REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

World Commerce Summit - 14-15 kwietnia 2016 r. w Warszawie

World Commerce Summit
World Commerce Summit

REKLAMA

REKLAMA

IESE Business School jest organizatorem Światowego Szczytu Handlowego (14-15.04 Warszawa), w którym weźmie udział kilkudziesięciu biznesmenów Bliskiego Wschodu, zainteresowanych importem produktów i usług z Polski na rynki afrykańskie oraz arabskie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

REKLAMA

Światowy Szczyt Handlowy jest inicjatywą, która była zapoczątkowana w celu przedstawienia możliwości gospodarczych i inwestycyjnych w Afryce. Formułę tegoroczną rozszerzyliśmy o udział kilkudziesięciu biznesmenów z Bliskiego Wschodu oraz Europy. Udział w Szczycie to szansa na rozwój poza granicami kraju, możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z inwestorami i potencjalnymi partnerami oraz szansa na zapoznanie się z doświadczeniami polskich firm na rynkach międzynarodowych.

Wśród prelegentów będziemy gościć wybitnych przedstawicieli biznesu oraz polityki m. in.: Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Rozwoju, Mateusza Morawieckiego, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Krzysztofa Jurgiela oraz przedstawicieli Afryki, Emiratów Arabskich oraz Europy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • George Njenga, Dziekan Strathmore Business School
  • Nemaisa Kiereini, CEO Kenya National Chamber of Commerce and Industry
  • Fahad Al Gergawi, CEO FDI Dubai
  • Fabian Kasi, Dyrektor Zarządzający Centenary Bank, Uganda
  • Romuald Kinda, Prezes Zarządu Navimor International S.A.
  • Jerzy Pietrucha, Prezes Zarządu Pietrucha Sp. z o.o.
  • Karol Zarajczyk, Prezes Ursus S.A.
  • Khalifa Ahmed Al Ali, Dyrektor Food Security Center-Abu Dhabi
  • Fahad Al Gergawi, CEO FDI Dubai
  • Mohammed Al Falasi, CEO Jenaan Investment LLC
  • Houssam Mahmoud, Prezes Human Food Division, Al Dahra Holding
  • Ivano Iannelli, CEO Dubai Carbon
  • Rafał Antczak, Wiceprezes Deloitte, Ekonomista
  • Krzysztof Domarecki, Przewodniczący Rady Nadzorczej Selena FM S.A.
  • Ryszard Florek, Prezes Zarządu Fakro Sp. z o.o
  • Reiner Hornig, Dyrektor HR i Finansów, NRW.Invest GmbH
  • Jacek Szugajew, Wiceprezes Banku Gospodarstwa Krajowego

Więcej informacji o Światowym Szczycie Handlowym znajduje się na stronie www.iese.edu/wcs

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA