reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: eksploatacja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu eksploatacja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące eksploatacja.

Silnik 2.0 TDI – nowoczesny i kapryśny

Aktualizacja: 15.03.2012

2.0 TDI - jednostka, którą Volkswagen zastąpił legendarny, lecz już mocno wysłużony silnik 1.9 TDI. Nowa konstrukcja, mimo niewątpliwego zaawansowania technicznego, nie zbiera takich samych pochwał jak jej poprzedniczka. Po kilku latach od wprowadzenia, okazuje się, że silnik ten jest dość awaryjny, a naprawy mogą pochłonąć sporą część budżetu właściciela. »

Kompendium: silnik Honda 1,4 16v, 90 KM. Wady, zalety, słabe punkty, eksploatacja, modyfikacje, gaz LPG

Aktualizacja: 03.02.2012

Zbudowany przez Hondę na przełomie lat 1999/2000 specjalnie dla Europy silnik o pojemności 1,4 litra miał trudne początki. Pierwsi klienci nie byli zachwyceni osiągami nowej jednostki napędowej. Konstrukcja – z biegiem czasu - obroniła się jednak sama. Silnik 1,4 16v Hondy jest niezawodny, praktycznie bezobsługowy, choć nie tak ekonomiczny jak zapewniał producent. »

Kompendium: silnik ATE/AER Volkswagen, Seat - 1.0 8v, 50 KM. Wady, zalety, słabe punkty, eksploatacja, modyfikacje, gaz LPG

Aktualizacja: 03.02.2012

Czterocylindrowy silnik o pojemności 1 litra i mocy równych 50 koni mechanicznych przez kilkanaście lat był najtańszą i najbardziej ekonomiczną z benzynowych jednostek napędowych Volkswagena. Ten wybitnie niskobudżetowy silnik ma kilka znaczących zalet, warto jednak pamiętać, że koncernowi Volkswagena zdarzyła się też poważna wpadka przy unowocześnianiu jednostek AER. »

Kompendium: silnik Renault FR4/FR4T 2,0 R4 16v i 2,0 R4 16v turbo. Wady, zalety, słabe punkty, eksploatacja, modyfikacje, gaz LPG

Aktualizacja: 14.03.2014

Silniki z rodziny Renault F4R są szczególnie polecane przez mechaników wyspecjalizowanych w autach Renault. Klasyczny czterocylindrowy rzędowy, dwulitrowy, szesnastozaworowy benzyniak Renault to jeden z bardziej niezawodnych silników w historii tej marki. »

Kompendium: silnik diesla Renault 1.9 dTi/dCi. Wady, zalety, słabe punkty, eksploatacja, modyfikacje, gaz LPG

Aktualizacja: 09.01.2015

Silnik Renault 1.9 dCi był produkowany w różnych wersjach i trafił pod maski aut kilku marek, również Nissana i Suzuki. Mimo licznych zalet, niestety poddany intensywnej eksploatacji, jest jednostką awaryjną. »

Kompendium: silnik Citroen/Peugeot/Renault 3,0 V6 24v ES9/L7X. Wady, zalety, eksploatacja, modyfikacje, LPG

Aktualizacja: 03.02.2012

Trzylitrowy silnik z serii ES lub L7X to jeden z niewielu przykładów spólnej pracy wszystkich trzech największych francuskich producentów aut. Praktycznie ta sama jednostka pracuje pod maskami limuzyn Renault, jak i koncernu PSA, czyli Citroena i Peugeota. Jakie wady i zalety ma to klasyczne 3.0 V6? Jak go eksploatować, jakie ma wady i zalety? »

Jak eksploatować silniki 1,3 Multijet?

Aktualizacja: 03.02.2012

Przez wiele lat Fiat nie miał w swojej ofercie niewielkiego silnika wysokoprężnego, który doskonale pasowałby do szerokiej gamy małych samochodów, z których słynie włoski producent. »

Jak eksploatować silniki 1,9 JTD/Multijet?

Aktualizacja: 03.02.2012

Silniki Diesla o pojemności 1,9 litra należą do najbardziej udanych jednostek napędowych Fiata ostatnich dwudziestu lat oraz do czołówki jednostek wysokoprężnych wszystkich marek. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

KPMG Sp. z o.o.

Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek sieci KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Cooperative (“KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama