| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Konferencja „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”

Konferencja „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”

10 kwietnia 2019 roku w Warszawie odbędzie się konferencja „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta” organizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i  udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem. Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją. Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem.  Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces. 

W związku z tym:

Polski Instytut Rozwoju Biznesu chciałby serdecznie zaprosić na konferencje:

„Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”

Konferencja odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.

Link do wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/ai

Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia: 

  • komunikacja czatowa i telefoniczna 
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja kosztów i pracy
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne.

Naszą grupą docelową są przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, działów e-commerce  oraz portali internetowych. Dla wyżej wymienionych osób udział jest bezpłatny!

Link do rejestracji: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-ai

Do zobaczenia!

Aby być na bieżąco zapraszamy do śledzenia Nas:

Facebook

Instagram

Kontakt z organizatorem:

Klaudia Moćko

Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji

mobile: +48/531 643 428

e-mail: klaudia.mocko@pirbinstytut.pl

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Konferencja „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”
Konferencja „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”

Ważne rozmowy o biznesie i nie tylko….49.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

inFakt

inFakt to firma oferująca nowoczesne usługi księgowe i fakturowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »