REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Sukces kapitału ludzkiego – właściwe zarządzanie HR

REKLAMA

Próbując sprostać potrzebom polskiego biznesu, proponujemy udział w pierwszym w Polsce programie HR dotyczącym zarządzania kwestiami etycznymi w firmie. Z pomocą bezpłatnego, kompleksowego wsparcia – a szczególnie dostarczenia nowoczesnego narzędzia informatycznego i doradztwa – możliwe będzie zarządzanie ryzykiem w miejscu pracy i wyróżnienie się na tle konkurencji.

W ramach realizowanego projektu „Etyczny biznes – skuteczne praktyki HR” Pracodawcy RP, ICAN Institute oraz Crido Taxand zapewniają bezpłatne wsparcie obejmujące:

REKLAMA

  • kompleksowe doradztwo w zakresie opracowania systemu zarządzania etyką w przedsiębiorstwie;
  • wdrożenie narzędzia informatycznego o wartości rynkowej 100 tys. zł, które:
    • stanowi miejsce kluczowych informacji dotyczących etyki w przedsiębiorstwie,
    • umożliwia przeprowadzanie szkoleń oraz testów wiedzy,
    • usprawnia komunikację wewnątrz firmy miedzy pracownikami oraz przełożonymi,
    • umożliwia zgłaszanie występujących naruszeń w firmie;
  • konsultacje z certyfikowanymi audytorami wewnętrznymi normy SA8000 – 200 godzin indywidualnych spotkań;
  • sfinansowanie audytu potwierdzającego prowadzenie działalności zgodnie z zasadami etyki, który zostanie dokonany przez jedną z największych firm audytorskich w Polsce (audyt przeprowadzony w oparciu o normę SA8000);
  • promocja przedsiębiorstwa w wielu środkach przekazu, w tym szczególnie podczas spotkań i wydarzeń z kadrą zarządzającą polskich firm, na łamach dodatku do „Harvard Business Review Polska” i w innych publikacjach biznesowych.

W projekcie już uczestniczą:

Alcatel-Lucent Polska Sp. z o. o.
Atlas Sp. z o. o.
AB S.A.
Sanden Manufacturing Poland Sp. z o. o.
Scanmed Multimedis S.A.
Netbox Polska Sp. z o. o. S.K.A.
Job Impulse Polska Sp. z o. o.

Potwierdź zgodność procedur stosowanych w Twojej firmie ze standardami społecznej odpowiedzialności biznesu i zdobądź międzynarodowy certyfikat!

Norma SA8000 to jeden z czołowych, globalnych standardów społecznej odpowiedzialności biznesu. Opiera się na prawach człowieka i prawach pracowniczych, zawartych w dokumentach takich jak: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka ONZ, Konwencja Narodów Zjednoczonych, Konwencja Praw Dziecka i Konwencja Międzynarodowej Organizacji Pracy. Obejmuje dziewięć obszarów: praca dzieci, praca przymusowa, bezpieczeństwo i higiena pracy, wolność zrzeszania się, dyskryminacja, praktyki dyscyplinujące, godziny pracy, wynagrodzenie, systemy zarządzania.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W razie pytań zachęcamy do kontaktu – Marlena Włodarczyk, e-mail: m.wlodarczyk@pracodawcyrp.pl, tel.: 22 518 87 66.

Pobierz formularz rejestracyjny

Źródło: Pracodawcy RP

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA