reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Wykorzystywanie Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Wykorzystywanie Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Efektywne wykorzystanie środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego będzie w dużej mierze zależało od współpracy wojewódzkich i powiatowych urzędów pracy z reprezentatywnymi organizacjami pracodawców. To one powinny promować fundusz, organizować spotkania z przedsiębiorcami oraz konsultacje i poradnictwo dla lokalnych pracodawców - uważa Konfederacja Lewiatan.

Jednym z istotnych instrumentów służących poprawie jakości zasobów pracy w Polsce oraz lepszemu ich dostosowaniu do wymogów zmieniającego się rynku pracy jest powołany niedawno Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS). W ocenie Konfederacji Lewiatan jego efektywność będzie zależała od zainteresowania pracodawców tą formą dofinansowania działań służących rozwojowi pracowników. Na razie z informacji uzyskanej od związków regionalnych zrzeszonych w Konfederacji Lewiatan wynika, że wojewódzkie urzędy pracy i powiatowe urzędy pracy nie korzystają z możliwości zlecania tego typu działań organizacjom pracodawców.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

- Dużo będzie zależało od skuteczności dotarcia do pracodawców z odpowiednią informacją, zachęcającą do wykorzystania środków z KFS, zaangażowania w działania promocyjne organizacji pracodawców, zwłaszcza tych działających regionalnie i lokalnie. W tym kontekście istotne jest, aby wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy nawiązywały aktywną współpracę z organizacjami pracodawców. W szczególności, wskazane byłoby zlecanie im promocji KFS - mówi dr Grzegorz Baczewski, dyrektor departamentu dialogu społecznego i stosunków pracy Konfederacji Lewiatan.

Podatek od ukrywanych dochodów

Konfederacja Lewiatan

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Diana Renata Bożek

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama