II Forum Szefów Sprzedaży
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Od tego, jak funkcjonuje dział sprzedaży zależy sukces każdej firmy. To handlowcy pracują na jej wizerunek, rentowność i realizację celów budżetowych, a osiągane przez nich wyniki przekładają się na ocenę pracy szefa sprzedaży. Wysoka rotacja wśród handlowców, organizacja działu sprzedaży w odniesieniu do celów sprzedażowych, motywujący system premiowania to kwestie, które nie pozostają bez wpływu na efektywność zespołów handlowych.
Podczas Forum wystąpią szefowie sprzedaży, którym udało się rozwiązać problemy negatywnie wpływające na skuteczność zespołów handlowych. Każde wystąpienie będzie odbywało się według schematu: opis problemu – rozwiązanie – trudności, które pojawiły się podczas wdrażania rozwiązania – efekty/ wnioski. W programie przewidziano dwa panele specjalne – Zakaz konkurencji i Grywalizacja w programach motywujących – których tematyka została dobrana na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród uczestników poprzedniej edycji Forum.
Dodatkowo pierwszego dnia uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych przez organizatorów atrakcji podczas mniej oficjalnej części Forum – „Szef Sprzedaży wieczorową porą”.
Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl
Zaproszeni eksperci:
Jakub Antkowiak – adwokat, wspólnik w kancelarii Bojanowski Antkowiak Kancelaria Adwokacka. Specjalizuje się w prawie handlowym i cywilnym oraz kompleksowej obsłudze prawnej przedsiębiorstw.
Lech Dworaczyński – ekspert z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych, jak i pojedynczych handlowców.
Sławomir Łebkowski – właściciel firmy IT Companion. Realizował projekty dla takich firm jak: Castorama, Orange, Samsung, GEFCO i największe agencje BTL-owe w Polsce.
Robert Noworolski – współzałożyciel Quest Change Managers. Ekspert w zakresie procesów biznesowych i zarządzania czasem, analityk i inspirator zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm.
Lesław Sierocki koordynator projektów grywalizacyjnych w firmie Companion, wcześniej pracował jako trener i coach sprzedaży w korporacji kosmetycznej.
Rafał Tabaczek – trener, coach Alior Instytut Biznesu, laureat Nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku oraz zdobywca wyróżnienia PNSA w kategorii Super Sprzedawca.
Mateusz Wójtowicz Ekspert ds. rekrutacji w obszarze sprzedaży i marketingu w Hays Polska.
Program Forum:
Dzień I, 19 listopada 2015 r. |
|
Panel I: Sprzedażowy Dream Team |
|
|
|
Panel II: Organizacja i zarządzanie działem sprzedaży |
|
|
|
Panel specjalny na życzenie uczestników |
|
|
|
Szef Sprzedaży wieczorową porą |
|
|
|
II dzień, 20 listopada 2015 r. |
|
Panel III: Efektywny system wynagradzania i motywowania handlowców |
|
|
|
Panel specjalny na życzenie uczestników |
|
|
Kongres poprowadzi:
IZA KREJCA-PAWSKI Szef, praktyk i trener sprzedaży. Szefowa firmy szkoleniowej IKP Szkolenia, w wolnej chwili prowadzi blog i pisze artykuły sprzedażowe. Jako szef sprzedaży wspierała od podstaw tworzenie i rozwój zespołów sprzedażowych. |
REKLAMA
REKLAMA