Kategorie

Samochody używane, Citroen

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Używany Citroen C-Crosser i Peugeot 4007 to tak naprawdę francuskie wersje Mitsubishi Outlandera II. Mają podobne ceny na rynku wtórny. Jak jednak sprawdzają się w eksploatacji i czy warto je kupić?
Ma ekscentryczny design, bardzo nietuzinkowe wnętrze i dysponuje prostą technologią. Citroen C4 Cactus był hitem sprzedaży w salonach. Czy okazuje się równie dużym strzałem w dziesiątkę na rynku wtórnym?
Jego nadwozie było inspirowane Concordem i bez wątpienia jest awangardowym dodatkiem motoryzacyjnym. Czy jednak oryginalny znaczy atrakcyjny? Zobaczmy jak starzeje się używany Citroen DS5.
Citroen C6 stanowił w roku 2005 powiew francuskiej awangardy stylistycznej. W segmencie E nie miał sobie równych! Mimo wszystko sprzedaż auta była mizerna. Czy zatem warto kupić używanego Citroena C6?
Ma zalotne spojrzenie, 300 litrowy bagażnik, 11 wersji napędowych i ceny startujące od 13 tysięcy złotych. Używany Citroen C3 II to ciekawe auto. Tylko czy warte wyboru?
Citroen DS3 nie jest częstym widokiem na polskich drogach ale stanowi interesującą pozycję na rynku używanych. Jakie są opinie użytkowników na temat tego modelu?
Druga generacja Citroena C4 stanowi ciekawą ofertę na rynku używanych. Jakie są opinie o tym modelu? Czy bolączki, z którymi zmagali się właściciele poprzedniej generacji C4 tej drugiej już nie dotyczą?
Często właściciele małych, rodzinnych firm stoją przed problemem zakupu auta, które spełni rolę auta rodzinnego jednocześnie pozwalając na przewiezienie większych i cięższych ładunków. Właśnie dla takich przedsiębiorców zostały stworzone samochody takie jak Citroen Berlingo czy Volkswagen Caddy.
Citroen Select to ogólnoeuropejski program odkupu i sprzedaży używanych samochodów różnych marek z gwarancją. Teraz także w polskiej sieci Citroëna będzie można sprzedać swój samochód lub nabyć używany model z gwarancją i assistance.
Nie zawsze warto ulegać przesadnie stereotypom. Citroen C4 jest tego dowodem. Jeśli znajdziemy zadbany egzemplarz, może się on okazać świetnym kompanem na codzień.
Volkswagen Passat, Ford Mondeo czy Toyota Avensis – te auta klasy średniej są najbardziej cenione przez klientów w Polsce. Przestronne wnętrze, dobre silniki, wysokie pozycje w rankingach niezawodności. Oprócz myśli technicznej Niemców, Japończyków i Amerykanów są jeszcze…auta francuskie. Jak sprawują się kilkuletnie Citroeny C5 i Peugeoty 407?
Citroen C5 został zaprezentowany w 2000 roku. Był następcą wysłużonego, produkowanego od początku lat 90-tych modelu Xantia. Mimo że auto było już reprezentantem technologii XXI wieku, nie ustrzegło się wielu problemów, jakie nękają auta francuskiego producenta. Odwdzięcza się za to komfortem, z którego słynie Citroen.
Francuskie samochody nie cieszą się zbyt dużym powodzeniem na rynku wtórnym. Wszystkim szukającym niemieckich klasyków takich jak Volkswagen czy Opel pragniemy przedstawić auta, które będą nowsze i znacznie lepiej wyposażone.
Auta tego segmentu zazwyczaj są samochodami użytkowanymi przez rodziny, lub służą jako auta firmowe. Postaramy się pokazać jaki samochód można kupić za 30 000 zł, na jakie wersje warto zwrócić uwagę i jakich aut należy unikać.
Auta codziennego użytku, o których nigdy nikt by nie powiedział, że ich bryła projektowana była przez największych tej branży. Zapraszamy do galerii 14 samochodów projektu Bertone.
Kupno auta z kierownicą po prawej stronie często wydaje się być dobrym interesem. Sprzedający przekonują nas, że przeróbka auta nie wymaga dużych nakładów finansowych, usługa będzie łatwa do wykonania, a całość jest opłacalna. Nie dajmy się jednak ponieść emocjom. Zanim zdecydujemy się na kupno auta, w któro z założenia musimy zainwestować spore pieniądze, zastanówmy się dwa razy.
Citroen C3 pierwszej generacji to małe, praktyczne i niepospolite miejskie autko. Wyglądem nawiązuje do słynnego modelu 2CV, zwanego kaczką. Nie jest to drogie auto, choć czasami koszty napraw elektroniki mogą nas zadziwić.
Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w styczniu 2011 roku do Polski sprowadzono o prawie jedną czwartą używanych samochodów osobowych więcej niż miesiąc wcześniej czyli w grudniu 2010 roku.
Dwa klasyki, które leżą w zasięgu możliwości finansowych każdego kierowcy. Czy pierwsza przygoda ze starymi autami musi oznaczać niewygodę i wyrzeczenia?
Całkiem zwykłe, niepozorne auto, nie rzuca się w oczy. Szkoda, bo to na nim pewien Francuz trzykrotnie zdobył tytuł rajdowego Mistrza Świata.
Auta na F, a w tym pojęciu mieszczą się również „francuskie” nie mają w Polsce najlepszej opinii, szczególnie psują ją różne ludowe podania. A szkoda…