REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży? Zbliża się II edycja Polish National Sales Forum

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Nowe technologie w sektorze sprzedaży i obsługi klienta
Inne

REKLAMA

REKLAMA

5 października 2023 r. odbędzie się II edycja Polish National Sales Forum, a hasłem przewodnim będzie temat: „Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży?”. Sektor sprzedaży i obsługi klienta będzie miał okazję do zdobycia nowej wiedzy.  

Rewolucja w pracy nad sztuczną inteligencją, rosnąca rola big data, dynamiczny rozwój e-commerce i nowych kanałów sprzedaży to tematy, którymi będzie przez najbliższe lata żyć sektor sprzedaży i obsługi klienta. 

REKLAMA

Dla kogo forum PNSA

REKLAMA

Forum PNSA to całodniowa, merytoryczna konferencja, której celem jest przegląd najnowszych trendów i praktyk w biznesie. Uczestnictwo w wydarzeniu to okazja do zdobycia nowej wiedzy w zakresie zarządzania w sektorze sprzedaży i obsługi klienta. Forum zapewnia przestrzeń dla dyrektorów, menedżerów oraz pracowników sektora do wymiany wiedzy i doświadczeń zawodowych.

Forum jest inicjatywą Polish National Sales Awards – organizacji, która od ponad piętnastu lat działa na rzecz budowania dobrych praktyk w obszarze sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. PNSA co roku nagradza i wyróżnia najlepszych przedstawicieli sektora. Partnerami strategicznymi II edycji Forum Polish National Sales Awards są THINKTANK i Kearney.

– Organizując II edycję Forum zależy nam, by na naszej scenie wystąpili najwyższej klasy polscy i zagraniczni eksperci sektora sprzedaży i obsługi klienta. Poruszona zostanie tematyka m.in. zmian kulturowych w organizacjach, narzędzi AI, po które coraz chętniej sięgamy w codziennej pracy oraz nowoczesnego CRM i machine learningu. Mówcy opowiedzą o nowych technologiach na wszystkich etapach sprzedaży B2B i B2C. Podczas forum pokażemy również, jak za pomocą tych wszystkich innowacji zwiększyć sprzedaż – mówi Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.

Dyskusja o sztucznej inteligencji

REKLAMA

Podczas wydarzenia odbędzie się także panel dyskusyjny pt. „Jak przekonać działy sprzedaży w firmach, że cyfryzacja i rozwój AI to dla nich szansa rozwoju?”. W rozmowie udział wezmą: Aneta Jóźwicka - Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Provident Polska, Tomasz Klekowski - ekspert ds. transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, Bożena Leśniewska - Wiceprezeska Zarządu Orange Polska, Piotr Mieczkowski - Dyrektor Zarządzający Fundacji Digital Poland, Henryk Mucha - Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny, Borys Stokalski - Partner w firmie RETHINK. Dyskusję poprowadzi Zbigniew Gajewski – partner w THINKTANK.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jednym z partnerów strategicznych II edycji Forum jest THINKTANK, który od wielu lat inspiruje i wzmacnia debatę publiczną w Polsce, tworzy platformę refleksji i wymiany wiedzy między liderami biznesu i administracji.

– Jako THINKTANK prowadzimy badania, wydajemy raporty i analizy, w których opisujemy najważniejsze trendy z zakresu zarządzania, przywództwa, polityki państwowej, ale również rozwoju i wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Działania THINKTANK, obejmują takie sfery jak zwiększanie szans polskich firm w środowisku globalnym, promowanie dobrych praktyk w obszarze administracji, czy poprawa kompetencji przywódczych liderów biznesu. Wiele z tych elementów łączy się bezpośrednio z tematyką i charakterystyką Forum, dlatego z przyjemnością podjęliśmy współpracę z PNSA przy tym projekcie – mówi Adrianna Śniadowska, CEO THINKTANK.

Rozwój nowych technologii i ich wykorzystanie rodzi pytania natury etycznej. To ważny obszar związany z rozkwitem sztucznej inteligencji, którego nie można bagatelizować.

W aplikowaniu nowych technologii, zwłaszcza AI, etyka ma kluczowe znaczenie. To zapewnienie, że technologie służą dobrobytowi użytkowników i nie naruszają ich praw. Etyka wymaga ochrony prywatności danych, minimalizowania błędów i skutków ubocznych oraz zapewnienia uczciwego dostępu do danego rozwiązania różnym grupom społecznym. Ważne jest także unikanie negatywnego wpływu na pracę ludzką poprzez odpowiednie szkolenia i jeśli to konieczne przekwalifikowanie pracowników. Etyka kieruje wdrażanie technologii w kierunku uczciwości, sprawiedliwości i odpowiedzialności – mówi dr Grzegorz Sobiecki, przewodniczący Kapituły Sędziowskiej PNSA, partner w Redegate.com.  

Bilety w sprzedaży

Bilety na II edycję Forum PNSA są już dostępne w sprzedaży. Wejściówki z serii „Early Bird” są już dostępne. Tylko do 31 sierpnia obowiązuje promocyjna cena 790 zł + VAT. Wydarzenie odbędzie 5 października 2023 w Renaissance Warsaw Airport Hotel.

W pierwszej edycji Forum w czerwcu 2022 r. udział wzięło ponad 150 uczestników. Podczas wydarzenia wystąpiło 13 prelegentów z Polski i zagranicy, wśród nich m.in. gen. Roman Polko czy Stuart Lotherington. W konferencji udział wzięli przedstawiciele największych polskich firm - BNP Paribas, PGNiG Grupa Orlen, Orange Polska, Millennium Bank, Kompanii Piwowarskiej, PKO Leasing, ESOLEO czy AXA.

W pierwszej edycji Forum w czerwcu 2022 r. udział wzięło ponad 150 uczestników.

 

Inne

Więcej ważnych informacji znajdziesz na stronie głównej Infor.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Materiały prasowe

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polscy wykonawcy działający na rynku niemieckim powinni znać VOB/B

VOB/B nadal jest w Niemczech często stosowanym narzędziem prawnym. Jak w pełni wykorzystać zalety tego sprawdzonego zbioru przepisów, minimalizując jednocześnie ryzyko?

BCC ostrzega: firmy muszą przyspieszyć wdrażanie KSeF. Ustawa już po pierwszym czytaniu w Sejmie

Prace legislacyjne nad ustawą wdrażającą Krajowy System e-Faktur (KSeF) wchodzą w końcową fazę. Sejm skierował projekt nowelizacji VAT do komisji finansów publicznych, która pozytywnie go zaopiniowała wraz z poprawkami.

Zakupy w sklepie stacjonarnym a reklamacja. Co może konsument?

Od wielu lat obowiązuje ustawa o prawach konsumenta. W wyniku implementowania do polskiego systemu prawa regulacji unijnej, od 1 stycznia 2023 r. wprowadzono do tej ustawy bardzo ważne, korzystne dla konsumentów rozwiązania.

Ponad 650 tys. firm skorzystało z wakacji składkowych w pierwszym półroczu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że w pierwszym półroczu 2025 r. z wakacji składkowych skorzystało 657,5 tys. przedsiębiorców. Gdzie można znaleźć informacje o uldze?

REKLAMA

Vibe coding - czy AI zredukuje koszty tworzenia oprogramowania, a programiści będą zbędni?

Kiedy pracowałem wczoraj wieczorem nad newsletterem, do szablonu potrzebowałem wołacza imienia – chciałem, żeby mail zaczynał się od “Witaj Marku”, zamiast „Witaj Marek”. W Excelu nie da się tego zrobić w prosty sposób, a na ręczne przerobienie wszystkich rekordów straciłbym długie godziny. Poprosiłem więc ChatGPT o skrypt, który zrobi to za mnie. Po trzech sekundach miałem działający kod, a wołacze przerobiłem w 20 minut. Więcej czasu zapewne zajęłoby spotkanie, na którym zleciłbym komuś to zadanie. Czy coraz więcej takich zadań nie będzie już wymagać udziału człowieka?

Wellbeing, który naprawdę działa. Arłamów Business Challenge 2025 pokazuje, jak budować silne organizacje w czasach kryzysu zaangażowania

Arłamów, 30 czerwca 2025 – „Zaangażowanie pracowników w Polsce wynosi jedynie 8%. Czas przestać mówić o benefitach i zacząć praktykować realny well-doing” – te słowa Jacka Santorskiego, psychologa biznesu i społecznego, wybrzmiały wyjątkowo mocno w trakcie tegorocznej edycji Arłamów Business Challenge.

Nie uczą się i nie pracują. Polscy NEET często są niewidzialni dla systemu

Jak pokazuje najnowszy raport Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, około 10% młodych Polaków nie uczy się ani nie pracuje. Kim są polscy NEET i dlaczego jest to realny problem społeczny?

Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

REKLAMA

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

REKLAMA