REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Zakład pogrzebowy – reklama

Milewski Marcin
Zakład pogrzebowy - reklama
Zakład pogrzebowy - reklama

REKLAMA

REKLAMA

Planujesz otworzyć zakład pogrzebowy? Dowiedz się w jaki sposób skutecznie reklamować usługi pogrzebowe.

Obecność branży pogrzebowej na rynku reklamy zmaga się od zawsze z zarzutami naruszania etyki. Dla przedsiębiorcy reklama to sposób na zaistnienie wśród potencjalnych klientów. W jaki sposób reklamować zakład pogrzebowy, aby działania marketingowe okazały się skuteczne, jednocześnie nie naruszając granicy wyznaczonej przez sytuację grona odbiorców?

REKLAMA

Reklama w internecie

Najlepiej zacząć od reklamy internetowej, która gwałtownie zyskuje na popularności. Z sieci korzysta już prawie 60 proc. Polaków. Warto dotrzeć do grupy, która w niespodziewanych sytuacjach informacji szuka w Internecie.

Reklama internetowa może przybrać kilka form:

  1. Kampania linków sponsorowanych
  2. Reklama w serwisie internetowym o tematyce związanej z przedmiotem prowadzonej działalności
  3. Własna strona internetowa firmy

Kampania linków sponsorowanych polega na umieszczeniu płatnych linków do wskazanej strony internetowej na innych stronach (w tym również stronie wyszukiwarki). Reklama taka jest o tyle przyjazna przedsiębiorcy, że to od niego zależy ile środków planuje w danym okresie przeznaczyć na promocję.

Polecamy: Zakład pogrzebowy – pomysł na biznes

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Lokalna gazeta

Nie można zapomnieć o tradycyjnej i nadal popularnej reklamie w prasie o zasięgu krajowym lub lokalnym. Przedsiębiorcy prowadzący zakłady pogrzebowe najczęściej promują swoje usługi na stronach towarzyszących nekrologom.

Szpital

Reklama zakładu pogrzebowego w szpitalu budzi kontrowersje. Warto jednak pamiętać, że nie musi przybierać agresywnej formy umieszczania wizytówek na poduszkach pacjentów. W praktyce można porozumieć się z dyrektorem i poprosić o pozwolenie na umieszczenie subtelnych ogłoszeń.

Polecamy: Od karawanu odliczysz pełny VAT

Kościół,  cmentarz i dom opieki

Czyli miejsca, w których można reklamowa usługi pogrzebowe dzięki prostym ogłoszeniom lub plakatom. Tak jak w przypadku szpitala, należy pamiętać o tym, aby reklama nie miała charakteru agresywnego.

Ty i pracownik

Grupa osób, która będzie zainteresowana skorzystaniem z usług pogrzebowych często poszukuje odpowiedzi na pytania związane z urlopem okolicznościowym  z powodu śmierci bliskiej osoby, zasiłkiem pogrzebowym i zasadami spełniania innych formalności. Bądź ekspertem i pomagaj klientom. Budowanie zaufania i dobrych relacji z klientem to najlepsza forma reklamy.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

REKLAMA

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

REKLAMA

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

Ustawa o kryptoaktywach już w 2024 roku. KNF nadzorcą rynku kryptowalut. 4,5 tys. EUR za zezwolenie na obrót walutami wirtualnymi

Od końca 2024 roku Polska wprowadzi w życie przepisy dotyczące rynku kryptowalut, które dadzą Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) szereg nowych praw w zakresie kontroli rynku cyfrowych aktywów. Za sprawą konieczności dostosowania polskiego prawa do przegłosowanych w 2023 europejskich przepisów, firmy kryptowalutowe będą musiały raportować teraz bezpośrednio do regulatora, a ten zyskał możliwość nakładanie na nie kar grzywny. Co więcej, KNF będzie mógł zamrozić Twoje kryptowaluty albo nawet nakazać ich sprzedaż.

REKLAMA