Doręczanie pism sądowych
REKLAMA
Doręczanie pism sądowych
Zmiany dotyczą sądów, które wprowadziły odpowiedni system informatyczny umożliwiający wykorzystanie elektronicznego formularza potwierdzenia odbioru.
REKLAMA
W elektronicznym formularzu potwierdzenia odbioru umieszcza się wszelkie wpisy, adnotacje i zaznaczenia, które zgodnie z rozporządzeniem podlegają umieszczeniu na formularzu potwierdzenia odbioru oraz na stronie adresowej przesyłki.
Odbierający przesyłkę potwierdza jej odbiór i datę otrzymania przesyłki w elektronicznym formularzu potwierdzenia odbioru za pomocą urządzenia umożliwiającego odwzorowanie pisma własnoręcznego, umieszczając czytelny podpis zawierający imię i nazwisko.
Zobacz: Jak zmniejszyć karę umowną?
Dzięki powyższym zmianom sądy szybciej uzyskają informację, czy adresat odebrał wezwanie.
Zobacz: Gwarancje de minimis to za mało
REKLAMA
REKLAMA