| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Finanse i rozwój > Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku zaległości podatkowych

Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku zaległości podatkowych

Brak zaległości podatkowych może być urzędowo potwierdzony przez organy podatkowe. Aby uzyskać takie potwierdzenie należy złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia o braku zaległości podatkowych. Jak uzyskać takie zaświadczenie?

Podpis

Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku zaległości podatkowych musi być koniecznie podpisany. Bark podpisu uniemożliwi uzyskania zaświadczenia. Jeżeli wnioskodawcą jest osobą, która nie może sama złożyć podpisu, wniosek może podpisać za nią osoba przez nią upoważniona, czyniąc o tym wzmiankę obok podpisu.

Kredyt podatkowy - jak z niego skorzystać?

Złożenie wniosku

Wniosek można złożyć do organu podatkowego osobiście. Warto wtedy zażądać potwierdzenia jego złożenia. Wniosek może być również przesłany listem poleconym.

Zgodnie z przepisami, organy podatkowe muszą wydać zaświadczenie bez zbędnej zwłoki, czyli nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

Gwarancje de minimis dla przedsiębiorców

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

dr Witold Florczak

Aktuariusz, Ekspert ds. wyceny rezerw na świadczenia pracownicze

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »