REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kongres Profesjonalistów HR

Kongres Profesjonalistów HR
Kongres Profesjonalistów HR

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 5-6 grudnia w hotelu Novotel Airport w Warszawie odbędzie się kolejna odsłona Kongresu Profesjonalistów HR. Tematem przewodnim wydarzenia będzie HR 4.0 - nowe kompetencje HR w obliczu zwinnej transformacji biznesu. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Pierwszy dzień to wyjątkowy Kongres. Prelekcje poprowadzą wybitni specjaliści - praktycy - osoby odpowiedzialne za szkolenia oraz zarządzanie personelem, zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw, czy employer brandingiem w takich przedsiębiorstwach, jak; PKO BP, Arjo czy Orange.

REKLAMA

Praktycy-eksperci, którzy wezmą udział w wydarzeniu odpowiedzą na niezwykle ważne pytania, m.in.:

REKLAMA

Jak innowacje i skokowy wzrost technologiczny redefiniuje rolę HR”
Jak tworzyć środowisko pracy dające pracownikom przestrzeń do rozwoju.
Jak mówić o projektach HR w sposób adekwatny do potrzeb i atrakcyjny dla biznesu..
Jak HR powinien wspierać menedżerów i pracowników we wdrażaniu zwinnych metodyk pracy i z jakimi przeszkodami będzie musiał się mierzyć w procesie transformacji.
Jak wykorzystać kreatywne narzędzia do usprawniania procesów HR oraz projektowania doświadczeń pracowników i kandydatów.
Jak zaangażować pracowników do działań CSR, aby zwiększyć ich motywację i pokazać głębszy sens ich pracy

Drugiego dnia odbędą się Certyfikowane Warsztaty HR, które poprowadzą: Joanna Malinowska-Parzydło oraz prof. Andrzej Blikle.
Tematem przewodnim warsztatów będą strategiczne kompetencje menedżera HR jako lidera w dobie transformacji biznesu. 

Pani Joanna Malinowska-Parzydło opowie o opartej na autentycznych wartościach relacji z Zarządem – jak zbudować markę lidera i zyskać zaufanie biznesu.
Prof. Andrzej Blikle poruszy temat empatycznej komunikacji i delegowania odpowiedzialności. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wiedza zdobyta podczas wydarzenia pozwoli na maksymalizację efektywności działu HR w Państwa firmie. 

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie: https://www.kongresprofesjonalistowhr.pl/ 

Kongres Profesjonalistów HR
HR 4.0
NOWE KOMPETENCJE HR W OBLICZU ZWINNEJ TRANSFORMACJI BIZNESU 

OD MULTIDYSCYPLINARNOŚCI DO BIZNESOWEJ EFEKTYWNOŚCI

PROGRAM:
KONGRES 05.12.2019 

REKLAMA

STREFA INSPIRACJI 
Gospodarka 4.0. jako kluczowe wyzwania dla HR, czyli jak innowacje i skokowy wzrost technologiczny redefiniuje rolę HR
Jakie trendy globalne będą najsilniej kształtowały współczesną gospodarkę i co te zmiany oznaczają dla polskich przedsiębiorstw z punktu widzenia rozwoju biznesu i polityki zatrudnienia
HR w erze permanentnej zmiany – jakie kompetencje pracowników będą miały decydujące znaczenie dla zapewnienia konkurencyjności przedsiębiorstwa w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym

Zwinna i empatyczna komunikacja jako narzędzie budowania kultury organizacyjnej i wzmacniania wartości
Komunikacja jako narzędzie biznesowe – ile tracą firmy, które nie usprawniają swojej komunikacji z pracownikami i nie wyciągają wniosku z feedbacku płynącego od nich
Content is king, czyli sam przekaz to za mało – jak tworzyć komunikaty, które zaangażują pracowników do działania

Synergia talentu i motywacji jako jedyna droga do maksymalizacji efektywności biznesowej i sięgania po nowe cele
Jak tworzyć środowisko pracy dające pracownikom przestrzeń do rozwoju i wykorzystywania talentów oraz jak powiązać ich naturalne predyspozycje z celami organizacji
Motywacja to nie perpetuum mobile – jak budować zaangażowany zespół, a jak wspierać indywidualną motywację poszczególnych pracowników

DEBATA
Debata z udziałem przedstawicieli top managerów, profesjonalistów HR, influencerów branży HR oraz kreatorów trendów i innowacji dla biznesu

  • Nowa architektura rekrutacji – jak przyciągnąć i utrzymać pracowników o pożądanych kompetencjach: optymalizacja procesu rekrutacji, EVP oraz motywacyjny system benefitów, automatyzacja vs. candidate experience, personalizacja ogłoszeń o pracę, sourcing, niestandardowe kanały rekrutacji
  • Digitalizacja i efektywność HR – jak przejść przez transformację cyfrową i przełożyć ją na strategię, procesy i strukturę HR: automatyzacja procesów HR, data analytics, KPI i ROI dla HR, zwinność i elastyczność w czasach maksymalizacji efektywności

STREFA BIZNESU

  • Zaufanie i partnerstwo na linii HR – Zarząd jako czynnik decydujący o sukcesie strategii rozwoju na przykładzie firmy – najszybciej rozwijająca się sieć handlowa w Europie
  • Odwaga, proaktywność i inicjatywa, czyli czego od HR oczekuje Zarząd w czasie dynamicznego rozwoju biznesu
  • Jak mówić o projektach HR w sposób adekwatny do potrzeb i atrakcyjny dla biznesu – prezentacja korzyści biznesowych, szacowanie ryzyka, bazowanie na faktach i danych
  • Sukcesja i nowoczesne przywództwo jako fundament zachowania ciągłości biznesowej – jak grupa Żywiec rozwija i wspiera swoich liderów
  • Interdyscyplinarne kompetencje lidera – jak wspierać menedżerów w rozwoju takich kompetencji jak empatia, dzielenie się wiedzą czy motywowanie zespołu – perspektywa HR i menedżer
  • Energia, potencjał i pasja – jak wyselekcjonować spośród ekspertów osoby z potencjałem na lider – rola działu HR oraz menedżera

JEDNO WYZWANIE, DWA PODEJŚCIA

  • Kreowanie zaangażowanego środowiska pracy – case studies na bazie porównania rozwiązań wdrożonych przez firmę produkcyjną Arjo oraz firmy z branży handlowej:
  • Synergia CSR i HR – jak zaangażować pracowników do działań CSR, aby zwiększyć ich motywację i pokazać głębszy sens ich pracy
  • Zwinna transformacja organizacji a rola działu HR – case studies oparty na doświadczeniach firm PKO Bank Polski
  • Zmiana rozpoczyna się głowach pracowników – jak HR powinien wspierać menedżerów i pracowników we wdrażaniu zwinnych metodyk pracy i z jakimi przeszkodami będzie musiał się mierzyć w procesie transformacji
  • Design thinking w procesach HR – case studies – porównanie doświadczeń firmy z branży produkcyjnej oraz Orange
  • Design thinking i myślenie outside the box – jak wykorzystać kreatywne narzędzia do usprawniania procesów HR oraz projektowania doświadczeń pracowników i kandydatów

WARSZTATY PROFESJONALISTÓW HR 06.12.2019

  • Relacje z Zarządem oparte na autentycznych wartościach – jak zbudować markę lidera i zyskać zaufanie biznesu
  • Influence management, czyli zarządzanie własnym wpływem – jak świadomie budować silną pozycję wewnątrz organizacji i tworzyć koalicje poparcia wokół projektów HR
  • Trust management, zarządzanie kapitałem zaufania do lidera HR – jakimi działaniami i narzędziami konsekwentnie budować zaufanie w biznesie, a czym można je skutecznie rujnować
  • Human experience management – jak projektować pożądane doświadczenia partnerów w otoczeniu biznesowym – kadry menedżerskiej, pracowników, kandydatów
  • Empatyczna komunikacja i delegowanie odpowiedzialności jako fundament zwinnej organizacji
  • Redefinicja modeli biznesowych – w jaki sposób firma, która odrzuca większość zasad korporacyjnej organizacji pracy może funkcjonować na bardziej podmiotowych, kreatywnych i satysfakcjonujących obrotach
  • Nowy wymiar motywacji w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości – jak wprowadzić w organizacji spersonalizowane zasady motywacji oparte na podmiotowym wspieraniu każdego pracownika, zamiast mało efektywnych systemów motywacyjnych
  • Delegowanie odpowiedzialności i partnerstwo na linii pracownikpracodawca – jak HR powinien z jednej strony pracować z menedżerami nad włączaniem pracowników do podejmowania decyzji strategicznych, a z drugiej wzmacniać świadomość pracowników i ich poczucie odpowiedzialności za wyniki firmy

Data i miejsce
dzień I – Kongres 05.12.2019 r.
dzień II – Warsztaty 06.12.2019 r.
Warszawa, Novotel Airport

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

REKLAMA

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

Wygrywamy dzięki pracownikom [WYWIAD]

Rozmowa z Beatą Rosłan, dyrektorką HR w Jacobs Douwe Egberts, o tym, jak skuteczna polityka personalna wspiera budowanie pozycji lidera w branży.

REKLAMA

Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

REKLAMA