REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kongres Profesjonalistów HR

Subskrybuj nas na Youtube
Kongres Profesjonalistów HR
Kongres Profesjonalistów HR

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 5-6 grudnia w hotelu Novotel Airport w Warszawie odbędzie się kolejna odsłona Kongresu Profesjonalistów HR. Tematem przewodnim wydarzenia będzie HR 4.0 - nowe kompetencje HR w obliczu zwinnej transformacji biznesu. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Pierwszy dzień to wyjątkowy Kongres. Prelekcje poprowadzą wybitni specjaliści - praktycy - osoby odpowiedzialne za szkolenia oraz zarządzanie personelem, zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw, czy employer brandingiem w takich przedsiębiorstwach, jak; PKO BP, Arjo czy Orange.

REKLAMA

REKLAMA

Praktycy-eksperci, którzy wezmą udział w wydarzeniu odpowiedzą na niezwykle ważne pytania, m.in.:

Jak innowacje i skokowy wzrost technologiczny redefiniuje rolę HR”
Jak tworzyć środowisko pracy dające pracownikom przestrzeń do rozwoju.
Jak mówić o projektach HR w sposób adekwatny do potrzeb i atrakcyjny dla biznesu..
Jak HR powinien wspierać menedżerów i pracowników we wdrażaniu zwinnych metodyk pracy i z jakimi przeszkodami będzie musiał się mierzyć w procesie transformacji.
Jak wykorzystać kreatywne narzędzia do usprawniania procesów HR oraz projektowania doświadczeń pracowników i kandydatów.
Jak zaangażować pracowników do działań CSR, aby zwiększyć ich motywację i pokazać głębszy sens ich pracy

Drugiego dnia odbędą się Certyfikowane Warsztaty HR, które poprowadzą: Joanna Malinowska-Parzydło oraz prof. Andrzej Blikle.
Tematem przewodnim warsztatów będą strategiczne kompetencje menedżera HR jako lidera w dobie transformacji biznesu. 

REKLAMA

Pani Joanna Malinowska-Parzydło opowie o opartej na autentycznych wartościach relacji z Zarządem – jak zbudować markę lidera i zyskać zaufanie biznesu.
Prof. Andrzej Blikle poruszy temat empatycznej komunikacji i delegowania odpowiedzialności. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wiedza zdobyta podczas wydarzenia pozwoli na maksymalizację efektywności działu HR w Państwa firmie. 

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie: https://www.kongresprofesjonalistowhr.pl/ 

Kongres Profesjonalistów HR
HR 4.0
NOWE KOMPETENCJE HR W OBLICZU ZWINNEJ TRANSFORMACJI BIZNESU 

OD MULTIDYSCYPLINARNOŚCI DO BIZNESOWEJ EFEKTYWNOŚCI

PROGRAM:
KONGRES 05.12.2019 

STREFA INSPIRACJI 
Gospodarka 4.0. jako kluczowe wyzwania dla HR, czyli jak innowacje i skokowy wzrost technologiczny redefiniuje rolę HR
Jakie trendy globalne będą najsilniej kształtowały współczesną gospodarkę i co te zmiany oznaczają dla polskich przedsiębiorstw z punktu widzenia rozwoju biznesu i polityki zatrudnienia
HR w erze permanentnej zmiany – jakie kompetencje pracowników będą miały decydujące znaczenie dla zapewnienia konkurencyjności przedsiębiorstwa w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym

Zwinna i empatyczna komunikacja jako narzędzie budowania kultury organizacyjnej i wzmacniania wartości
Komunikacja jako narzędzie biznesowe – ile tracą firmy, które nie usprawniają swojej komunikacji z pracownikami i nie wyciągają wniosku z feedbacku płynącego od nich
Content is king, czyli sam przekaz to za mało – jak tworzyć komunikaty, które zaangażują pracowników do działania

Synergia talentu i motywacji jako jedyna droga do maksymalizacji efektywności biznesowej i sięgania po nowe cele
Jak tworzyć środowisko pracy dające pracownikom przestrzeń do rozwoju i wykorzystywania talentów oraz jak powiązać ich naturalne predyspozycje z celami organizacji
Motywacja to nie perpetuum mobile – jak budować zaangażowany zespół, a jak wspierać indywidualną motywację poszczególnych pracowników

DEBATA
Debata z udziałem przedstawicieli top managerów, profesjonalistów HR, influencerów branży HR oraz kreatorów trendów i innowacji dla biznesu

  • Nowa architektura rekrutacji – jak przyciągnąć i utrzymać pracowników o pożądanych kompetencjach: optymalizacja procesu rekrutacji, EVP oraz motywacyjny system benefitów, automatyzacja vs. candidate experience, personalizacja ogłoszeń o pracę, sourcing, niestandardowe kanały rekrutacji
  • Digitalizacja i efektywność HR – jak przejść przez transformację cyfrową i przełożyć ją na strategię, procesy i strukturę HR: automatyzacja procesów HR, data analytics, KPI i ROI dla HR, zwinność i elastyczność w czasach maksymalizacji efektywności

STREFA BIZNESU

  • Zaufanie i partnerstwo na linii HR – Zarząd jako czynnik decydujący o sukcesie strategii rozwoju na przykładzie firmy – najszybciej rozwijająca się sieć handlowa w Europie
  • Odwaga, proaktywność i inicjatywa, czyli czego od HR oczekuje Zarząd w czasie dynamicznego rozwoju biznesu
  • Jak mówić o projektach HR w sposób adekwatny do potrzeb i atrakcyjny dla biznesu – prezentacja korzyści biznesowych, szacowanie ryzyka, bazowanie na faktach i danych
  • Sukcesja i nowoczesne przywództwo jako fundament zachowania ciągłości biznesowej – jak grupa Żywiec rozwija i wspiera swoich liderów
  • Interdyscyplinarne kompetencje lidera – jak wspierać menedżerów w rozwoju takich kompetencji jak empatia, dzielenie się wiedzą czy motywowanie zespołu – perspektywa HR i menedżer
  • Energia, potencjał i pasja – jak wyselekcjonować spośród ekspertów osoby z potencjałem na lider – rola działu HR oraz menedżera

JEDNO WYZWANIE, DWA PODEJŚCIA

  • Kreowanie zaangażowanego środowiska pracy – case studies na bazie porównania rozwiązań wdrożonych przez firmę produkcyjną Arjo oraz firmy z branży handlowej:
  • Synergia CSR i HR – jak zaangażować pracowników do działań CSR, aby zwiększyć ich motywację i pokazać głębszy sens ich pracy
  • Zwinna transformacja organizacji a rola działu HR – case studies oparty na doświadczeniach firm PKO Bank Polski
  • Zmiana rozpoczyna się głowach pracowników – jak HR powinien wspierać menedżerów i pracowników we wdrażaniu zwinnych metodyk pracy i z jakimi przeszkodami będzie musiał się mierzyć w procesie transformacji
  • Design thinking w procesach HR – case studies – porównanie doświadczeń firmy z branży produkcyjnej oraz Orange
  • Design thinking i myślenie outside the box – jak wykorzystać kreatywne narzędzia do usprawniania procesów HR oraz projektowania doświadczeń pracowników i kandydatów

WARSZTATY PROFESJONALISTÓW HR 06.12.2019

  • Relacje z Zarządem oparte na autentycznych wartościach – jak zbudować markę lidera i zyskać zaufanie biznesu
  • Influence management, czyli zarządzanie własnym wpływem – jak świadomie budować silną pozycję wewnątrz organizacji i tworzyć koalicje poparcia wokół projektów HR
  • Trust management, zarządzanie kapitałem zaufania do lidera HR – jakimi działaniami i narzędziami konsekwentnie budować zaufanie w biznesie, a czym można je skutecznie rujnować
  • Human experience management – jak projektować pożądane doświadczenia partnerów w otoczeniu biznesowym – kadry menedżerskiej, pracowników, kandydatów
  • Empatyczna komunikacja i delegowanie odpowiedzialności jako fundament zwinnej organizacji
  • Redefinicja modeli biznesowych – w jaki sposób firma, która odrzuca większość zasad korporacyjnej organizacji pracy może funkcjonować na bardziej podmiotowych, kreatywnych i satysfakcjonujących obrotach
  • Nowy wymiar motywacji w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości – jak wprowadzić w organizacji spersonalizowane zasady motywacji oparte na podmiotowym wspieraniu każdego pracownika, zamiast mało efektywnych systemów motywacyjnych
  • Delegowanie odpowiedzialności i partnerstwo na linii pracownikpracodawca – jak HR powinien z jednej strony pracować z menedżerami nad włączaniem pracowników do podejmowania decyzji strategicznych, a z drugiej wzmacniać świadomość pracowników i ich poczucie odpowiedzialności za wyniki firmy

Data i miejsce
dzień I – Kongres 05.12.2019 r.
dzień II – Warsztaty 06.12.2019 r.
Warszawa, Novotel Airport

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA