REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych - bezpłatny webinar 28 maja

Business Tax Professionals Sp. z o.o. sp. k.
Doradztwo podatkowe, przeglądy i szkolenia podatkowe, ceny transferowe
Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych - bezpłatny webinar 28 maja
Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych - bezpłatny webinar 28 maja

REKLAMA

REKLAMA

28 maja 2020 r. o godzinie 10:00 rozpocznie się bezpłatny webinar „Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych”, który poprowadzą eksperci z Business Tax Professionals. Patronem medialnym webinaru jest portal infor.pl.

Wypełnij formularz rejestracyjny

REKLAMA

REKLAMA

Zasadniczym celem pakietu ustaw nazwanych „Tarczą Antykryzysową” jest zapobieganie negatywnym skutkom zmian gospodarczych wynikających z pandemii COVID-19. Już weszła w życie Ustawa o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (tzw. tarcza 3.0). Z zapowiedzi medialnych wynika, że rządzący pracują już nad kolejnymi nowelizacjami rozwiązań antykryzysowych. Każda nowelizacja wprowadza nowe rozwiązania, których zastosowanie ma mieć charakter zarówno doraźny, jak i długofalowy.

Jednocześnie rządzący rozpoczęli proces “odmrażania gospodarki”. Wprowadzane są kolejne etapy znoszenia obostrzeń związanych z trwającą epidemią. Wszystkie te okoliczności powodują, że przedsiębiorcy już teraz zastanawiają się w jaki sposób rozliczyć otrzymane wsparcie, ulgi i dofinansowania.

• Czy dofinansowane wynagrodzenia będą kosztem uzyskania przychodów?
• Czy składki na ubezpieczenie społeczne, które zostaną zapłacone do ZUS, ale będą finansowane przez WUP, mogą stanowić koszt uzyskania przychodów?
• Jaki wpływ na rozliczenie podatkowe może mieć wsparcie otrzymane w ramach Tarczy Antykryzysowej?

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy bezpłatne szkolenie online, którego tematem będą rozliczenia podatkowe rozwiązań z tarczy antykryzysowej.

Bezpłatny webinar odbędzie się 28 maja 2020 roku o godz. 10:00.

W trakcie webinaru przewidujemy czas na dyskusję z uczestnikami, w której odpowiemy na wybrane pytania.

Pytania mogą Państwo zadać już teraz, na etapie rejestracji na szkolenie wpisując je w odpowiednią rubrykę poniższego formularza rejestracyjnego.

Zachęcamy także do przesyłania pytań na adres: tax@impel.pl z tytułem wiadomości: pytania na webinar.

Zapraszamy do udziału, do zobaczenia!

Więcej informacji i formularz rejestracyjny

Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych - bezpłatny webinar 28 maja

Tarcza antykryzysowa w rozliczeniach podatkowych - bezpłatny webinar 28 maja

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA