Ruszają nowe programy promocji
REKLAMA
REKLAMA
Dokument został przyjęty przez kierownictwo MG 15 września 2010 r.
REKLAMA
W grupie 15 branż znalazły się:
1. Branża meblarska,
2. Branża jubilersko – bursztynicza,
3. Usługi IT i ITC,
4. Produkcja jachtów i łodzi rekreacyjnych,
5. Przemysł biotechnologiczny i farmaceutyczny,
6. Produkcja sprzętu medycznego i aparatury pomiarowej,
7. Branża stolarki okiennej i drzwiowej,
8. Budownictwo,
9. Branża ochrony i zachowania zabytków,
10. Kosmetyki,
11. Maszyny i urządzenia górnicze,
12. Odzież, dodatki, galanteria skórzana,
13. Turystyka medyczna,
14. Przemysł obronny,
15. Polskie specjalności żywnościowe (w ramach tej grupy, wparcie udzielane będzie zgodnie z zapisami § 1 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki
w sprawie szczegółowego przeznaczenia, warunków i trybu udzielania pomocy finansowej na udział przedsiębiorców w programach promocji w ramach poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013.)
Polecamy: Dla kogo są środki unijne
Na podstawie przedstawionej listy MG ogłosi konkursy na najlepsze koncepcje branżowych programów promocji. Będą one jednocześnie harmonogramem działań promujących daną branżę oraz przedsiębiorców wokół niej skupionych.
Uruchomienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w formie konkursów, nastąpi na początku IV kwartału b.r. Konkurs będzie przeprowadzony zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)
Więcej informacji: http://www.mg.gov.pl/fundusze/POIG/Dzialania+MG
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.