REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Biznes Inowacje Inspiracje. Trwa konferencja Made In Wrocław 2020 [RELACJA LIVE]

Subskrybuj nas na Youtube
Wrocław konferencja
Wrocław konferencja

REKLAMA

REKLAMA

Made in Wrocław to prawdziwe święto wrocławskich innowacji, które odbywa się już po raz czwarty! Tegoroczna edycja jest wyjątkowa – w dniach 20-22 października 2020 r. każdy może bezpłatnie uczestniczyć w wirtualnych targach oraz konferencji i przekonać się, kto napędza rozwój. Portal Infor.pl jest patronem medialnym konferencji. Zapraszamy do obejrzenia RELACJI LIVE.

Wrocław nie zwalnia tempa, czyli Made in Wrocław 2020

2020 rok przyniósł ze sobą wyzwania, które zaskoczyły nas wszystkich. Mimo to, Wrocław nie zwalnia tempa! Działający tu przedsiębiorcy, naukowcy i innowatorzy stale rozwijają technologie, produkty i usługi, które podbijają światowe rynki. Okazją do ich poznania będą wirtualne targi oraz konferencja Made in Wrocław 2020.

REKLAMA

Zobacz relację live

Bezpłatne targi innowacji

REKLAMA

W ramach bezpłatnych, wirtualnych targów Made in Wrocław, które odbędą się 22 października, nie wychodząc z domu czy biura, będzie można poznać firmy, wynalazki i innowacje, które napędzają rozwój miasta. – Siłą Wrocławia są nasi mieszkańcy, nic więc dziwnego, że Wrocław to także miasto o gigantycznym potencjale kreatywnym - wrocławskie startupy podbijają międzynarodowe rynki, naukowcy realizują projekty, o których głośno jest na całym świecie. Z drugiej strony międzynarodowe korporacje widzą potencjał intelektualny naszego miasta i inwestują we Wrocławiu. Jestem dumny z tych osiągnięć i cieszę się, że w trakcie Made in Wrocław 2020 zobaczymy, nad czym właśnie teraz pracują młodzi kreatywni. Przecież to oni zmieniają świat na lepsze dla nas wszystkich – komentuje Jacek Sutryk, Prezydent Wrocławia.

W ramach targów online będziemy mogli zajrzeć w niedostępne na co dzień miejsca. Za pomocą jednego kliknięcia przeniesiemy się do salonów, showroomów i pracowni firm specjalizujących się w dziedzinach, takich jak np. przemysł 4.0, IT, czy medtech. Bezpośrednie połączenia ze stoiskami targowymi firm i instytucji obecnych na Made in Wrocław, moderowany networking online oraz wirtualne spotkania 1:1 umożliwią uczestnikom targów bezpośrednie rozmowy z przedstawicielami wrocławskiego biznesu oraz lokalnymi startupami. Będzie to świetna okazja nie tylko do zainspirowania się ich działalnością, ale też rozmów o możliwościach współpracy, które oferują. Na odwiedzających targi czekają również konkursy z nagrodami.

Biznesowe wyzwania na konferencji online

REKLAMA

Wyzwaniom, przed którymi stoi dziś biznes poświęcona będzie 3-dniowa konferencja Made in Wrocław 2020. Będziemy rozmawiać o tym, jak radzić sobie z nimi tak, by nie tylko nie zwalniać tempa, ale i stale się rozwijać. Wśród zaproszonych gości są cenieni liderzy biznesu i naukowcy. Co ważne, w tym roku każdy z nas będzie mógł uczestniczyć w konferencji bezpłatnie. - Każdy dzień konferencji będzie poświęcony na merytoryczne dyskusje dotyczące jednego, kluczowego z punktu widzenia biznesu, tematu. Pierwszego dnia spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, czy pandemia koronawirusa może być postrzegana jako szansa, a nie tylko zagrożenie dla gospodarki. Drugi dzień poświęcimy potencjałowi przemysłu 4.0 i jego wpływie na lokalną gospodarkę. Ostatniego dnia Made in Wrocław 2020 będziemy z kolei rozmawiać o tym, czy ekologia i biznes mogą tworzyć synergiczne połączenie – opowiada Magdalena Okulowska, prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Choć konferencja odbędzie się online, nie zabraknie na niej możliwości porozmawiania z panelistami i prelegentami, wśród których będą m.in. reprezentanci firm i organizacji takich jak 3M, Nokia, GlobalLogic, Whirlpool, JP Weber, Fanuc, ITCorner czy SoDA. – Możliwość wymiany spostrzeżeń i zadania pytań pogłębiających konferencyjną dyskusję sprawia, że każdy z uczestników wynosi z niej nie tylko inspirację, ale i konkretną, potrzebną mu wiedzę. Mimo tego, że Made in Wrocław 2020 odbędzie się w formule online, zadbaliśmy o to, by uczestnicy mogli wziąć aktywny udział w wydarzeniu! Każdy dzień konferencji zakończy się moderowanym networkingiem biznesowym – dodaje prezes ARAW.

Made in Wrocław odbędzie się między 20 a 22 października 2020 r. Konferencja potrwa trzy dni, a targi odbędą się ostatniego dnia - 22 października 2020 r. Udział w obu wydarzeniach jest bezpłatny, a rejestracja jest możliwa na www.made-in-wroclaw.pl.

Wydarzenie organizowane jest przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i Miasto Wrocław. Partnerami Merytorycznymi Made in Wrocław 2020 są 3M, FANUC Polska, Whirlpool Company Polska Sp. z o.o., GlobalLogic, ITCorner, SoDA oraz MPWiK Wrocław, a patronat strategiczny nad wydarzeniem objęło Hays Poland, CBRE, mBank private banking oraz firma doradcza JP Weber. Partnerami Made in Wrocław 2020 są Hala Stulecia, ZOO Wrocław, Aquapark Wrocław, SmartCity, Stadion Wrocław, Wrocławski Park Technologiczny, Port Lotniczy Wrocław. Patronaty honorowe: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, American Chamber of Commerce i Uniwersytet Wrocławski.

Portal Infor.pl jest patronem medialnym konferencji.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie 2025

Jaki jest termin składania wniosków do ARIMR o dopłaty bezpośrednie w 2025 roku? Czy można złożyć dokumenty po terminie? Co z załącznikami?

REKLAMA

Co każdy prezes (CEO) powinien dziś wiedzieć o technologii?

Każda szkoła zarządzania mówi: deleguj odpowiedzialność. Niezależnie czy mówimy o MŚP czy dużej organizacji, zarządzanie technologią powinno więc być oddane w ręce tych, którzy się na niej znają. Z drugiej strony – jeśli mamy wyprzedzić konkurencję, trzeba inwestować i lewarować biznes przez technologię. Żeby robić to efektywnie, kadra zarządzająca musi rozumieć przynajmniej część świata IT. Problem w tym, że świat technologii jest tak przeładowany informacjami, że często nawet eksperci od IT się w nim gubią. Co warto rozumieć? Jak głęboko wchodzić w poszczególne zagadnienia? Jak rozmawiać z zespołem, który zasypuje wieloma szczegółami? Oto krótki, praktyczny przewodnik.

Działania marketingowe jako kompatybilny element Public Relations

Współczesna komunikacja biznesowa coraz częściej wymaga synergicznego podejścia do działań promocyjnych i wizerunkowych. Marketing i Public Relations (PR), choć wywodzą się z różnych tradycji i pełnią odmienne funkcje, dziś coraz częściej przenikają się i wspólnie pracują na sukces marki. W dobie mediów społecznościowych, globalizacji i błyskawicznego obiegu informacji działania marketingowe stają się kompatybilnym, a nierzadko wręcz niezbędnym elementem strategii PR.

Branża wydawnicza. Czy na wydawaniu i sprzedaży książek da się wciąż zarobić

Tylko czterech na dziesięciu Polaków przeczytało w ubiegłym roku przynajmniej jedną książkę. Choć wynik ten jest nieco niższy niż rok wcześniej, wciąż należy do najlepszych w ostatniej dekadzie. Co to oznacza dla branży wydawniczej, czy na wydawaniu i sprzedaży książek daje się wciąż zarobić?

Pijemy mniej piwa, przez co browary nie płacą na czas swoim dostawcom

Na kondycję branży piwowarskiej, poza spadającym w wyniku zmian kulturowych popytem, najmocniej wpływają dziś rosnące koszty operacyjne oraz zmiany w podatku akcyzowym. Polacy piją mniej piwa, browary mają coraz większe kłopoty.

REKLAMA

Świadczenia pozapłacowe są dziś standardem w sektorze MŚP

Blisko połowa firm z sektora MŚP przy wyborze benefitów kieruje się przede wszystkim ceną, a niemal tyle samo uwzględnia potrzeby i oczekiwania pracowników – wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jakie inne czynniki wpływają na decyzje pracodawców w tym zakresie?

Hotele mocno podniosły ceny usług, ale i tak muszą ciąć koszty i redukować długi. Czy pomoże im lepszy niż zwykle sezon turystyczny

Hotele i inne firmy świadczące usługi noclegowe wchodzą w sezon majówkowy 2025 z wysoką niepewnością i rosnącym obciążeniem finansowym. Choć dane dotyczące aktywności turystycznej Polaków pozwalały dotąd patrzeć na przyszłość z umiarkowanym optymizmem, rzeczywistość finansowa branży rysuje się znacznie mniej korzystnie.

REKLAMA