REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pierwsza edycja targów E-meeting już na nami. Co o wydarzeniu mówią uczestnicy?

Targi E-meeting
Targi E-meeting

REKLAMA

REKLAMA

„Liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania” - tak katowickie targi e-commerce i m-commerce E-meeting komentują wystawcy. Czy zatem targi na stałe zagoszczą na eventowej mapie Polski?

Na jeden dzień Katowice stały się stolicą polskiego e-commerce i m-commerce. Wszystko za sprawą zakończonych właśnie targów E-meeting, które mają szansę stać się największym tego typu wydarzeniem w kraju. Targi zorganizowane zostały przez EIA Polska pod platynowym patronatem Poczty Polskiej, patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej oraz naszej redakcji.

REKLAMA

„Czekaliśmy na dużą imprezę dla branży e-commerce”

Wydarzenie przyciągnęło przedsiębiorców związanych z handlem elektronicznym i technologiami mobilnymi. Łącznie zarejestrowało się ponad 1000 osób, co pokazuje jak duże jest zapotrzebowanie na wydarzenia w tej branży (targi odbywały się przecież po raz pierwszy). - Czekaliśmy na dużą imprezę targową przeznaczoną dla branży e-commerce w tej części Polski. Co ważne, wydarzenie stworzyło nam możliwość znalezienia nowych partnerów i klientów nie tylko w samych Katowicach, ale i w obrębie GOP – komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce.

Jak konsumenci szukają i kupują w Internecie?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Mimo że E-meeting to rasowe targi, w czasie których liczyła się możliwość nawiązania nowych kontaktów, to nie zabrakło także imprez towarzyszących. Do ciekawszych należała Szkoła e-Commerce Polska czy pokaz polskiej drukarki 3D produkowanej przez firmę 3D Gence, planującej budowę fabryki w Dolinie Krzemowej w USA.

„Liczba i jakość kontaktów przerosła nasze oczekiwania”

Co o Targach mówią wystawcy? Podkreślają przede wszystkim jakość nawiązanych kontaktów z branży e-commerce. - Jesteśmy zadowoleni z udziału w wydarzeniu. Wiedzieliśmy, że to pierwsza edycja, niemniej liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania - była zdecydowanie większa niż na innych tego typu targach, gdzie liczba osób odwiedzających nasze stoisko była duża, jednak nie przełożyła się na finalizację umów - mówi Piotr Owczarek, CEO Paymento, firmy dostarczającej terminale płatnicze i oferującej płatności online.

Jako że wydarzenie miało charakter typowo targowy, przyciągnęło głównie przedstawicieli e-sklepów. - Targi e-commerce i m-commerce to wydarzenie samo w sobie wyjątkowe, a dodatkowe połączenie stoisk firmowych i Szkoły e-Commerce Polska było gratką dla najbardziej wymagających uczestników. Największą wartością targów okazała się oczywiście możliwość bezpośredniego dotarcia do konkretnej grupy docelowej, jaką stanowią e-sklepy. Cieszyły nas liczne odwiedziny przy stoisku e-Izby oraz tak duże zainteresowanie członkostwem i programem Szkoły e-Commerce Polska. Już teraz możemy potwierdzić obecność e-Izby w następnej edycji wydarzenia – mówi o E-meeting Patrycja Sass-Staniszewska, Dyrektor Izby Gospodarki Elektronicznej.

Czy systemy płatności online są równie bezpieczne jak systemy bankowe?

Miejsce spotkań, miejsce rozmów

Na targach E-meeting swoją ofertę prezentowały firmy z branż e-commerce i m-commerce mające siedziby zarówno na Śląsku (Sare, Positive Power, 3D Gence, serwer SMS), w innych częściach Polski (m.n. IAI-Shop, nazwa.pl, Dotpay), jak i za granicą (m.in. Zopim, SALES Manago, PayLane, FACT-Finder). Jak oceniają udział w targach?

- To była świetna okazja, aby spotkać się z naszymi partnerami oraz potencjalnymi kontrahentami. Dzięki obecności na targach nawiązaliśmy kontakty z innymi wystawcami, co już dziś procentuje korzystną współpracą - podsumowuje Bartosz Witas, Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży u jednego z wystawców, CASHBILL S.A.

Targi E-meeting odbyły się pod patronatem naszej redakcji. Wydarzenie miało miejsce 5 maja 2015 roku w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Więcej informacji na stronie targów: www.e-meeting.pl.

Podyskutuj o tym na naszym FORUM

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA