Kategorie

CX-7

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Japończycy potrzebowali mocy, a tą dostarczył im silnik 2.3 DISI Turbo. Topowy benzyniak nie jest jednak wolny od wad. I powinien o nich wiedzieć każdy kupujący.
Mazda CX-7 to model stworzone z myślą o rynku amerykańskim, jednak cieszący się dużą popularnością w Europie. Po kilku latach od premiery możemy stwierdzić - jakie usterki trapią Mazdę CX-7 i jak plasują się koszty eksploatacji?
Naturalnym środowiskiem Mazdy CX-7 jest rynek amerykański. Polubili ją jednak także mieszkańcy Starego Kontynentu. Muskularna bulwarówka, po niewielkim liftingu, ze swojej rekreacyjnej roli wywiązuje się całkiem nieźle.
SUVy są to samochody których głównym celem jest możliwość wjechania na wyższy krawężnik unikając przy tym nawet najmniejszego zdenerwowania kierowcy wynikającego z obawy o obtarcie elementów nadwozia.
Mazda CX-7 zadebiutowała w USA w 2006 roku. Rok później auto trafiło do Europy, a w 2008 roku rozpoczęła się sprzedaż modelu w Polsce. Wersja z dieslem o mocy 173 KM została wprowadzona do oferty przy okazji liftingu w 2009 roku.
Mazda CX-7 zadebiutowała w USA w 2006 roku. Rok później auto trafiło do Europy, a w 2008 roku rozpoczęła się sprzedaż modelu w Polsce. Testowana wersja z silnikiem wysokoprężnym o mocy 173 KM została wprowadzona do oferty przy okazji liftingu w 2009 roku.
Crossover Mazdy zyskał nowe oblicze. Zmiany objęły zarówno wygląd zewnętrzny jak i design wnętrza, jednak najważniejsza nowość znalazła się pod maską. W ofercie nareszcie pojawił się silnik wysokoprężny.