REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kongres Profesjonalistów HR

Kongres Profesjonalistów HR
Kongres Profesjonalistów HR

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 5-6 grudnia w hotelu Novotel Airport w Warszawie odbędzie się kolejna odsłona Kongresu Profesjonalistów HR. Tematem przewodnim wydarzenia będzie HR 4.0 - nowe kompetencje HR w obliczu zwinnej transformacji biznesu. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Pierwszy dzień to wyjątkowy Kongres. Prelekcje poprowadzą wybitni specjaliści - praktycy - osoby odpowiedzialne za szkolenia oraz zarządzanie personelem, zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw, czy employer brandingiem w takich przedsiębiorstwach, jak; PKO BP, Arjo czy Orange.

REKLAMA

Praktycy-eksperci, którzy wezmą udział w wydarzeniu odpowiedzą na niezwykle ważne pytania, m.in.:

REKLAMA

Jak innowacje i skokowy wzrost technologiczny redefiniuje rolę HR”
Jak tworzyć środowisko pracy dające pracownikom przestrzeń do rozwoju.
Jak mówić o projektach HR w sposób adekwatny do potrzeb i atrakcyjny dla biznesu..
Jak HR powinien wspierać menedżerów i pracowników we wdrażaniu zwinnych metodyk pracy i z jakimi przeszkodami będzie musiał się mierzyć w procesie transformacji.
Jak wykorzystać kreatywne narzędzia do usprawniania procesów HR oraz projektowania doświadczeń pracowników i kandydatów.
Jak zaangażować pracowników do działań CSR, aby zwiększyć ich motywację i pokazać głębszy sens ich pracy

Drugiego dnia odbędą się Certyfikowane Warsztaty HR, które poprowadzą: Joanna Malinowska-Parzydło oraz prof. Andrzej Blikle.
Tematem przewodnim warsztatów będą strategiczne kompetencje menedżera HR jako lidera w dobie transformacji biznesu. 

Pani Joanna Malinowska-Parzydło opowie o opartej na autentycznych wartościach relacji z Zarządem – jak zbudować markę lidera i zyskać zaufanie biznesu.
Prof. Andrzej Blikle poruszy temat empatycznej komunikacji i delegowania odpowiedzialności. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wiedza zdobyta podczas wydarzenia pozwoli na maksymalizację efektywności działu HR w Państwa firmie. 

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie: https://www.kongresprofesjonalistowhr.pl/ 

Kongres Profesjonalistów HR
HR 4.0
NOWE KOMPETENCJE HR W OBLICZU ZWINNEJ TRANSFORMACJI BIZNESU 

OD MULTIDYSCYPLINARNOŚCI DO BIZNESOWEJ EFEKTYWNOŚCI

PROGRAM:
KONGRES 05.12.2019 

REKLAMA

STREFA INSPIRACJI 
Gospodarka 4.0. jako kluczowe wyzwania dla HR, czyli jak innowacje i skokowy wzrost technologiczny redefiniuje rolę HR
Jakie trendy globalne będą najsilniej kształtowały współczesną gospodarkę i co te zmiany oznaczają dla polskich przedsiębiorstw z punktu widzenia rozwoju biznesu i polityki zatrudnienia
HR w erze permanentnej zmiany – jakie kompetencje pracowników będą miały decydujące znaczenie dla zapewnienia konkurencyjności przedsiębiorstwa w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym

Zwinna i empatyczna komunikacja jako narzędzie budowania kultury organizacyjnej i wzmacniania wartości
Komunikacja jako narzędzie biznesowe – ile tracą firmy, które nie usprawniają swojej komunikacji z pracownikami i nie wyciągają wniosku z feedbacku płynącego od nich
Content is king, czyli sam przekaz to za mało – jak tworzyć komunikaty, które zaangażują pracowników do działania

Synergia talentu i motywacji jako jedyna droga do maksymalizacji efektywności biznesowej i sięgania po nowe cele
Jak tworzyć środowisko pracy dające pracownikom przestrzeń do rozwoju i wykorzystywania talentów oraz jak powiązać ich naturalne predyspozycje z celami organizacji
Motywacja to nie perpetuum mobile – jak budować zaangażowany zespół, a jak wspierać indywidualną motywację poszczególnych pracowników

DEBATA
Debata z udziałem przedstawicieli top managerów, profesjonalistów HR, influencerów branży HR oraz kreatorów trendów i innowacji dla biznesu

  • Nowa architektura rekrutacji – jak przyciągnąć i utrzymać pracowników o pożądanych kompetencjach: optymalizacja procesu rekrutacji, EVP oraz motywacyjny system benefitów, automatyzacja vs. candidate experience, personalizacja ogłoszeń o pracę, sourcing, niestandardowe kanały rekrutacji
  • Digitalizacja i efektywność HR – jak przejść przez transformację cyfrową i przełożyć ją na strategię, procesy i strukturę HR: automatyzacja procesów HR, data analytics, KPI i ROI dla HR, zwinność i elastyczność w czasach maksymalizacji efektywności

STREFA BIZNESU

  • Zaufanie i partnerstwo na linii HR – Zarząd jako czynnik decydujący o sukcesie strategii rozwoju na przykładzie firmy – najszybciej rozwijająca się sieć handlowa w Europie
  • Odwaga, proaktywność i inicjatywa, czyli czego od HR oczekuje Zarząd w czasie dynamicznego rozwoju biznesu
  • Jak mówić o projektach HR w sposób adekwatny do potrzeb i atrakcyjny dla biznesu – prezentacja korzyści biznesowych, szacowanie ryzyka, bazowanie na faktach i danych
  • Sukcesja i nowoczesne przywództwo jako fundament zachowania ciągłości biznesowej – jak grupa Żywiec rozwija i wspiera swoich liderów
  • Interdyscyplinarne kompetencje lidera – jak wspierać menedżerów w rozwoju takich kompetencji jak empatia, dzielenie się wiedzą czy motywowanie zespołu – perspektywa HR i menedżer
  • Energia, potencjał i pasja – jak wyselekcjonować spośród ekspertów osoby z potencjałem na lider – rola działu HR oraz menedżera

JEDNO WYZWANIE, DWA PODEJŚCIA

  • Kreowanie zaangażowanego środowiska pracy – case studies na bazie porównania rozwiązań wdrożonych przez firmę produkcyjną Arjo oraz firmy z branży handlowej:
  • Synergia CSR i HR – jak zaangażować pracowników do działań CSR, aby zwiększyć ich motywację i pokazać głębszy sens ich pracy
  • Zwinna transformacja organizacji a rola działu HR – case studies oparty na doświadczeniach firm PKO Bank Polski
  • Zmiana rozpoczyna się głowach pracowników – jak HR powinien wspierać menedżerów i pracowników we wdrażaniu zwinnych metodyk pracy i z jakimi przeszkodami będzie musiał się mierzyć w procesie transformacji
  • Design thinking w procesach HR – case studies – porównanie doświadczeń firmy z branży produkcyjnej oraz Orange
  • Design thinking i myślenie outside the box – jak wykorzystać kreatywne narzędzia do usprawniania procesów HR oraz projektowania doświadczeń pracowników i kandydatów

WARSZTATY PROFESJONALISTÓW HR 06.12.2019

  • Relacje z Zarządem oparte na autentycznych wartościach – jak zbudować markę lidera i zyskać zaufanie biznesu
  • Influence management, czyli zarządzanie własnym wpływem – jak świadomie budować silną pozycję wewnątrz organizacji i tworzyć koalicje poparcia wokół projektów HR
  • Trust management, zarządzanie kapitałem zaufania do lidera HR – jakimi działaniami i narzędziami konsekwentnie budować zaufanie w biznesie, a czym można je skutecznie rujnować
  • Human experience management – jak projektować pożądane doświadczenia partnerów w otoczeniu biznesowym – kadry menedżerskiej, pracowników, kandydatów
  • Empatyczna komunikacja i delegowanie odpowiedzialności jako fundament zwinnej organizacji
  • Redefinicja modeli biznesowych – w jaki sposób firma, która odrzuca większość zasad korporacyjnej organizacji pracy może funkcjonować na bardziej podmiotowych, kreatywnych i satysfakcjonujących obrotach
  • Nowy wymiar motywacji w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości – jak wprowadzić w organizacji spersonalizowane zasady motywacji oparte na podmiotowym wspieraniu każdego pracownika, zamiast mało efektywnych systemów motywacyjnych
  • Delegowanie odpowiedzialności i partnerstwo na linii pracownikpracodawca – jak HR powinien z jednej strony pracować z menedżerami nad włączaniem pracowników do podejmowania decyzji strategicznych, a z drugiej wzmacniać świadomość pracowników i ich poczucie odpowiedzialności za wyniki firmy

Data i miejsce
dzień I – Kongres 05.12.2019 r.
dzień II – Warsztaty 06.12.2019 r.
Warszawa, Novotel Airport

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zadbaj o siebie i swoje przywództwo, czyli wyzwania współczesnego menedżera

Dzisiejszy świat zarządzania wymaga od menedżerów nieustannej ewolucji. Hasło „menedżer od nowa” może oznaczać zarówno rozpoczęcie czegoś od początku, jak i wprowadzenie zmian poprawiających istniejący stan rzeczy. W obliczu dzisiejszych wyzwań, pełnych zawirowań i rozlicznych ścieżek, nowoczesne zarządzanie staje się sztuką balansowania między tradycją a innowacją.

Jaki model logistyczny wybrać dla swojego sklepu internetowego?

Zakładając sklep internetowy, staniesz przed wyzwaniem organizacji całej jego logistyki. Zanim zaczniesz działalność, będziesz musiał zdecydować, gdzie magazynować swoje towary, z jakimi kurierami współpracować i jak obsługiwać zwroty od klientów. Pochłonie to mnóstwo cennego czasu i spory kapitał. W dzisiejszych czasach możesz tego jednak uniknąć. W jaki sposób? Poznaj najciekawsze modele logistyczne dla e-commerce!

Dobrzy w teorii. Dlaczego nie potrafimy odpoczywać i jak to zmienić?

Potrzeba regeneracji wydaje się oczywista dla każdego, kto funkcjonuje w naprzemiennym cyklu, w którym wysiłek absorbujący przeważającą część naszych aktywności przeplata się z czasem wolnym. Skąd zatem trudność w świadomym uwzględnianiu potrzeby wypoczynku i planowaniu przerw w zawodowym funkcjonowaniu?

Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu

W rok o połowę zmalała liczba małych i średnich firm, które boją się, że inflacja może zagrozić ich biznesom. Obecnie to zaledwie co czwarte przedsiębiorstwo. Zaskakujące są jednak branże, w których te obawy są największe. Inflacja straciła też rangę najpoważniejszej obawy.

REKLAMA

Startup - jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie?

W startupach najważniejszy jest pomysł. Jak go chronić i zabezpieczyć się przed nieuprawnionym wykorzystywaniem dzieła i pobierania wynagrodzenia za korzystanie z niego przez podmioty trzecie? Jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie? Dlaczego tak ważna jest umowa o zachowaniu poufności?

Spółki: Premia za kontrolę w Polsce w latach 2019-2023 spadła do poziomu 13,6 proc.

Ostatnie lata przyniosły spadek aktywności na rynku wezwań w Polsce. Coraz częściej inwestorzy decydują się na ogłoszenie wezwania z zamiarem wycofania akcji spółki z obrotu giełdowego, gdy już uzyskają kontrolny pakiet akcji – wynika z najnowszej analizy KPMG, która objęła 133 wezwań do sprzedaży akcji spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w latach 2019-2023.

Firmy będą szukać specjalistów. Jakich?

Z raportu „Barometr Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service wynika, że polskie firmy chcą poszukiwać specjalistów od automatyzacji i sztucznej inteligencji. 

Rachunki za prąd w firmie: kto musi płacić za energię elektryczną nawet trzy razy więcej niż cena giełdowa, jak tego uniknąć na przyszłość

Kryzys energetyczny wywołany przez agresję Rosji na Ukrainę doprowadził do gigantycznego wzrostu cen prądu. Wiele małych firm w obawie przed dalszym wzrostem cen zawarło wieloletnie umowy ze stałą ceną na rekordowym poziomie. To one najbardziej ucierpią na uwolnieniu cen energii.

REKLAMA

Stare pytania, nowe odpowiedzi. Zmiana podejścia do pożądanych kompetencji menedżerskich

Obecnie organizacje nie są zainteresowane rozwojem konkretnych umiejętności liderskich ani pozyskiwaniem wiedzy, którą łatwo dziś zdobyć. Żyjemy w czasach, w których ciężko jest zaplanować długofalową strategię, dlatego wzrasta znaczenie umiejętności płynnego poruszania się w zmieniających się okolicznościach, tzw. strategizing.

Wyróżniaj się bo zginiesz: o sukcesie sklepu internetowego decydują nie tylko atrakcyjne towary w dobrej cenie

W sklepie internetowym, zupełnie inaczej niż w tradycyjnym sklepie, wiarygodność osiąga się lub nie już poprzez sam wygląd aplikacji zakupowej. Bez niej nie wyróżniający się z tysięcy inny e-sklep nie odniesie sukcesu nawet oferując bardzo konkurencyjne produkty.

REKLAMA