Kongres Profesjonalistów HR
REKLAMA
REKLAMA
Pierwszy dzień to wyjątkowy Kongres. Prelekcje poprowadzą wybitni specjaliści - praktycy - osoby odpowiedzialne za szkolenia oraz zarządzanie personelem, zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw, czy employer brandingiem w takich przedsiębiorstwach, jak; PKO BP, Arjo czy Orange.
REKLAMA
Praktycy-eksperci, którzy wezmą udział w wydarzeniu odpowiedzą na niezwykle ważne pytania, m.in.:
REKLAMA
Jak innowacje i skokowy wzrost technologiczny redefiniuje rolę HR”
Jak tworzyć środowisko pracy dające pracownikom przestrzeń do rozwoju.
Jak mówić o projektach HR w sposób adekwatny do potrzeb i atrakcyjny dla biznesu..
Jak HR powinien wspierać menedżerów i pracowników we wdrażaniu zwinnych metodyk pracy i z jakimi przeszkodami będzie musiał się mierzyć w procesie transformacji.
Jak wykorzystać kreatywne narzędzia do usprawniania procesów HR oraz projektowania doświadczeń pracowników i kandydatów.
Jak zaangażować pracowników do działań CSR, aby zwiększyć ich motywację i pokazać głębszy sens ich pracy
Drugiego dnia odbędą się Certyfikowane Warsztaty HR, które poprowadzą: Joanna Malinowska-Parzydło oraz prof. Andrzej Blikle.
Tematem przewodnim warsztatów będą strategiczne kompetencje menedżera HR jako lidera w dobie transformacji biznesu.
Pani Joanna Malinowska-Parzydło opowie o opartej na autentycznych wartościach relacji z Zarządem – jak zbudować markę lidera i zyskać zaufanie biznesu.
Prof. Andrzej Blikle poruszy temat empatycznej komunikacji i delegowania odpowiedzialności.
Wiedza zdobyta podczas wydarzenia pozwoli na maksymalizację efektywności działu HR w Państwa firmie.
Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie: https://www.kongresprofesjonalistowhr.pl/
Kongres Profesjonalistów HR
HR 4.0
NOWE KOMPETENCJE HR W OBLICZU ZWINNEJ TRANSFORMACJI BIZNESU
OD MULTIDYSCYPLINARNOŚCI DO BIZNESOWEJ EFEKTYWNOŚCI
PROGRAM:
KONGRES 05.12.2019
REKLAMA
STREFA INSPIRACJI
Gospodarka 4.0. jako kluczowe wyzwania dla HR, czyli jak innowacje i skokowy wzrost technologiczny redefiniuje rolę HR
Jakie trendy globalne będą najsilniej kształtowały współczesną gospodarkę i co te zmiany oznaczają dla polskich przedsiębiorstw z punktu widzenia rozwoju biznesu i polityki zatrudnienia
HR w erze permanentnej zmiany – jakie kompetencje pracowników będą miały decydujące znaczenie dla zapewnienia konkurencyjności przedsiębiorstwa w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym
Zwinna i empatyczna komunikacja jako narzędzie budowania kultury organizacyjnej i wzmacniania wartości
Komunikacja jako narzędzie biznesowe – ile tracą firmy, które nie usprawniają swojej komunikacji z pracownikami i nie wyciągają wniosku z feedbacku płynącego od nich
Content is king, czyli sam przekaz to za mało – jak tworzyć komunikaty, które zaangażują pracowników do działania
Synergia talentu i motywacji jako jedyna droga do maksymalizacji efektywności biznesowej i sięgania po nowe cele
Jak tworzyć środowisko pracy dające pracownikom przestrzeń do rozwoju i wykorzystywania talentów oraz jak powiązać ich naturalne predyspozycje z celami organizacji
Motywacja to nie perpetuum mobile – jak budować zaangażowany zespół, a jak wspierać indywidualną motywację poszczególnych pracowników
DEBATA
Debata z udziałem przedstawicieli top managerów, profesjonalistów HR, influencerów branży HR oraz kreatorów trendów i innowacji dla biznesu
- Nowa architektura rekrutacji – jak przyciągnąć i utrzymać pracowników o pożądanych kompetencjach: optymalizacja procesu rekrutacji, EVP oraz motywacyjny system benefitów, automatyzacja vs. candidate experience, personalizacja ogłoszeń o pracę, sourcing, niestandardowe kanały rekrutacji
- Digitalizacja i efektywność HR – jak przejść przez transformację cyfrową i przełożyć ją na strategię, procesy i strukturę HR: automatyzacja procesów HR, data analytics, KPI i ROI dla HR, zwinność i elastyczność w czasach maksymalizacji efektywności
STREFA BIZNESU
- Zaufanie i partnerstwo na linii HR – Zarząd jako czynnik decydujący o sukcesie strategii rozwoju na przykładzie firmy – najszybciej rozwijająca się sieć handlowa w Europie
- Odwaga, proaktywność i inicjatywa, czyli czego od HR oczekuje Zarząd w czasie dynamicznego rozwoju biznesu
- Jak mówić o projektach HR w sposób adekwatny do potrzeb i atrakcyjny dla biznesu – prezentacja korzyści biznesowych, szacowanie ryzyka, bazowanie na faktach i danych
- Sukcesja i nowoczesne przywództwo jako fundament zachowania ciągłości biznesowej – jak grupa Żywiec rozwija i wspiera swoich liderów
- Interdyscyplinarne kompetencje lidera – jak wspierać menedżerów w rozwoju takich kompetencji jak empatia, dzielenie się wiedzą czy motywowanie zespołu – perspektywa HR i menedżer
- Energia, potencjał i pasja – jak wyselekcjonować spośród ekspertów osoby z potencjałem na lider – rola działu HR oraz menedżera
JEDNO WYZWANIE, DWA PODEJŚCIA
- Kreowanie zaangażowanego środowiska pracy – case studies na bazie porównania rozwiązań wdrożonych przez firmę produkcyjną Arjo oraz firmy z branży handlowej:
- Synergia CSR i HR – jak zaangażować pracowników do działań CSR, aby zwiększyć ich motywację i pokazać głębszy sens ich pracy
- Zwinna transformacja organizacji a rola działu HR – case studies oparty na doświadczeniach firm PKO Bank Polski
- Zmiana rozpoczyna się głowach pracowników – jak HR powinien wspierać menedżerów i pracowników we wdrażaniu zwinnych metodyk pracy i z jakimi przeszkodami będzie musiał się mierzyć w procesie transformacji
- Design thinking w procesach HR – case studies – porównanie doświadczeń firmy z branży produkcyjnej oraz Orange
- Design thinking i myślenie outside the box – jak wykorzystać kreatywne narzędzia do usprawniania procesów HR oraz projektowania doświadczeń pracowników i kandydatów
WARSZTATY PROFESJONALISTÓW HR 06.12.2019
- Relacje z Zarządem oparte na autentycznych wartościach – jak zbudować markę lidera i zyskać zaufanie biznesu
- Influence management, czyli zarządzanie własnym wpływem – jak świadomie budować silną pozycję wewnątrz organizacji i tworzyć koalicje poparcia wokół projektów HR
- Trust management, zarządzanie kapitałem zaufania do lidera HR – jakimi działaniami i narzędziami konsekwentnie budować zaufanie w biznesie, a czym można je skutecznie rujnować
- Human experience management – jak projektować pożądane doświadczenia partnerów w otoczeniu biznesowym – kadry menedżerskiej, pracowników, kandydatów
- Empatyczna komunikacja i delegowanie odpowiedzialności jako fundament zwinnej organizacji
- Redefinicja modeli biznesowych – w jaki sposób firma, która odrzuca większość zasad korporacyjnej organizacji pracy może funkcjonować na bardziej podmiotowych, kreatywnych i satysfakcjonujących obrotach
- Nowy wymiar motywacji w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości – jak wprowadzić w organizacji spersonalizowane zasady motywacji oparte na podmiotowym wspieraniu każdego pracownika, zamiast mało efektywnych systemów motywacyjnych
- Delegowanie odpowiedzialności i partnerstwo na linii pracownik – pracodawca – jak HR powinien z jednej strony pracować z menedżerami nad włączaniem pracowników do podejmowania decyzji strategicznych, a z drugiej wzmacniać świadomość pracowników i ich poczucie odpowiedzialności za wyniki firmy
Data i miejsce
dzień I – Kongres 05.12.2019 r.
dzień II – Warsztaty 06.12.2019 r.
Warszawa, Novotel Airport
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.