REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Przedsiębiorco, od sukcesu dzieli Cię tylko 12 kroków

Cykl konferencji
Cykl konferencji "12 kroków do sukcesu"

REKLAMA

REKLAMA

Ruszyły zapisy na cykl konferencji, skierowanych do przedsiębiorców, właścicieli firm oraz osób marzących o własnym biznesie. Fundacja „Twoja Inicjatywa!” zorganizuje łącznie 16 konferencji, które odbędą się w 4 miastach: Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie. W roli ekspertów wystąpią znani menedżerowie, mówcy i szkoleniowcy m.in. Jacek Walkiewicz, Tomasz Kammel, Robert Korzeniowski, Otylia Jędrzejczak oraz specjaliści w kluczowych dziedzinach związanych z prowadzeniem biznesu takich jak księgowość, marketing, finansowanie, inwestowanie, zarządzanie ludźmi etc. Patronat medialny nad cyklem konferencji objął portal Infor.pl

– Zdajemy sobie sprawę, że założenie i prowadzenie firmy nie jest łatwe. Skomplikowany system podatkowy, brak finansowania na start, niejasne przepisy prawne czy problemy w komunikacji z otoczeniem - to tylko niektóre z barier, z którymi borykają się młodzi przedsiębiorcy – mówi Anna Flaga, Prezes Fundacji „Twoja Inicjatywa!”. Skąd wziął się pomysł na cykl konferencji z wybitnymi ekspertami i mówcami? – Po pierwsze z rozmów z samymi przedsiębiorcami, którzy dotychczas uczestniczyli w organizowanych przez nas warsztatach. Warto tu zaznaczyć, że w ciągu kilku lat istnienia zorganizowaliśmy ich kilkadziesiąt, wspierając, dopingując i ucząc ponad cztery tysiące młodych przedsiębiorców – dodaje. Ponadto, na rynku dostępnych jest wiele szkoleń o różnej tematyce, jednak w obszarze szeroko zakrojonych szkoleń dla przedsiębiorczych wciąż dostrzegamy niszę. Brakuje kompleksowego programu przygotowującego społeczeństwo do wzrostu i rozwoju istniejącego potencjału przedsiębiorczości. 

REKLAMA

Tylko kilka kroków

Program konferencji został oparty na książce "To Twoja firma. 12 kroków do sukcesu", która ukazała się na rynku z początkiem tego roku. – Książka cieszy się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców rozpoczynających swoją przygodę z biznesem – podkreśla Adam Głos, prezes Tax Care i pomysłodawca publikacji. – Program konferencji został oparty na książce i przedstawia wszystkie aspekty związane z prowadzeniem własnego biznesu, dzieląc je na 4 moduły tematyczne takie jak Planowanie, Zarządzanie, Promocja, Sprzedaż – podkreśla Adam Głos. Program konferencji został przygotowany tak, by każdy z uczestników mógł znaleźć w nim coś dla siebie, niezależnie od tego, czy zdecyduje się na uczestnictwo w jednym spotkaniu, czy wybierze cały cykl tworzący całość. W ramach każdego z modułów eksperci z danej dziedziny przeprowadzą po trzy praktyczne warsztaty m.in. o finansowaniu działalności gospodarczej, zarządzaniu czasem, skuteczniej sprzedaży i komunikacji. Ponadto podczas wydarzenia prelegenci przedstawią możliwości budowania sieci kontaktów, podpowiedzą jak zaplanować i realizować skuteczną kampanię marketingową. Aby przybliżyć się do osiągniecia pełnego sukcesu, należy wziąć udział we wszystkich 4 modułach tematycznych, które jednoznaczne są ze zrobieniem 12 kroków do sukcesu.

Do sukcesu zainspirują

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Na zakończenie każdego z modułów organizator zaprosił mentora, który opowie o trudnej sztuce motywacji, o roli determinacji w dążeniu do celu, radzeniu sobie ze stresem i pokonywaniu przeciwności losu. Do sukcesu inspirować będą: Jacek Walkiewicz - psycholog, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 300 firm; Otylia Jędrzejczak i Robert Korzeniowski - wielokrotni mistrzowie olimpijscy, świata i Europy oraz Tomasz Kammel – znany polski dziennikarz i prezenter telewizyjny, reprezentujący środowisko show – biznesu.

Szczegóły  

Koszt udziału w jednym całodniowym spotkaniu (1 moduł) to 599 zł, jednak specjalnie dla osób zainteresowanych pełną ofertą konferencji istnieje możliwość zakupu wstępu na wszystkie 4 moduły w promocyjnej cenie: 1999 zł. W cenie biletu, poza udziałem w warsztatach są: materiały szkoleniowe, książka „To Twoja Firma”, przerwy kawowe i lunch.

Dodatkowo, firma Tax Care - główny partner i sponsor wydarzenia - dla wszystkich swoich klientów przygotowała pulę biletów w cenie 299 zł za 1 moduł. Z kolei nowi klienci Tax Care otrzymają bezpłatne zaproszenie na jedno z wybranych spotkań.

Więcej informacji na stronie: www.12krokowdosukcesu.pl

Cykl konferencji "12 kroków do sukcesu"

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

Wygrywamy dzięki pracownikom [WYWIAD]

Rozmowa z Beatą Rosłan, dyrektorką HR w Jacobs Douwe Egberts, o tym, jak skuteczna polityka personalna wspiera budowanie pozycji lidera w branży.

Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

REKLAMA

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

Zintegrowane raportowanie ESG zaczyna już być standardem. Czy w Polsce też?

96% czołowych firm na świecie raportuje zrównoważony rozwój, a 82% włącza dane ESG do raportów rocznych. W Polsce 89% dużych firm publikuje takie raporty, ale tylko 22% działa zgodnie ze standardami ESRS, co stanowi wyzwanie dla konkurencyjności na rynku UE.

REKLAMA