REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

"Franchising Fair" Targi Systemów Franczyzowych 14-15 marca 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy na "Franchising Fair" Targi Systemów Franczyzowych, które odbędą się w dniach 14-15 marca 2014 r. w Warszawie. To wydarzenie tworzące największą w Polsce, międzynarodową platformę biznesową w swojej dziedzinie.

Franchising Fair – Targi Systemów Franczyzowych to wydarzenie tworzące największą w Polsce, międzynarodową platformę biznesową w swojej dziedzinie. Organizowane w najsłynniejszym ośrodku targowym w Warszawie – Expo XXI, w dniach 14-15 marca 2014 roku.

REKLAMA

Franchising Fair – targi systemów franczyzowych to dwa dni biznesowe dla firm świadczących systemy franczyzowe oraz dla osób zainteresowanych prowadzeniem własnej działalności pod szyldem znanej marki. Jest to doskonała okazja, żeby poznać najbardziej prestiżowych przedstawicieli branży oraz przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem działalności pod znaną marką.

REKLAMA

Franchising Fair - Targi Systemów Franczyzowych otwierają ogromne możliwości współpracy pomiędzy przedstawicielami tej jakże dynamicznie rozwijającej się gałęzi gospodarki. O ich randze świadczy fakt, iż Mecenasem Targów została firma Sophie Bakery z Singapuru.  Złotym Sponsorem targów została firma Euromaster.

Swój udział w targach potwierdziły między innymi takie firmy jak:  Euromaster, Meritum Bank, Romet Motors, Siódemka, Subway, Toy Planet, Enzo Pizzeria, Kredigo,
My Travel, Yasumi Epil, Siódemka, X-Store, Dobry Dietetyk, Carrefour Express, Delikatesy Centrum, Metrohouse.

Zobacz również serwis: Firma

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dlaczego warto wybrać targi Franchising Fair?

  • Szeroka oferta systemów franczyzowych
  • Doradztwo ds. Franczyzy oferowane przez Firmę Make Business
  • Możliwość pozyskania nowych pomysłów na biznes
  • Możliwość znalezienia sposobów na bezpieczne i efektywne inwestowanie
  • Możliwość otwarcia biznesu pod znaną marką
  • Stwarzają możliwości do podpisania kontraktów biznesowych
  • Umożliwiają nawiązanie nowych kontaktów z osobami poszukujących pomysłów na sprawdzony i dochodowy biznes
  • Umocnienie wizerunku Twojej marki na rynku
  • Rozwój marki poprzez ciągłą ekspansję rynku
  • Zapoznanie się z ofertą konkurencji
  • Możliwość rozwoju poprzez angażowanie kapitału dużo mniejszego niż w  przypadku rozwoju przedsięwzięcia na własny koszt
  • Możliwość rozwoju przedsiębiorstwa poprzez bezpieczne inwestowanie
  • Korzyści dla inwestorów znak towarowy, know how, usługi świadczone przez franczyzodawców dla franczyzobiorców, opracowany plan działań marketingowych.

Serdecznie zapraszamy! 14-15 marca 2014 r., Warszawskie Centrum EXPO XXI.
Więcej informacji: www.franchisingfair.pl/
www.facebook.com/FranchisingFair

Zadaj pytanie: Forum Moja firma

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA