REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży? Zbliża się II edycja Polish National Sales Forum

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Nowe technologie w sektorze sprzedaży i obsługi klienta
Inne

REKLAMA

REKLAMA

5 października 2023 r. odbędzie się II edycja Polish National Sales Forum, a hasłem przewodnim będzie temat: „Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży?”. Sektor sprzedaży i obsługi klienta będzie miał okazję do zdobycia nowej wiedzy.  

Rewolucja w pracy nad sztuczną inteligencją, rosnąca rola big data, dynamiczny rozwój e-commerce i nowych kanałów sprzedaży to tematy, którymi będzie przez najbliższe lata żyć sektor sprzedaży i obsługi klienta. 

REKLAMA

Dla kogo forum PNSA

REKLAMA

Forum PNSA to całodniowa, merytoryczna konferencja, której celem jest przegląd najnowszych trendów i praktyk w biznesie. Uczestnictwo w wydarzeniu to okazja do zdobycia nowej wiedzy w zakresie zarządzania w sektorze sprzedaży i obsługi klienta. Forum zapewnia przestrzeń dla dyrektorów, menedżerów oraz pracowników sektora do wymiany wiedzy i doświadczeń zawodowych.

Forum jest inicjatywą Polish National Sales Awards – organizacji, która od ponad piętnastu lat działa na rzecz budowania dobrych praktyk w obszarze sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. PNSA co roku nagradza i wyróżnia najlepszych przedstawicieli sektora. Partnerami strategicznymi II edycji Forum Polish National Sales Awards są THINKTANK i Kearney.

– Organizując II edycję Forum zależy nam, by na naszej scenie wystąpili najwyższej klasy polscy i zagraniczni eksperci sektora sprzedaży i obsługi klienta. Poruszona zostanie tematyka m.in. zmian kulturowych w organizacjach, narzędzi AI, po które coraz chętniej sięgamy w codziennej pracy oraz nowoczesnego CRM i machine learningu. Mówcy opowiedzą o nowych technologiach na wszystkich etapach sprzedaży B2B i B2C. Podczas forum pokażemy również, jak za pomocą tych wszystkich innowacji zwiększyć sprzedaż – mówi Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.

Dyskusja o sztucznej inteligencji

REKLAMA

Podczas wydarzenia odbędzie się także panel dyskusyjny pt. „Jak przekonać działy sprzedaży w firmach, że cyfryzacja i rozwój AI to dla nich szansa rozwoju?”. W rozmowie udział wezmą: Aneta Jóźwicka - Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Provident Polska, Tomasz Klekowski - ekspert ds. transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, Bożena Leśniewska - Wiceprezeska Zarządu Orange Polska, Piotr Mieczkowski - Dyrektor Zarządzający Fundacji Digital Poland, Henryk Mucha - Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny, Borys Stokalski - Partner w firmie RETHINK. Dyskusję poprowadzi Zbigniew Gajewski – partner w THINKTANK.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jednym z partnerów strategicznych II edycji Forum jest THINKTANK, który od wielu lat inspiruje i wzmacnia debatę publiczną w Polsce, tworzy platformę refleksji i wymiany wiedzy między liderami biznesu i administracji.

– Jako THINKTANK prowadzimy badania, wydajemy raporty i analizy, w których opisujemy najważniejsze trendy z zakresu zarządzania, przywództwa, polityki państwowej, ale również rozwoju i wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Działania THINKTANK, obejmują takie sfery jak zwiększanie szans polskich firm w środowisku globalnym, promowanie dobrych praktyk w obszarze administracji, czy poprawa kompetencji przywódczych liderów biznesu. Wiele z tych elementów łączy się bezpośrednio z tematyką i charakterystyką Forum, dlatego z przyjemnością podjęliśmy współpracę z PNSA przy tym projekcie – mówi Adrianna Śniadowska, CEO THINKTANK.

Rozwój nowych technologii i ich wykorzystanie rodzi pytania natury etycznej. To ważny obszar związany z rozkwitem sztucznej inteligencji, którego nie można bagatelizować.

W aplikowaniu nowych technologii, zwłaszcza AI, etyka ma kluczowe znaczenie. To zapewnienie, że technologie służą dobrobytowi użytkowników i nie naruszają ich praw. Etyka wymaga ochrony prywatności danych, minimalizowania błędów i skutków ubocznych oraz zapewnienia uczciwego dostępu do danego rozwiązania różnym grupom społecznym. Ważne jest także unikanie negatywnego wpływu na pracę ludzką poprzez odpowiednie szkolenia i jeśli to konieczne przekwalifikowanie pracowników. Etyka kieruje wdrażanie technologii w kierunku uczciwości, sprawiedliwości i odpowiedzialności – mówi dr Grzegorz Sobiecki, przewodniczący Kapituły Sędziowskiej PNSA, partner w Redegate.com.  

Bilety w sprzedaży

Bilety na II edycję Forum PNSA są już dostępne w sprzedaży. Wejściówki z serii „Early Bird” są już dostępne. Tylko do 31 sierpnia obowiązuje promocyjna cena 790 zł + VAT. Wydarzenie odbędzie 5 października 2023 w Renaissance Warsaw Airport Hotel.

W pierwszej edycji Forum w czerwcu 2022 r. udział wzięło ponad 150 uczestników. Podczas wydarzenia wystąpiło 13 prelegentów z Polski i zagranicy, wśród nich m.in. gen. Roman Polko czy Stuart Lotherington. W konferencji udział wzięli przedstawiciele największych polskich firm - BNP Paribas, PGNiG Grupa Orlen, Orange Polska, Millennium Bank, Kompanii Piwowarskiej, PKO Leasing, ESOLEO czy AXA.

I edycja

W pierwszej edycji Forum w czerwcu 2022 r. udział wzięło ponad 150 uczestników.

 

Inne

Więcej ważnych informacji znajdziesz na stronie głównej Infor.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Materiały prasowe

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Tego zawodu nie zastąpi AI. A które czeka zagłada? Ekspert: Programiści są pierwsi w kolejce

Sztuczna inteligencja na rynku pracy to temat, który budzi coraz większe emocje. W dobie dynamicznego rozwoju technologii jedno jest pewne – wiele profesji czeka poważna transformacja, a niektóre wręcz znikną. Ale są też takie zawody, których AI nie zastąpi – i to raczej nigdy. Jakie branże są najbardziej zagrożone? A gdzie ludzka praca pozostanie niezastąpiona? O tym mówi Jan Oleszczuk - Zygmuntowski z Polskiej Sieci Ekonomii.

Branża handlowa traci coraz więcej na kradzieżach w sklepach. Jak handlowcy rozwiązują ten problem

Zmorą branży handlowej wciąż są kradzieże sklepowe. Nasiliły się one w okresie wysokiej inflacji, ale teraz nie słabną w oczekiwanym tempie. Kradzieży z powodów ekonomicznych jest mniej, natomiast rozzuchwalili się złodzieje kradnący dla zysku.

Nadchodzi czas pożegnań z papierowymi fakturami. Wszystko co trzeba wiedzieć o e-fakturowaniu i KSeF

Krajowy System eFaktur powstał by ułatwić życie przedsiębiorcom, ale jest też nowym obowiązkiem, którego przestrzeganie narzuca prawo. Firmy, które nie będą przestrzegać jego zasad, muszą liczyć się z dotkliwymi karami, wynoszącymi nawet 100% kwoty podatku z faktury wystawionej poza KSeF.

Dlaczego rezygnują z założenia własnej firmy: kobiety mają inny powód niż mężczyźni

Aż 47 proc. ankietowanych Polaków nie chciałoby prowadzić własnej firmy – wskazują dane z raportu „Polki i przedsiębiorczość 2024: Bariery w zakładaniu firmy”. Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane.

REKLAMA

Branża meblarska mocno traci przez zagraniczną konkurencję, końca kłopotów nie widać

Wysokie koszty produkcji, spadający popyt i silna konkurencja z Azji osłabiają pozycję polskiej branży meblarskiej. Długi sektora, notowane w Krajowym Rejestrze Długów, sięgają już prawie 130 mln zł – coraz więcej przedsiębiorstw musi wybierać między utrzymaniem płynności a spłatą zobowiązań.

Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

REKLAMA

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

REKLAMA