REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

X FORUM KOORDYNATORÓW CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH

X FORUM KOORDYNATORÓW CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH
X FORUM KOORDYNATORÓW CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH

REKLAMA

REKLAMA

5 września 2017 r. w Warszawie odbędzie się szkolenie "X FORUM KOORDYNATORÓW CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH”. Forum organizuje Centrum Promocji Informatyki. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

X, jubileuszowe Form Koordynatorów Czynności Kancelaryjnych przeznaczone zarówno dla Koordynatorów, archiwistów, ale i informatyków uczestniczących przy wdrożeniach systemów teleinformatycznych, zostało przygotowane przez praktyków oraz osoby uczestniczące w pracach związanych z nowymi rozwiązaniami prawnymi, organizacyjnymi i technicznymi mającymi bezpośrednie przełożenie na sposób zarządzania dokumentacją.

REKLAMA

Z uwagi na fakt, iż w najbliższym czasie zostanie wprowadzonych wiele zmian prawych wpływających na postępowanie z dokumentacją, zarówno na etapie sprawy prowadzonej w urzędzie, jak i przekazywania akt spraw do innych podmiotów, program Forum w dużej mierze został skonstruowany uwzględniając kluczowe zmiany prawne i techniczne. Założeniem jest przekazanie aktualnej wiedzy w zakresie kluczowych zagadnień związanych z zarządzaniem dokumentacją i danymi. Podczas forum omówione zostaną praktyczne zagadnienia związane z dokumentowaniem przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw. W aspekcie procedury załatwiania spraw omówione zostaną założenia nowych procedur doręczeń elektronicznych.

Przedstawione zostaną również kwestie dotyczące materiałów fotograficznych gromadzonych licznie w urzędach oraz nowe zasady postępowania z dokumentami księgowymi w aspekcie zmian prawnych unijnych dotyczących elektronicznego fakturowania. Z punktu widzenia przechowywania i przekazywania dokumentacji do innych podmiotów, podjęty zostanie temat projektowanych zmian dotyczących paczki administracyjnej (obok już funkcjonującej paczki archiwalnej), która będzie generowana z systemów EZD na potrzeby spraw sądowoadministracyjnych. Podczas Forum zostanie również przedstawione praktyczne podejście do współistnienia systemów dziedzinowych w aspekcie dokumentowania spraw w systemie EZD lub w systemie tradycyjnym.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Szczegółowy PROGRAM Forum: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/fkck1/index.php

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w Forum poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/fkck1/formularz_pr10.php

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Skuteczne zarządzanie zespołem: relacje i współpraca

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, skuteczne zarządzanie zespołem jest kluczowym czynnikiem sukcesu każdej organizacji. Budowanie relacji, współpraca oraz efektywna komunikacja stanowią fundamenty, na których opiera się sprawne funkcjonowanie zespołu.

Wniosek o zwrot nadpłaty składki zdrowotnej warto złożyć do 3 czerwca 2024 r.

Przedsiębiorcy do 3 czerwca 2024 r. mają czas na złożenie wniosku o zwrot nadpłaty składki zdrowotnej. Co, jeśli przedsiębiorca nie złoży wniosku o zwrot nadpłaty?

Walka o przetrwanie. W ciągu dekady zniknie większość sklepów internetowych

Na rynku e-commerce, który jest niezwykle konkurencyjny, już w pierwszym roku działalności zanika 5% firm. Po upływie dziesięciu lat nadal funkcjonuje jedynie 37% z nich - informuje wtorkowe wydanie "Rzeczpospolitej".

Handel w dwie niedziele w każdym miesiącu - jest wniosek o odrzucenia projektu nowelizacji

Polska Izba Handlu wnioskuje o odrzucenie w całości poselskiego projektu przywracającego handel w 2 niedziele w miesiącu - wynika z opinii PIH złożonego w trakcie procesu legislacyjnego.

REKLAMA

Dzień Matki. Jak wygląda rynek pracy kobiet?

W ciągu ostatnich kilku lat sytuacja kobiet na rynku pracy mocno ewoluowała. Pomimo podejmowania przez firmy działań na rzecz równouprawnienia płci panie bywają niejednokrotnie w nieco gorszej sytuacji zawodowej niż panowie. Jak wygląda rynek pracy kobiet? Czy pracodawcy oferują dodatkowe benefity dla rodziców? Co jest dla nich ważne u pracodawcy?

Pablo Escobar jako znak towarowy? Sąd odmawia

Sąd UE odmówił rejestracji oznaczenia słownego „Pablo Escobar” pod unijnym znakiem towarowym. Sąd uznał je za sprzeczne z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami. Za bardzo kojarzy się z handlem narkotykami i zbrodnią.

Ogromne grzywny za niewdrożenie dyrektywy NIS2. Do kiedy trzeba to zrobić?

Dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii (NIS2) ma duże znaczenie dla poprawy cyberbezpieczeństwa UE. Jej wejście w życie nastąpiło w styczniu 2023 r. - z terminem na dostosowanie niezbędnych do wykonania niniejszej dyrektywy przepisów krajowych do 18 października 2024 r. Kto powinien przygotować się do działania w zgodzie z NIS2-  analizuje Michał Borowiecki, dyrektor Netskope na Polskę i Europę Wschodnią.

Nowa usługa dla indywidualnych przedsiębiorców w aplikacji mObywatel 2.0

W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiła się usługa "Firma" skierowana do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Jak z niej skorzystać?

REKLAMA

Onboarding w hybrydowym modelu pracy

Czym jest onboarding? Jak wygląda w pracy hybrydowej? 

Efekt Marywilskiej i fali pożarów: przedsiębiorcy pytają o ubezpieczenia i podatki pod względem strat

Tragedia tysięcy kupców, którzy prowadzili swoje biznesy często poniżej poziomu ryzyka skłania wielu przedsiębiorców do refleksji nad warunkami w jakich oni sami prowadzą swoją działalność. Efekt Marywilskiej i fali pożarów w ogóle: dwie ważne kwestie, w których doradzają eksperci to rozliczanie strat i inne aspekty podatkowe nieszczęścia oraz skuteczność polis jako zabezpieczenia przed skutkami nieszczęść.

REKLAMA