REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych - bezpłatny webinar 28 maja

Business Tax Professionals Sp. z o.o. sp. k.
Doradztwo podatkowe, przeglądy i szkolenia podatkowe, ceny transferowe
Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych - bezpłatny webinar 28 maja
Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych - bezpłatny webinar 28 maja

REKLAMA

REKLAMA

28 maja 2020 r. o godzinie 10:00 rozpocznie się bezpłatny webinar „Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych”, który poprowadzą eksperci z Business Tax Professionals. Patronem medialnym webinaru jest portal infor.pl.

Wypełnij formularz rejestracyjny

REKLAMA

REKLAMA

Zasadniczym celem pakietu ustaw nazwanych „Tarczą Antykryzysową” jest zapobieganie negatywnym skutkom zmian gospodarczych wynikających z pandemii COVID-19. Już weszła w życie Ustawa o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (tzw. tarcza 3.0). Z zapowiedzi medialnych wynika, że rządzący pracują już nad kolejnymi nowelizacjami rozwiązań antykryzysowych. Każda nowelizacja wprowadza nowe rozwiązania, których zastosowanie ma mieć charakter zarówno doraźny, jak i długofalowy.

Jednocześnie rządzący rozpoczęli proces “odmrażania gospodarki”. Wprowadzane są kolejne etapy znoszenia obostrzeń związanych z trwającą epidemią. Wszystkie te okoliczności powodują, że przedsiębiorcy już teraz zastanawiają się w jaki sposób rozliczyć otrzymane wsparcie, ulgi i dofinansowania.

• Czy dofinansowane wynagrodzenia będą kosztem uzyskania przychodów?
• Czy składki na ubezpieczenie społeczne, które zostaną zapłacone do ZUS, ale będą finansowane przez WUP, mogą stanowić koszt uzyskania przychodów?
• Jaki wpływ na rozliczenie podatkowe może mieć wsparcie otrzymane w ramach Tarczy Antykryzysowej?

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy bezpłatne szkolenie online, którego tematem będą rozliczenia podatkowe rozwiązań z tarczy antykryzysowej.

Bezpłatny webinar odbędzie się 28 maja 2020 roku o godz. 10:00.

W trakcie webinaru przewidujemy czas na dyskusję z uczestnikami, w której odpowiemy na wybrane pytania.

Pytania mogą Państwo zadać już teraz, na etapie rejestracji na szkolenie wpisując je w odpowiednią rubrykę poniższego formularza rejestracyjnego.

Zachęcamy także do przesyłania pytań na adres: tax@impel.pl z tytułem wiadomości: pytania na webinar.

Zapraszamy do udziału, do zobaczenia!

Więcej informacji i formularz rejestracyjny

Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych - bezpłatny webinar 28 maja

Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych - bezpłatny webinar 28 maja

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Człowiek ponad algorytmy. Czyli rola umiejętności miękkich w świecie automatyzacji

W miarę jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmieniają całe branże, firmy i miejsca pracy – umiejętności miękkie postrzegane jako jedyna rzecz, której maszyny nie mogą zastąpić, stają się absolutnie niezbędne. Które zatem z kompetencji będą szczególnie cenione przez pracodawców i mogą zadecydować o przewadze konkurencyjnej w 2025 r.?

ZUS: Zmiany w składce zdrowotnej. Jak skorzystają przedsiębiorcy?

Od nowego roku zmieniły się zasady obliczania składki na ubezpieczenie zdrowotne dla przedsiębiorców. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, kto skorzysta z nowych przepisów i kiedy pierwsze płatności według nowych zasad.

Piękny umysł. Wiedza o mózgu w analizie preferencji zachowań i postaw człowieka

W dzisiejszym świecie, w którym wiedza neuronaukowa jest coraz bardziej dostępna, a tematyczne publikacje wychodzą poza ramę dyskursu naukowego i pisane są przystępnym językiem, wiedza o mózgu staje się niebywale wartościowym obszarem do codziennego wykorzystania. Warto, aby sięgali po nią również ci, którzy wspierają wzrost ludzi w biznesie i rozwoju indywidualnym.

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

REKLAMA

Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

REKLAMA