REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak rozwijać markę online? - Konferencja Rewise 2019

Jak rozwijać markę online? - Konferencja Rewise 2019 /fot. Shutterstock
Jak rozwijać markę online? - Konferencja Rewise 2019 /fot. Shutterstock
fot.Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Rewise to największa konferencja online dla e-commerce oraz sprzedawców detalicznych. Wydarzenie odbędzie się 6 i 7 lutego. Pierwszy dzień poświęcony będzie rozpoczęciu swojej działalności w e-commerce, zaś drugi skalowaniu i rozwijaniu marki. Pośród gości konferencji znajdą się m.in. Revolut, Paypal, DB Schenker, Royal Mail, PrestaShop oraz zapakuj.to. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal infor.pl.

Dynamiczny charakter e-commerce

Popularność sprzedaży internetowej zmienia zachowania konsumentów oraz sposoby zawierania transakcji. Dzięki dostępności wielu narzędzi do tworzenia własnego sklepu, założenie firmy e-commerce jest prostsze niż kiedykolwiek. To powód, dla którego część osób rezygnuje z pracy w korporacjach - właśnie na rzecz swojej działalności.

REKLAMA

REKLAMA

Świat sprzedaży detalicznej także uległ zmianie. Chociaż konsumenci chętnie sięgają po wygodę e-commerce, wielu z nich traktuje tradycyjne sklepy jako okazję do sprawdzenia produktu przed zakupem. Sprzedaż tradycyjna, nawet pomimo rosnącego znaczenia drogi online, nadal pozostaje istotnym kanałem dystrybucji.

Zmienny kształt modeli biznesowych tworzy okazje dla nowych rodzajów przedsiębiorstw. Liczba marek e-commerce stale rośnie, przez co zwiększa się też konkurencyjność całego rynku. To zaś powoduje, że właściciele takich firm (jak i Ci, którzy dopiero przymierzają się do rozpoczęcia własnej działalności) muszą pracować nad lepszą organizacją i poszerzaniem wiedzy.

Nowoczesny przedsiębiorca to osoba, która wykorzystuje każdą okazję do rozwijania swojej marki. W natłoku narzędzi dostępnych online, łatwo takie szanse przeoczyć. Stąd narodziła się koncepcja konferencji Rewise - wydarzenia, które pozwoli właścicielom sklepów oraz działalności e-commerce rosnąć i rozwijać się efektywniej”. - komentuje Szymon Pruszyński, Head Of Promotion Konferencji Rewise.

Czym jest Rewise?

Rewise ma być odpowiedzią na wyzwania stojące przed nowoczesnymi właścicielami marek e-commerce.

Dwudniowe wydarzenie odbywać się będzie całkowicie online. Każdy użytkownik dostaje dostęp do platformy, na której - w konkretnych godzinach - dodawane będą prezentacje oraz wykłady speakerów. Będzie także możliwość pobrania materiałów oraz ponownego ich odtworzenia - wszystko w najdogodniejszym terminie dla danego uczestnika.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wydarzenie pozwoli:

  • posiąść niezbędną wiedzę z zakresu kształtu rynku e-commerce
  • zrozumieć proces “przekucia” pomysłu na markę
  • nauczyć się skalowania i strategii rozwoju firmy
  • poznać najlepsze praktyki z zakresu brandingu, logistyki oraz zarządzania marką e-commerce
  • oraz więcej!

Rewise stwarza okazję właścicielom firm e-commerce do zdobycia wiedzy bez wydatków na podróż, zakwaterowanie oraz przede wszystkim - inwestycji w postaci czasu. Formuła konferencji online to dogodny sposób na rozwój bez poświęcania swoich cennych godzin pracy. To po prostu nauka w zaciszu domowym.” - argumentuje Wojciech Sadowski, CEO zapakuj.to (organizator wydarzenia).

Ponadto, każdy uczestnik otrzyma eksluzywną paczkę ze specjalną ofertą od firm prezentujących podczas Rewise.

Kto jest prelegentem podczas Rewise?

Podczas dwóch dni Rewise wystąpią prelegenci z m.in. następujących firm:

  • Revolut, jeden z najciekawszych start-upów fintech
  • Brand 24, start-up z platformą online do monitorowania mediów
  • Paypal, globalny gigant branży płatności
  • PrestaShop, platforma online dla e-commerce
  • DB Schenker, lider logistyki na świecie
  • IndaHash, platforma do influencer marketingu
  • Packhelp (w Polsce znany jako zapakuj.to), dostawca personalizowanych opakowań e-commerce
  • & wiele więcej

* * *

Więcej informacji o Rewise

Rewise to konferencja online, organizowana przez zapakuj.to. Celem wydarzenia jest zapewnienie właścicielom marek online oraz sprzedawcom w kanałach tradycyjnych nowoczesnego spojrzenia na rynek e-commerce. Pierwsza edycja odbędzie się 6 oraz 7 lutego, 2019 roku. Prelegenci konferencji to m.in. Revolut, Prestashop, Brand24, Paypal, Indahash, Paypal, Stowga, Metrilo oraz zapakuj.to.

Kontakt:

Szymon Pruszyński

szymon.pruszynski@rewise.co

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA