REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Rozmowa rekrutacyjna – co interesuje pracodawcę?

 Skuteczne cv
Przygotowujemy do zmiany pracy
Co interesuje pracodawcę podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
Co interesuje pracodawcę podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Rozmowa rekrutacyjna daje pracodawcy możliwość weryfikacji informacji zawartych w cv oraz zadanie dodatkowych pytań poszerzających jego wiedzę na Twój temat. Jest kilka tematów, które zapewne zostaną poruszone w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Co interesuje pracodawcę? Co jest dla niego istotne?

Poniżej zostały zamieszczone informacje interesujące pracodawcę. W trakcie rozmowy rekrutacyjnej pytania mogą być sformułowane w podobny lub diametralnie różny sposób. Natomiast jedno będzie je łączyło - dążenie potencjalnego pracodawcy do zbudowania obrazu Twojej osoby jako przyszłego pracownika i m.in na tej podstawie dokonania wyboru.

REKLAMA

Przygotuj się na pytania związane z poniższymi zagadnieniami:

  • co wiesz o firmie,
  • jak Twoje umiejętności mają się do profilu działania firmy,
  • kwalifikacje – jakie posiadasz umiejętności, doświadczenie, wiedzę dotyczącą tego stanowiska,

Przeczytaj także: Szukasz pracy? - unikaj takich błędów

  • jakie są zalety Twojej pracy – czy potrafisz określić co wyróżnia Twoją pracę na tle innych osób,
  • ile czasu czasu pracowałeś na podobnym stanowisku, 
  • jakie Twoje umiejętności i wiedza będą przydatne dla pracodawcy, 
  • co motywuje Ciebie do pracy, 
  • co demotywuje Ciebie, 
  • co chcesz osiągnąć, 

Polecamy serwis Rekrutacja

  • wolisz pracować zespołowo czy sam,
  • co irytuje ciebie w pracy,
  • z jakiego powodu odchodzisz z poprzedniej firmy, 
  • z jakiego powodu tutaj złożyłeś aplikacje, 
  • czego oczekujesz od przełożonego, 
  • czego oczekujesz od firmy, 
  • jakie są Toje wady jako pracownika, 
  • jaka była Twoja porażka w poprzedniej pracy, 
  • jaki był Twój sukces w poprzedniej pracy, 
  • czy uczestniczysz jeszcze w innym procesie rekrutacyjnym.
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA