REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Crossing the Baltic Sea – seminarium dla polsko-szwedzkiego biznesu

Rödl & Partner
Audyt, BPO, doradztwo podatkowe, doradztwo prawne, consulting
Crossing the Baltic Sea – seminarium dla polsko-szwedzkiego biznesu
Crossing the Baltic Sea – seminarium dla polsko-szwedzkiego biznesu

REKLAMA

REKLAMA

23 marca w Sztokholmie i 6 kwietnia w Gdyni odbędą się organizowane przez Rödl & Partner seminaria o nazwie „Crossing the Baltic Sea”. Dedykowane są one szwedzkim przedsiębiorcom zainteresowanym inwestowaniem w Polsce i polskim, których interesuje lokowanie kapitału w Szwecji. Rödl & Partner, wraz z partnerami wydarzenia, doradzi uczestnikom jak najsprawniej taki proces przeprowadzić. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Podczas spotkania w Szwecji zostaną poruszone m.in. kwestie pozyskiwania i wykorzystywania dotacji unijnych w Polsce, prowadzenia działalności w Specjalnych Strefach Ekonomicznych, prawnych i księgowych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej, egzekwowania roszczeń od polskich partnerów biznesowych oraz zaprezentowane kluczowe sektory i największe inwestycje Pomorza.

REKLAMA

REKLAMA

W Gdyni, przedsiębiorcy zainteresowani ekspansją na szwedzki rynek dowiedzą się na podstawie konkretnych przykładów, co należy robić, a czego unikać przy otwieraniu działalności w Szwecji. Specjaliści poruszą temat podatkowych i prawnych aspektów prowadzenia biznesu, obowiązujących terminów płatności, egzekwowania roszczeń od szwedzkich przedsiębiorców, czy zabezpieczania umów handlowych. Oba spotkania będą dobrą okazją do networkingu - organizatorzy zapraszają gości na wieczorny poczęstunek.

Partnerami wydarzenia są: Polsko-Szwedzka Izba Gospodarcza, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Creditreform Polska Sp. z o.o., Invest in Pomerania oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

Patronat medialny nad wydarzeniem mają: Radio Gdańsk oraz Infor.pl.

Termin : 23 marca 2016 Sztokholm, 6 kwietnia 2016 Gdynia

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Szczegółowe informacje dotyczące „Crossing the Baltic Sea”

Uczestnictwo można zgłaszać na adres e-mail: crossingthebaltic@roedl.pro do 20 marca 2017 w przypadku wydarzenia w Sztokholmie i do 3 kwietnia 2017 na spotkanie w Gdyni.

Udział bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dzień Matki. Jak wygląda rynek pracy kobiet?

W ciągu ostatnich kilku lat sytuacja kobiet na rynku pracy mocno ewoluowała. Pomimo podejmowania przez firmy działań na rzecz równouprawnienia płci panie bywają niejednokrotnie w nieco gorszej sytuacji zawodowej niż panowie. Jak wygląda rynek pracy kobiet? Czy pracodawcy oferują dodatkowe benefity dla rodziców? Co jest dla nich ważne u pracodawcy?

Pablo Escobar jako znak towarowy? Sąd odmawia

Sąd UE odmówił rejestracji oznaczenia słownego „Pablo Escobar” pod unijnym znakiem towarowym. Sąd uznał je za sprzeczne z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami. Za bardzo kojarzy się z handlem narkotykami i zbrodnią.

Ogromne grzywny za niewdrożenie dyrektywy NIS2. Do kiedy trzeba to zrobić?

Dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii (NIS2) ma duże znaczenie dla poprawy cyberbezpieczeństwa UE. Jej wejście w życie nastąpiło w styczniu 2023 r. - z terminem na dostosowanie niezbędnych do wykonania niniejszej dyrektywy przepisów krajowych do 18 października 2024 r. Kto powinien przygotować się do działania w zgodzie z NIS2-  analizuje Michał Borowiecki, dyrektor Netskope na Polskę i Europę Wschodnią.

Nowa usługa dla indywidualnych przedsiębiorców w aplikacji mObywatel 2.0

W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiła się usługa "Firma" skierowana do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Jak z niej skorzystać?

REKLAMA

Onboarding w hybrydowym modelu pracy

Czym jest onboarding? Jak wygląda w pracy hybrydowej? 

Efekt Marywilskiej i fali pożarów: przedsiębiorcy pytają o ubezpieczenia i podatki pod względem strat

Tragedia tysięcy kupców, którzy prowadzili swoje biznesy często poniżej poziomu ryzyka skłania wielu przedsiębiorców do refleksji nad warunkami w jakich oni sami prowadzą swoją działalność. Efekt Marywilskiej i fali pożarów w ogóle: dwie ważne kwestie, w których doradzają eksperci to rozliczanie strat i inne aspekty podatkowe nieszczęścia oraz skuteczność polis jako zabezpieczenia przed skutkami nieszczęść.

Jak zbudować dobre „candidate experience”

Czym jest candidate experience? Na co wpływa? Jak zmierzyć candidate experience i jak zbudować dobre?

31 maja 2024 r. upływa ważny termin dla rolników-przedsiębiorców

Do 31 maja 2024 r. należy złożyć zaświadczenie/oświadczenie o nieprzekroczeniu rocznej kwoty granicznej należnego podatku dochodowego za 2023 rok od przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej.

REKLAMA

Twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych dostaną tantiemy za udostępnianie ich dzieł w Internecie. Czy coś się zmieni dla osób korzystających z internetu?

Rada Ministrów 14 maja 2024 r. przyjęła projekt nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Na mocy tych przepisów twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów muzycznych (i słowno-muzycznych) będą mieli prawo do tantiem z tytułu eksploatacji ich dzieł w internecie.

Firma prosi klienta o dane by spersonalizować ofertę, jak reaguje polski konsument

Firmy chcą wiedzieć coraz więcej o swoich klientach po to by łatwiej konkurować z innymi, dostarczając na rynek produkty lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb nabywców. Konsumenci z kolei są gotowi przekazać więcej danych o sobie, ale nie za darmo – wiedzą już, że takie dane to towar, który ma swoją cenę oczekują więc w zamian dla siebie korzyści. Jakich?

REKLAMA