiej gospodarki poprzez poprawę jej wizerunku wśród partnerów międzynarodowych, nawiązanie przez przedsiębiorców kontaktów handlowych oraz wypromowanie polskich specjalności eksportowych.
REKLAMA
Polecamy: Jak zdobyć dotacje na ekoinnowacje
Wielkość pomocy na udział w branżowym programie promocji nie może przekroczyć 60 % poniesionych wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą i kwoty 300 tys. zł. na udział w jednym branżowym programie promocji.
Wielkość pomocy na udział w programie promocji o charakterze ogólnym nie może przekroczyć 50 % poniesionych wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą i kwoty 25 tys. zł. na udział w jednym programie promocji o charakterze ogólnym.
Źródło: MG
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.