REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

II Forum Szefów Sprzedaży

II Forum Szefów Sprzedaży
II Forum Szefów Sprzedaży

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 19-20 listopada w Warszawie już po raz drugi odbędzie się Forum Szefów Sprzedaży organizowane przez redakcję „Szefa Sprzedaży”. Tematem przewodnim Forum będzie budowa skutecznego zespołu sprzedażowego. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

REKLAMA

Od tego, jak funkcjonuje dział sprzedaży zależy sukces każdej firmy. To handlowcy pracują na jej wizerunek, rentowność i realizację celów budżetowych, a osiągane przez nich wyniki przekładają się na ocenę pracy szefa sprzedaży. Wysoka rotacja wśród handlowców, organizacja działu sprzedaży w odniesieniu do celów sprzedażowych, motywujący system premiowania to kwestie, które nie pozostają bez wpływu na efektywność zespołów handlowych.

Podczas Forum wystąpią szefowie sprzedaży, którym udało się rozwiązać problemy negatywnie wpływające na skuteczność zespołów handlowych. Każde wystąpienie będzie odbywało się według schematu: opis problemu – rozwiązanie – trudności, które pojawiły się podczas wdrażania rozwiązania – efekty/ wnioski. W programie przewidziano dwa panele specjalne – Zakaz konkurencji i Grywalizacja w programach motywujących – których tematyka została dobrana na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród uczestników poprzedniej edycji Forum.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dodatkowo pierwszego dnia uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych przez organizatorów atrakcji podczas mniej oficjalnej części Forum – „Szef Sprzedaży wieczorową porą”.

Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Zaproszeni eksperci:

Jakub Antkowiak – adwokat, wspólnik w kancelarii Bojanowski Antkowiak Kancelaria Adwokacka. Specjalizuje się w prawie handlowym i cywilnym oraz kompleksowej obsłudze prawnej przedsiębiorstw.

Lech Dworaczyński – ekspert z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych, jak i pojedynczych handlowców.

Sławomir Łebkowski – właściciel firmy IT Companion. Realizował projekty dla takich firm jak: Castorama, Orange, Samsung, GEFCO i największe agencje BTL-owe w Polsce.

Robert Noworolski – współzałożyciel Quest Change Managers. Ekspert w zakresie procesów biznesowych i zarządzania czasem, analityk i inspirator zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm.

Lesław Sierocki koordynator projektów grywalizacyjnych w firmie Companion, wcześniej pracował jako trener i coach sprzedaży w korporacji kosmetycznej.

Rafał Tabaczek – trener, coach Alior Instytut Biznesu, laureat Nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku oraz zdobywca wyróżnienia PNSA w kategorii Super Sprzedawca.

Mateusz Wójtowicz Ekspert ds. rekrutacji w obszarze sprzedaży i marketingu w Hays Polska.

Program Forum:

Dzień I, 19 listopada 2015 r.

Panel I: Sprzedażowy Dream Team

  • Jak znaleźć gwiazdę sprzedaży w tłumie kandydatów – analizujemy proces rekrutacyjny  przeprowadzony w dziale sprzedaży jednej z wiodących na rynku firm branży FMCG
  • Analiza efektywności handlowca – jakie wskaźniki wziąć pod uwagę
  • Jak ograniczyć rotację w zespole i zatrzymać najlepszych handlowców – diagnoza problemu i propozycje rozwiązań zmniejszających fluktuację

Panel II: Organizacja i zarządzanie działem sprzedaży

  • Jak przełożyć organizację działu sprzedaży na realizację celów sprzedażowych –oceniamy różne sposoby organizacji działu sprzedaży w odniesieniu do wyników sprzedażowych
  • Jak osiągać z zespołem ponadprzeciętne wyniki – zmiana modelu zarządzania w dobie zwiększonej konkurencyjności

Panel specjalny na życzenie uczestników

  • Zakaz konkurencji – kiedy opłaca się w dziale sprzedaży

Szef Sprzedaży wieczorową porą

  • Mniej oficjalna część Forum, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych specjalnie dla nich atrakcji.

II dzień, 20 listopada 2015 r.

Panel III: Efektywny system wynagradzania i motywowania handlowców

  • W jaki sposób powiązać system wynagradzania z celami sprzedażowymi – budowa współodpowiedzialności handlowców za realizację planów sprzedażowych
  • System premiowania – na jakich zasadach go oprzeć, aby był efektywny dla firmy i motywował handlowców
  • Plan sprzedaży, system motywacyjny a wyniki – czyli co w praktyce motywuje handlowca

Panel specjalny na życzenie uczestników

  • Skuteczny sposób motywacji handlowców: przykłady wykorzystania grywalizacji w programach motywacyjnych

Kongres poprowadzi:

IZA KREJCA-PAWSKI

Szef, praktyk i trener sprzedaży. Szefowa firmy szkoleniowej IKP Szkolenia, w wolnej chwili prowadzi blog i pisze artykuły sprzedażowe. Jako szef sprzedaży wspierała od podstaw tworzenie i rozwój zespołów sprzedażowych.

II Forum Szefów Sprzedaży - w dniach 19-20 listopada w Warszawie
Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA