Kategorie

E-commerce nigdy nie był prostszy. Dzięki bramce płatniczej od mBanku wszystkie rozliczenia są pod kontrolą

Materiały prasowe
Wygoda, intuicyjna obsługa i bezpieczeństwo – to podstawowe korzyści, obok szybkich metod rozliczeń, które daje bramka płatnicza Paynow.

mbank

Paynow to narzędzie do rozliczeń bezgotówkowych (przelew, BLIK, karta) pomiędzy e-sklepem a klientem. Dostępne dla klientów bankowości korporacyjnej mBanku jako jeden z modułów bankowej platformy internetowej mBank CompanyNet. Przed styczniem br. także dla mniejszych sklepów internetowych; nierzadko prowadzonych jako jednoosobowe działalności gospodarcze.

Ale Paynow to dużo więcej niż bramka płatności. To także platforma dystrybucji usług mBanku, które mają pozytywny wpływ na sprzedaż – zastrzegają przedstawiciele mBanku.

Platforma usług mBanku

Reklama

–  Rozwój tzw. sprzedaży wielokanałowej (omnichannel) wymusza nowe rozwiązania dla sprzedaży on-line i off-line – tak o powodach uruchomienia zintegrowanej platformy mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej mBanku. – Dotychczasowe podejście rozdzielające te dwa obszary płatności staje się powoli przeszłością. Klienci oczekują od banku tego, by obsługiwać ich równie sprawnie we wszystkich kanałach rozliczeń, jakie prowadzą.

 Inna rzecz – jak wskazuje Dariusz Nalepa – że, ostatnie lata, a szczególnie „covidowy” rok 2020, były okresem gwałtownych zmian w modelach sprzedaży. W tym także skokowego wzrostu wykorzystania internetu jako nowego kanału sprzedaży, co pociąga za sobą wzrost złożoności systemów rozliczeniowych.  

– Jeżeli uzmysłowimy sobie, że firma musi rozliczyć sprzedaż pochodzącą z kilku kanałów sprzedaży, w których można zapłacić na kilka różnych sposobów, to już sama liczba kombinacji zaczyna robić wrażenie. A to przecież nie koniec trudności, bo każdy system należy oddzielnie zintegrować, utrzymywać, a w razie konieczności unowocześniać. Stąd największym powodzeniem cieszą się rozwiązania unifikujące różne środowiska, formaty danych, itd., które przejmują na siebie ciężar organizacyjno-operacyjno-technologiczny – tłumaczy.

Co to oznacza w praktyce?

5 podstawowych korzyści od Paynow

Korzystanie z PayNow przekłada się na 5 podstawowych korzyści.

Reklama

Po pierwsze wygoda. Wszystkie operacje odbywają się na zintegrowanej platformie – nie ma potrzeby łączenia danych z różnych systemów. Innymi słowy: całym obszarem płatności e-commerce zarządzasz w serwisie transakcyjnym mBanku dla korporacji. Wystarczy jeden login i jedno hasło.

–  Możliwość zalogowania się do bramki z platformy bankowości elektronicznej, w oparciu o jedno logowanie (mechanizm zwany SSO – Single-Sign-On), to tylko jeden z wielu przykładów, że zarządzanie finansami firm można usprawniać, mimo stale rozwijającego się systemu rozliczeń – zwraca uwagę dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej mBanku.

Po drugie: elastyczność.  Zarówno bramka, jak i panel do obsługi dostosowane są do urządzeń mobilnych. Wszystkie operacje można przeprowadzać za pomocą telefonu. A każdy nowy punkt e-sprzedaży dodać jednym kliknięciem myszy.

Po trzecie: przejrzystość. Precyzyjnie zaprojektowane środowisko pracy z bramką Paynow oznacza łatwą nawigację, co z kolei przekłada się na szybkość i wygodę użytkownika.

Na firmowym koncie mBank udostępnia panel, za pomocą którego firma może kontrolować płatności wykonane za pośrednictwem Paynow, zarządzać transakcjami, a także płynnością firmy. – Oczywiście nie tylko; to także dostęp do wszelkich raportów o obrotach na rachunkach, do płatności ”zwykłych” i masowych, zarządzanie fizyczną gotówką, kartami płatniczymi czy komunikacja z doradcą. – dopowiada Dariusz Nalepa. Prosto, wszechstronnie i intuicyjnie.  

– Pozytywne doświadczenie użytkownika, prostota i czytelność interfejsu to dziś być albo nie być. To czynnik dla którego użytkownik, zarówno po stronie merchanta jak i kupującego będzie chciał korzystać z naszej bramki albo nie – tłumaczy.

Po czwarte: Szybkość, natychmiastowa dostępność środków i wysoka wydajność. Bieżąca informacja o statusie transakcji, umożliwiająca natychmiastową reakcję ze strony merchanta, połączona z dostępem do środków jeszcze tego samego dnia to czynniki niewątpliwie wyróżniające nasze rozwiązanie na rynku. Pieniądze na koncie firmy widoczne są od razu po tym, jak klient dokona wpłaty – to najszybsze rozliczenia w Polsce, które pozwalają dysponować środkami pochodzącymi ze sprzedaży online jeszcze w tym samym dniu. Sprzedawca nie musi czekać na wpłatę ani niczego zlecać. I to niezależnie od liczby transakcji. Również w okresie szczytów e-zakupowych!

Dariusz Nalepa podkreśla: – Zapewniamy wysoką skalowalność, niezawodność i bezpieczeństwo. Potwierdził to między innymi 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w trakcie którego realizowaliśmy ponad 40 transakcji na sekundę bez obaw, że coś się „zawiesi”.

Jest to możliwe dzięki temu, że Paynow to jednocześnie pierwszy w Polsce integrator wykorzystujący rozwiązania chmurowe.

Po piąte: bezpieczeństwo. Jeden system identyfikacji użytkownika to także precyzyjne zarządzanie uprawnieniami. Dodatkowo mBank zadbał o szyfrowanie danych klientów i ich bezpieczne przesyłanie

Także kupujący dostaje pełną informację o statusie płatności. A w przypadku problemów – jasne informacje, gdzie są jego środki i co powinien dalej zrobić. Bramka i dla niego jest przejrzysta i intuicyjna. Z łatwością można nią płacić przez telefon.

Unikalne kompetencje technologiczne

O tym, że e-commerce nigdy nie był prostszy decyduje także i to, że mBank daje wsparcie techniczne – zarówno przy integracji bramki ze sklepem, jak i w trakcie jej użytkowania. Dodatkowo – wtyczki do głównych platform internetowych, co przekłada się na szybkie i proste przyłączenie sklepu do Paynow („Korzystając z dokumentacji, zintegrujesz się z API w czasie krótszym niż trwają dwa odcinki Twojego ulubionego serialu”). Tak, że pierwsze płatności przyjmiesz już tego samego dnia, w którym podpiszesz umowę.

– O przewadze Paynow nad innymi rozwiązaniami z tej kategorii usług decydują czynniki, wynikające głównie z tego, że komunikacyjnie to część oferty mBanku. Tymi są m.in. unikalne kompetencje technologiczne, doświadczenie w szeroko pojętym e-commerce i obsłudze klientów korporacyjnych, a także budowana przez wiele lat wiarygodność z zakresu  rozwiązań cyfrowych – kwitują przedstawiciele mBanku.

Źródło: Artykuł partnerski
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    1 sty 2000
    17 cze 2021
    Zakres dat:

    Inflacja - maj 2021 r.

    Inflacja - maj 2021 r. - ile wyniosła? GUS zaprezentował wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych w maju 2021 r. Inflacja w maju okazała się niższa od wskaźnika podanego na początku czerwca w szybkim szacunku.

    Kto nie dostanie kredytu mieszkaniowego?

    Kredyt mieszkaniowy. Na brak pieniędzy banki nie mogą dziś narzekać. To pomaga im wypłacać Polkom rekordowe kwoty w formie kredytów mieszkaniowych. Nie jest jednak tak, że każdy chętny dostaje kredyt. Mniej więcej 3 osoby na 10 odchodzą z kwitkiem – sugerują szacunki BIK.

    Domek letniskowy - monitoring i inne smart zabezpieczenia

    Domek letniskowy - zabezpieczenia. W okresie wakacyjnym właściciele domków letniskowych znacznie częściej odwiedzają swoje oazy spokoju w górach, na wsi lub nad jeziorami. Weekendowe wypady, choć dające mieszkańcom miast upragnione wytchnienie od miejskiego zgiełku, wiążą się również z szeregiem czynności, o których trzeba pamiętać, aby właściwie zabezpieczyć domek przed wyjazdem. Podpowiadamy, jak w prosty sposób poprawić komfort i bezpieczeństwo w takich miejscach.

    Projektowanie osiedli - aktualne trendy

    Projektowanie osiedli. Czy pandemia zmieniła sposób projektowania osiedli mieszkaniowych? Jakie nowe rozwiązania wprowadzają deweloperzy, jeśli chodzi o aranżację budynków, części wspólnych i miejsc przeznaczonych do rekreacji w realizowanych projektach? Jakie trendy dają się zauważyć?

    Mieszkaniówka ma się dobrze. Deweloperzy biją kolejne rekordy

    Rynek nieruchomości. Ostatni rok wywołał sporo zamieszania w gospodarce światowej. Pomimo początkowych obaw, mieszkaniówka okazała się wirusoodporna, a rynek zalicza dalsze wzrosty. Nieruchomości wciąż drożeją, zainteresowanych zakupem nowego lokum nie brakuje, a deweloperzy osiągają rekordowe wyniki.

    Maksymalna opłata za śmieci uzależniona od ilości zużytej wody - zmiany w ustawie śmieciowej

    Maksymalna wysokość opłaty za odpady, obliczana na podstawie metody od ilości zużytej wody ma wynosić 7,8 proc. dochodu rozporządzalnego na 1 osobę ogółem za gospodarstwo domowe, tj. ok. 150 zł - poinformowało we wtorek 15 czerwca 2021 r. Centrum Informacyjne Rządu.

    Zawieranie umów w formie elektronicznej, zarządzanie dokumentami online. Czy prawnicy pozbędą się papierów?

    Zawieranie umów w formie elektronicznej. Tak jak biznesmeni rozpoczynający swoją karierę w latach 80-tych i 90-tych są przyzwyczajeni do noszenia znacznej ilości gotówki w kieszeni, tak prawnicy są przyzwyczajeni do wszystkiego, co jest „na piśmie”, „stwierdzone pismem”, ma „formę pisemną”, itp. Jak słusznie wskazała Rzecznik Generalna TSUE (w swojej opinii w sprawie C-258/16), teksty zapisuje się od tysięcy lat na różnych nośnikach – na glinianych tabliczkach, papirusie, marmurze czy granicie. Współcześnie coraz powszechniej używa się jednak elektronicznych środków przekazu. Odchodzi się od utożsamiania formy pisemnej wyłącznie z formą papierową (wydrukiem papierowym).

    Jak firma powinna informować o realizacji zadania publicznego?

    Od 25 czerwca br. będą obowiązywały nowe regulacje dla beneficjentów programów finansowanych z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, w tym z PFRON. Jakie obowiązki informacyjne ma firma?

    Zarządzanie firmą budowlaną - dostęp do danych w czasie rzeczywistym

    Zarządzanie firmą budowlaną. Sektor budowlany wyszedł obronną ręką z zawirowań związanych z pandemią koronawirusa. Duży wpływ miały m.in. inwestycje zakontraktowane jeszcze przed wybuchem pandemii. Jednak wydajność prac prowadzonych w zaostrzonym reżimie sanitarnym spadła o ok. 5-20 proc. (zob. Raport PZPB “Sektor budownictwa w obliczu COVID-19”). Poszukiwanie możliwości optymalizacji powinno być więc jednym z priorytetów tej branży. Szansą na znaczne poprawienie wyników oraz lepszą organizację pracy jest bieżący dostęp do danych oraz ich analiza, która pozwala podejmować słuszne decyzje biznesowe.

    Czy przedsiębiorca może sprawdzić kto jest zaszczepiony?

    Była wojna o maseczki, będzie o dowody szczepienia? Przedsiębiorcy mają wątpliwości, jak sprawdzać czy klient jest zaszczepiony. Jakie obowiązki ma pracodawca, a jakie prawa pracownik?

    Co 4 firma ma kłopoty ze spłata rat kredytu lub leasingu

    Co druga firma z sektora MŚP w ciągu ostatnich trzech miesięcy poniosła w związku z pandemią dodatkowe koszty. Pojawiły się problemy ze spłatą rat leasingu. Ale te wydatki to nie jedyne zmartwienie firm. Jakie kłopoty finansowe mają firmy?

    Rynek konsumenta. Kto kupuje zdalnie, a kto stacjonarnie?

    Zakupy przez internet zyskały przez pandemię. W wyniku kolejnych obostrzeń nakładanych na branżę i wielu tygodni niemal całkowitego zakazu handlu drogą stacjonarną dla wielu sklepów handel internetowy był jedynym kanałem dystrybucji.

    Wynajem - jedno mieszkanie, podwójny zysk

    Wynajem nieruchomości. W obliczu rosnącej inflacji, która w maju br. sięgnęła już blisko 5%, warto zastanowić się, co zrobić, aby zaoszczędzone pieniądze nie straciły na wartości. Jedną z inwestycji, po którą wciąż chętnie sięgają Polacy są nieruchomości. Mimo rosnących cen mieszkań, nadal jest to najbezpieczniejsza i najpewniejsza forma lokaty kapitału. Ponadto na rynku pojawił się nowy produkt mający przyspieszyć zwrot z takiej inwestycji – tzw. Wehikuł Inwestycyjny.

    Kiedy ruszy Krajowy Rejestr Zadłużonych?

    Krajowy Rejestr Zadłużonych miał zacząć działać w lipcu tego roku, ale poczekamy jeszcze na jego uruchomienie. Kto trafi do Krajowego Rejestru Zadłużonych?

    Mixed-use, czyli budownictwo wielofunkcyjne

    Budownictwo wielofunkcyjne - mixed-use. Nowoczesne kompleksy wielofunkcyjne, otwarte na interakcje społeczne i zapewniające lokalne potrzeby, które wygrywają dziś z tradycyjnymi biurowcami, wyznaczają kierunek rozwoju inwestycji w sektorze komercyjnym.

    Lokalny program "Mój Deszcz"

    Lokalny program "Mój Deszcz". Miejski program dotacji do łapania deszczówki, uzupełniający program centralny, rozpoczyna samorząd Gliwic. Na wykonanie zbiorników do łapania i wykorzystania wód deszczowych ma być przeznaczone do 4 tys. zł – w ramach półmilionowego budżetu.

    Zdjęcie samochodu z rejestracją nie narusza RODO

    Zdjęcie samochodu z rejestracją spokojnie można publikować. Powód? Numer rejestracyjny pojazdu nie stanowi danych osobowych.

    Cupra Ateca [TEST]: w 4,9 sek. do setki w... rodzinnym SUV-ie

    Cupra Ateca choć ma typowo rodzinne ubranie, oferuje kierowcy aż 300 koni. Czy takie połączenie sprawdza się na drodze?

    Jak sprawdzić numer PKK? Kierowcę czeka wizyta w urzędzie...

    Jak sprawdzić numer PKK? Niestety, ale ustawodawca nie przewidział możliwości sprawdzenia online. To oznacza, że kierowca musi zawitać w urzędzie.

    Co zawiera pakiet dla zagranicznych inwestorów?

    Proponowany pakiet dla zagranicznych inwestorów to m.in.: "jedno okienko", w którym firma będzie mogła ustalić wszystkie podatkowe aspekty inwestycji, czy możliwość odliczania VAT od usług finansowych.

    Rynek nieruchomości biurowych w Europie

    Rynek nieruchomości biurowych. Z powodu pandemii Covid-19 spadło zapotrzebowanie na biura w Europie i inwestycje w nowe nieruchomości. W Londynie ten trend zaczyna się odwracać. We Francji wzrasta zapotrzebowanie na zielone dachy i tarasy. W Szwecji myśli się o "biurach przyszłości". Nadal puste pozostają biura we Włoszech, Hiszpanii i Portugalii.

    Kasa fiskalna 2021 - rejestracja i zwolnienie

    Bez względu na rodzaj kasy przedsiębiorca ma obowiązek dokonania jej fiskalizacji i uzyskać numer ewidencyjny. Jak zarejestrować kasę fiskalną? Kto może to zrobić? Ile to kosztuje?

    Wniosek o dokonanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym

    Wniosek o dokonanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym: jak wygląda, jakie dokumenty do niego dołączyć i ile kosztuje załatwienie sprawy?

    Dlaczego pracownicy wolą model hybrydowy?

    Aż 61 proc. pracowników chce pracować w modelu hybrydowym, pracę wyłącznie z domu chciałoby świadczyć zaledwie 15 proc. Jak ten trend wpływa na rynek nieruchomości biurowych?

    Dlaczego ciągłość IT jest numerem 1 dla firm?

    Zdolność firm do szybkiego odtworzenia środowiska pracy w wyniku awarii lub cyberataku jest dziś wystawiana na bardzo trudną próbę. Bardzo wiele biznes „zawdzięcza” tutaj pandemii i powszechnemu przejściu na pracę zdalną.