REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konkurs Kulinarny dla Kół Gospodyń Wiejskich "Bitwa Regionów "- zapisy od marca

Oprac. Paulina Karpińska
Konkurs Kulinarny dla Kół Gospodyń Wiejskich
Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Konkurs kulinarny dla kół gospodyń wiejskich i stowarzyszeń z terenów wiejskich "Bitwa Regionów" to coroczne zmagania o najlepszą regionalną potrawę. Jak się zgłosić do konkursu?

Kto może wziąć udział w konkursie kulinarnym "Bitwa Regionów"

Uczestnikami Konkursu mogą być koła gospodyń wiejskich oraz stowarzyszenia skupiające osoby z terenów wiejskich, których celem statutowym działania jest m.in. promocja i pielęgnowanie lokalnych tradycji kulinarnych, działalność wspomagająca rozwój wspólnot i społeczności lokalnych, rozwój kultury ludowej, w tym w szczególności kultury lokalnej i regionalnej, upowszechnianie i rozwój form współdziałania, gospodarowania i racjonalnych metod prowadzenia gospodarstw domowych.

REKLAMA

 

Konkurs Kulinarny dla Kół Gospodyń Wiejskich i stowarzyszeń z terenów wiejskich

Konkurs Kulinarny dla Kół Gospodyń Wiejskich i stowarzyszeń z terenów wiejskich

 

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi

 

Jak zgłosić udział w konkursie dla Kół Gospodyń Wiejskich "Bitwa Regionów"?

Warunkiem udziału w Konkursie jest przesłanie przez upoważnionego przedstawiciela KGW w okresie od dnia 1 do dnia 31 marca 2023 r. drogą elektroniczną, Formularza zgłoszeniowego, do którego link jest dostępny na stronie www.bitwaregionow.pl. Wzór Formularza zgłoszeniowego określa załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warunki udziału w konkursie dla Kół Gospodyń Wiejskich "Bitwa Regionów"

Każde KGW może zgłosić do udziału w Konkursie wyłącznie jedną potrawę. Ponadto danie to i produkty muszą być związane z danym obszarem geograficznym, które wywodzą się z tradycji i kultywowanych w danym regionie zwyczajów.

 

Do kiedy zgłoszenie do konkursu dla Kół Gospodyń Wiejskich "Bitwa Regionów"?

Niezbędne dokumenty należy złożyć w okresie od dnia 1 do dnia 31 marca 2023 r. 

 

W treści Formularza zgłoszeniowego należy podać:

  1. nazwę zgłaszanej potrawy, której dotyczy Praca konkursowa,
  2. wskazanie produktu regionalnego/produktów regionalnych wykorzystanych do przygotowania Pracy konkursowej z podaniem producenta,
  3. imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania KGW,
  4. nazwę KGW zgłaszającego Pracę konkursową,
  5. nazwę powiatu, w którym działa KGW,
  6. nazwę województwa, w którym działa KGW,
  7. dokładny adres do korespondencji: kod pocztowy, poczta, miejscowość, ulica i numer
  8. dane do kontaktu: e-mail i telefon,
  9. adres strony internetowej lub kont na portalach społecznościowych KGW (pole nieobowiązkowe).

 

Nagrody w konkursie kulinarnym 

Nagrodami w Konkursie będą nagrody pieniężne oraz nagrody dodatkowe przyznawane na każdym etapie Konkursu:

 

Etap I – za zajęcie:

  1. I miejsca nagroda pieniężna o wartości 2 000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych),
  2. II miejsca nagroda pieniężna o wartości 1500 zł brutto (słownie: tysiąc pięćset złotych),
  3. III miejsca nagroda pieniężna o wartości 1000 zł brutto (słownie: tysiąc złotych)

 

Etap II – za zajęcie:

  1. I miejsca nagroda pieniężna o wartości 5 000 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych),
  2. II miejsca nagroda pieniężna o wartości 3 500 zł brutto (słownie: trzy tysiące pięćset złotych),
  3. III miejsca nagroda pieniężna o wartości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych);

 

Etap III – za zajęcie:

  1. I miejsca nagroda pieniężna o wartości 25 000 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) oraz nagroda dodatkowa w formie wyjazdu dla 5 członków KGW na zagraniczne targi rolno-spożywcze odbywające się na terenie Unii Europejskiej, na których swoje stoisko będzie miał Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa,
  2. II miejsca nagroda pieniężna o wartości 15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych),
  3. III miejsca nagroda pieniężna o wartości 10 000 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

 

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA