Nokaut.pl rozwija się wbrew kryzysowi
REKLAMA
REKLAMA
Internetowa porównywarka cen opublikowała wyniki finansowe za 2009 rok. Mimo wszechobecnego kryzysu, Nokaut.pl poprawił swoje wyniki pod każdym względem.
REKLAMA
Przychody spółki zwiększyły się o 41 proc., jednocześnie zysk netto wzrósł o 134 proc. w porównaniu do roku 2008 i osiągnął poziom 0,95 mln zł. Z porównywarki co miesiąc korzystały niemal 3 mln internautów, a współpracujące z Nokautem sklepy sprzedały produkty za łączną kwotę 810 mln zł.
Nokaut.pl od początku swojej działalności dynamicznie poprawia swoje wyniki. W minionym roku przychody gdyńskiej firmy wyniosły blisko 3,5 mln zł. Spółka, zwiększając obroty, stale poprawia swoją rentowność, jednocześnie nie przestając się rozwijać. Pozostaje technologicznym liderem w swoim sektorze.
Polecamy: Inwestycje.wieszjak.pl
REKLAMA
Miniony rok był dla zespołu Nokaut.pl wyjątkowo pracowity. Dokonano istotnych zmian w samym serwisie – zmieniła się m.in. strona główna oraz strony produktów, uruchomiona została porównywarka hoteli – Hotele.Nokaut.pl, a intensywnie rozwijany i promowany program partnerski pozwolił na pozyskanie wielu nowych użytkowników.
- Świetne wyniki, którymi możemy się dziś pochwalić, nie przyszły lekko. Rynek w ubiegłym roku nie był łatwy - sklepy internetowe bardzo ostrożnie wydawały pieniądze. Wyniki udało się poprawić dzięki sukcesywnemu wprowadzaniu nowych rozwiązań i funkcjonalności oraz przewagom technologicznym, które zawsze pozwalały nam być o krok przed resztą rynku. W tym roku nie zamierzamy zwalniać tempa - tak, aby nasze wyniki w perspektywie 2-3 lat pozwoliły nam na giełdowy debiut – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Nokaut.
Polecamy: Komentarze rynkowe Wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.