REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja Summit EOIF 23-24 lipca 2019

Subskrybuj nas na Youtube
Konferencja Summit EOIF 23-24 lipca 2019
Konferencja Summit EOIF 23-24 lipca 2019

REKLAMA

REKLAMA

Konferencja Summit EOIF – Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie odbędzie się w dniach 23-24 lipca w Warszawie na PGE Narodowym. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Nadszedł czas na kolejną już edycję największej w Polsce konferencji o elektronicznym obiegu dokumentów i procesach biznesowych - Summit EOIF GigaCon! Tradycyjnie już spotykamy się pod koniec lipca na PGE Narodowym!

REKLAMA

REKLAMA

Ta wyjątkowa 2-dniowa konferencja poświęcona jest technologiom usprawniającym zarządzanie, obieg informacji oraz digitalizację dokumentacji. Zachęcamy do udziału wszystkie osoby, które są zainteresowane rozwiązaniami i narzędziami do uproszczenia zarządzania każdą instytucją czy przedsiębiorstwem, bez względu na jego wielkość i branżę.

Uczestnictwo w konferencji zapewni uczestnikom przegląd nowoczesnych dostępnych na rynku rozwiązań w tym zakresie. Będzie to okazja do wysłuchania prelekcji prowadzonych przez doświadczonych Ekspertów.

Czekać będzie aż kilkadziesiąt prelekcji, a wśród nich m.in. takie tematy jak:

REKLAMA

  • Cyfrowa transformacja na platformie Alfresco w środowisku kontenerów OpenShift – doświadczenia z wdrożenia procesów i repozytorium
  • Jak uchronić się przed utratą danych cyfrowych?
  • Nowoczesna komunikacja wizualna w środowisku korporacyjnym
  • Dzień z życia uczestnika procesów, czyli więcej niż obieg dokumentów
  • Cyfrowa transformacja – wszyscy o tym mówią! A jak to realizować…
  • Jak przygotować kluczowych pracowników do budowy aplikacji biznesowych na platformach #lowcode i #nocode
  • Elektroniczny obieg dokumentacji a ochrona danych osobowych – czyli jak mieć system zgodny z RODO?
  • Zarządzanie ryzykiem, kluczowy element każdego projektu, usprawnienia
  • Zostań SuperHero w swojej firmie i dostarczaj aplikacje biznesowe w przerwie na kawę
  • Portal pracowniczy, procesy kadrowe oraz e-teczka, czyli jak odejść od czasochłonnego i kosztochłonnego papierowego obiegu dokumentów w działach HR
  • Czynnik ludzki przy wprowadzaniu nowych rozwiązań i narzędzi w organizacji
  • Znaczenie prawidłowego modelu procesu biznesowego w identyfikacji procesów
  • Diagnoza sytuacji fundamentem sukcesu wdrożenia systemu EOIF
  • Jak zwiększyć potencjał komunikacyjny w organizacji?

Do grona Wystawców dołączyły już takie firmy jak: WEBCON (Sponsor Główny), ELO Digital Office, DSA, Camunda Services, Tecna, BeOne, Nexpertis, Komputronik Biznes, Samunsung Electronics Polska, Astrafox, SkanSerwis, Kodak Alaris.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Szykujemy dla uczestników również inne atrakcje, czyli pokaz technologii, strefę relaksu oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Cały czas uzupełniamy szczegóły wydarzenia – pojawiać się będą nowi wystawcy, tematy prelekcji i inne informacje. Zachęcamy do śledzenia strony internetowej konferencji na bieżąco.

Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, aczkolwiek jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja, którą wraz z innymi szczegółami znajdą Państwo na stronie: http://gigacon.org/event/eoif_summit_19

Zachęcamy do dołączenia również do wydarzenia na Facebook'u: https://www.facebook.com/events/505315043292847/

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA