REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży? Zbliża się II edycja Polish National Sales Forum

Nowe technologie w sektorze sprzedaży i obsługi klienta
Nowe technologie w sektorze sprzedaży i obsługi klienta
Inne

REKLAMA

REKLAMA

5 października 2023 r. odbędzie się II edycja Polish National Sales Forum, a hasłem przewodnim będzie temat: „Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży?”. Sektor sprzedaży i obsługi klienta będzie miał okazję do zdobycia nowej wiedzy.  

Rewolucja w pracy nad sztuczną inteligencją, rosnąca rola big data, dynamiczny rozwój e-commerce i nowych kanałów sprzedaży to tematy, którymi będzie przez najbliższe lata żyć sektor sprzedaży i obsługi klienta. 

REKLAMA

Dla kogo forum PNSA

REKLAMA

Forum PNSA to całodniowa, merytoryczna konferencja, której celem jest przegląd najnowszych trendów i praktyk w biznesie. Uczestnictwo w wydarzeniu to okazja do zdobycia nowej wiedzy w zakresie zarządzania w sektorze sprzedaży i obsługi klienta. Forum zapewnia przestrzeń dla dyrektorów, menedżerów oraz pracowników sektora do wymiany wiedzy i doświadczeń zawodowych.

Forum jest inicjatywą Polish National Sales Awards – organizacji, która od ponad piętnastu lat działa na rzecz budowania dobrych praktyk w obszarze sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. PNSA co roku nagradza i wyróżnia najlepszych przedstawicieli sektora. Partnerami strategicznymi II edycji Forum Polish National Sales Awards są THINKTANK i Kearney.

– Organizując II edycję Forum zależy nam, by na naszej scenie wystąpili najwyższej klasy polscy i zagraniczni eksperci sektora sprzedaży i obsługi klienta. Poruszona zostanie tematyka m.in. zmian kulturowych w organizacjach, narzędzi AI, po które coraz chętniej sięgamy w codziennej pracy oraz nowoczesnego CRM i machine learningu. Mówcy opowiedzą o nowych technologiach na wszystkich etapach sprzedaży B2B i B2C. Podczas forum pokażemy również, jak za pomocą tych wszystkich innowacji zwiększyć sprzedaż – mówi Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.

Dyskusja o sztucznej inteligencji

REKLAMA

Podczas wydarzenia odbędzie się także panel dyskusyjny pt. „Jak przekonać działy sprzedaży w firmach, że cyfryzacja i rozwój AI to dla nich szansa rozwoju?”. W rozmowie udział wezmą: Aneta Jóźwicka - Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Provident Polska, Tomasz Klekowski - ekspert ds. transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, Bożena Leśniewska - Wiceprezeska Zarządu Orange Polska, Piotr Mieczkowski - Dyrektor Zarządzający Fundacji Digital Poland, Henryk Mucha - Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny, Borys Stokalski - Partner w firmie RETHINK. Dyskusję poprowadzi Zbigniew Gajewski – partner w THINKTANK.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jednym z partnerów strategicznych II edycji Forum jest THINKTANK, który od wielu lat inspiruje i wzmacnia debatę publiczną w Polsce, tworzy platformę refleksji i wymiany wiedzy między liderami biznesu i administracji.

– Jako THINKTANK prowadzimy badania, wydajemy raporty i analizy, w których opisujemy najważniejsze trendy z zakresu zarządzania, przywództwa, polityki państwowej, ale również rozwoju i wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Działania THINKTANK, obejmują takie sfery jak zwiększanie szans polskich firm w środowisku globalnym, promowanie dobrych praktyk w obszarze administracji, czy poprawa kompetencji przywódczych liderów biznesu. Wiele z tych elementów łączy się bezpośrednio z tematyką i charakterystyką Forum, dlatego z przyjemnością podjęliśmy współpracę z PNSA przy tym projekcie – mówi Adrianna Śniadowska, CEO THINKTANK.

Rozwój nowych technologii i ich wykorzystanie rodzi pytania natury etycznej. To ważny obszar związany z rozkwitem sztucznej inteligencji, którego nie można bagatelizować.

W aplikowaniu nowych technologii, zwłaszcza AI, etyka ma kluczowe znaczenie. To zapewnienie, że technologie służą dobrobytowi użytkowników i nie naruszają ich praw. Etyka wymaga ochrony prywatności danych, minimalizowania błędów i skutków ubocznych oraz zapewnienia uczciwego dostępu do danego rozwiązania różnym grupom społecznym. Ważne jest także unikanie negatywnego wpływu na pracę ludzką poprzez odpowiednie szkolenia i jeśli to konieczne przekwalifikowanie pracowników. Etyka kieruje wdrażanie technologii w kierunku uczciwości, sprawiedliwości i odpowiedzialności – mówi dr Grzegorz Sobiecki, przewodniczący Kapituły Sędziowskiej PNSA, partner w Redegate.com.  

Bilety w sprzedaży

Bilety na II edycję Forum PNSA są już dostępne w sprzedaży. Wejściówki z serii „Early Bird” są już dostępne. Tylko do 31 sierpnia obowiązuje promocyjna cena 790 zł + VAT. Wydarzenie odbędzie 5 października 2023 w Renaissance Warsaw Airport Hotel.

W pierwszej edycji Forum w czerwcu 2022 r. udział wzięło ponad 150 uczestników. Podczas wydarzenia wystąpiło 13 prelegentów z Polski i zagranicy, wśród nich m.in. gen. Roman Polko czy Stuart Lotherington. W konferencji udział wzięli przedstawiciele największych polskich firm - BNP Paribas, PGNiG Grupa Orlen, Orange Polska, Millennium Bank, Kompanii Piwowarskiej, PKO Leasing, ESOLEO czy AXA.

I edycja

W pierwszej edycji Forum w czerwcu 2022 r. udział wzięło ponad 150 uczestników.

 

Inne

Więcej ważnych informacji znajdziesz na stronie głównej Infor.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Materiały prasowe
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    SN: Firma może domagać się zadośćuczynienia za negatywną opinię w internecie

    Osoba prawna może domagać się finansowego zadośćuczynienia za naruszenie dóbr osobistych od osoby prywatnej, która zamieściła opinię w internecie. Tak wynika z wtorkowej uchwały Sądu Najwyższego.

    Konsumenci nie przestaną kupować w sieci. Jak sprawić, aby e-commerce był bardziej eko?

    Światowy e-commerce generuje olbrzymie ilości emisji gazów cieplarnianych, ale można zauważyć, że największe firmy z tego obszaru są na dobrej drodze w kwestii neutralności klimatycznej. Co mogą robić mniejsi gracze na rynku? Jak zmniejszyć koszty redukcji emisji dwutlenku węgla? Jest kilka możliwości. 

    Jak zweryfikować, czy firma jest eko? Greenwashing jest coraz powszechniejszy

    Greenwashing nie jest już pojęciem obcym. Firmy coraz częściej proponują rozwiązania, które nazywają proekologicznymi. Czy jednak są takimi rzeczywiście?  Jak weryfikować te działania, by nie dać się nabić w „zieloną butelkę”?

    Małe, ale ważne. Busy do 3,5 t nieocenioną częścią sektora TSL

    Jeden z najszybciej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki to sektor TSL (transport, spedycja, logistyka). Jak się okazuje, bardzo istotną częścią transportu drogowego w Polsce są busy do 3,5 t. Raport “Transport drogowy w Polsce 2023” podaje, że blisko połowa przychodów branży transportu drogowego pochodzi od transportu nierejestrowanego o DMC do 3,5 t.

    REKLAMA

    Firmy w okresowych trudnościach mogą ubiegać się o wsparcie. Budżet konkursu to 66 mln zł

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła nabór do konkursu „Wsparcie firm w okresowych trudnościach”. Kto może złożyć wniosek o dofinansowanie i w jakim terminie? Na co można przeznaczyć otrzymane środki?

    Rozwój sztucznej inteligencji jak rewolucja przemysłowa? Firmy gotowe na zmiany

    Do 2030 r. będzie dziesiątki milionów nowych miejsc pracy dzięki SI - tak wynika z raportu McKinsey. Światowe Forum Ekonomiczne akcentuje jednak, że wiele stanowisk ulegnie likwidacji. O tym, że firmy muszą dostosować się do nowej rzeczywistości, wiadomo, pytanie brzmi - jak szybko? 

    Kalendarz marketingowy – czym jest i jak może pomóc w działalności małej firmy?

    Co to jest kalendarz marketingowy? Jak można wykorzystać to narzędzie do marketingu internetowego małych i średnich firm?

    Polska największym producentem jabłek w UE. Jabłek jemy jednak mało

    Polska jest największym producentem jabłek w Unii Europejskiej oraz 4. ich producentem na świecie. Mimo, że w naszym kraju tych owoców jest pod dostatkiem, a jabłko jest promowane jako owoc narodowy, jego spożycie nie rośnie. W gospodarstwach domowych zjada się rocznie ok. 11-12 kg jabłek na osobę.

    REKLAMA

    Hipermarkety tańsze niż dyskonty? Gdzie bardziej opłaca się robić zakupy?

    W sklepach ceny wciąż rosną, ale w niektórych trochę wolniej. Gdzie teraz opłaca się robić zakupy? Co lepiej kupić w dyskoncie a co w supermarkecie? Czy w najbliższym czasie można spodziewać się, że we wszystkich sklepach wzrost rdr. będzie jednocyfrowy? 

    Pożary paneli fotowoltaicznych. Jak zminimalizować ryzyko?

    Jak każdy inny rodzaj instalacji, fotowoltaika jest narażona na usterki i awarie: przegrzanie, uszkodzenia, przepięcia, a w skrajnych przypadkach nawet na pożary. Chociaż do zaprószenia ognia dochodzi bardzo rzadko, zawsze trzeba pamiętać o środkach ostrożności. Jak zminimalizować ryzyko awarii?

    REKLAMA